דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שואב אבק רובוטי - תתחילו לחלום נקי 

מאת    [ 03/09/2012 ]

מילים במאמר: 604   [ נצפה 2203 פעמים ]

כשהגיעו מכשירי הדי.וי.די לעולם, בוודאי אמרתם לעצמכם "מי צריך את זה? מה רע בווידאו". כשנחתו עלינו לטובה המסכים השטוחים, לבטח פקפקתם באפשרות שבתוך שנים ספורות לא יהיה בית אחד בלעדיהם. כשזה מגיע לניקוי הבית, כדאי שתפנימו מבעוד מועד – שואב אבק רובוטי יהפוך בקרוב למוצר חובה בכל בית או משרד. ושואבי האבק הישנים? עבורם יצטרכו לפנות מקום במוזיאון הנוסטלגיה.

אם עד לפני שנה שמעו 20% מהאוכלוסייה על שואב אבק רובוטי, 5% התעניינו ברכישתו ושני אחוזים אכן רכשו אותו, הרי שכיום ניתן להעריך ש-80 אחוז שמעו עליו, 30 אחוז חושבים לרכוש אותו, ובקרוב לעשירית מבתי ישראל הוא כבר חלק אינטגראלי מהמוצרים החשמליים בבית.


כי כשם המשחק זה זמן, וכל דקה חשובה, אז מוצר אלגנטי, חכם ומבריק (תרתי משמע) כמו שואב אבק רובוטי, הוא בגדר חובה לכל מי שמנקה את הבית יותר מפעם בחודשיים, ולכל מי שמעדיף להגיע לבית נקי, מאשר להגיע ולהתחיל לחשוב מאיפה מתחילים לנקות את האבק.

שואב אבק רובוטי – כל היתרונות שבעולם

כדי למנות את כל היתרונות שמציע שואב האבק הרובוטי על פני אחיו הישן והטוב (אבל הרבה פחות טוב), צריך להיעזר גם באצבעות הרגליים. אמנם שניהם מוגדרים כשואבי אבק, אבל בזה, פחות או יותר, נגמר הדמיון ביניהם. שואב אבק רובוטי כשמו כן-הוא: רובוט לכל דבר, עם מחשב, מסך LCD, ובעיקר, יכולת לפעול באופן חכם ועצמאי. וזו, גבירותיי (ורבותיי), גולת הכותרת של השואב החדש – היכולת שלו לפעול גם כשאתם בקניות בסופר, בחוף הים או בדרך לבית הקפה. פשוט מתכנתים אותו מבעוד מועד, והמנקה הפרטי שלכם יצא במסע הניקיון שלו בדיוק מתי שקבעתם. איך לא חשבו על זה קודם?...

השיווק של שואב אבק רובוטי בישראל לישראל החל לפני יותר משנה, ומכאן העובדה כי מספר לא מבוטל של דגמים כבר כאן. לנתון זה שתי משמעויות מרכזיות – א' – העובדה כי ישנם שואבי אבק רובוטיים חדשים יותר, שלא קשה לנחש שנחשבים איכותיים ומשוכללים יותר, לצד שואבים וותיקים קצת יותר. ו-ב' – טווח המחירים הגבוה שנוצר בין השואבים ה"ישנים", אותם למצוא גם באלף ש"ח בלבד, לצד החדשים, שמחירם עשוי להרקיע עד לקרוב ל-4,000 ש"ח. בגדול, ההבדל העיקרי טמון ברמת הניקוי והשאיבה, אשר הינה פועל יוצא של מספר החיישנים (רדארים) הנמצאים בשואב. אלו מזהים לכלוך, אבק, וכן מכשולי דרך, ודואגים לפעולה עצמאית ויסודית של השואב. שואב אבק רובוטי ישן עשוי להכיל 6-9 חיישנים שכאלו, בעוד בחדשים מתקרב המספר ל-30. ושלא תהיינה לכם אשליות. ההבדל בין זה לזה משמעותי ביותר.


מה חדש בשוק הרובוטים?

התהליך שהתרחש בכל שאר העולמות שעברו מהפכות טכנולוגיות, כמו מצלמות, מסכים וכו', הגיע גם לעולם שואבי האבק. זה התחיל עם שלב היעלמות השואבים הרגילים, לאחריו הגיע השלב בו הרובוטים הפשוטים והוותיקים יצאו לגמלאות. וכך נשארנו עם הדגמים החדשים יותר של שואב אבק רובוטי, אלו שמתוכנתים לזהות כל גרגיר אבק, לנקותו בממוצע 6-8 פעמים, להחליף לעצמם שקיות באופן אוטומטי, ואף להפוך את תהליך השאיבה לקצבי הרבה יותר עם קבצי מוסיקה שתוכלו להכניס באמצעות כרטיס זיכרון.

כיצד בוחרים שואב אבק רובוטי מתאים?

יבואני שואב אבק רובוטי יכולים כבר עתה להתגאות במספר דגמים משוכללים ביותר, המציגים שורה של פונקציות שהופכות את התהליך למקצועי ומתאים לבתים בכל גודל. בהנחה שאראלה ממפעל הפיס לא צילצלה אליכם לאחרונה עם בשורות טובות במיוחד, חשבו לעצמכם מה חשוב לכם יותר מבין הפונקציות המוצעות, ועל מה אתם יכולים לוותר. למשל, יהיו כאלו שעבורם להוסיף כמה מאות שקלים על ריקון שקית אשפה אוטומטית זה עניין מיותר, בעוד אחרים, המתגוררים בבית חדר קטן, לא זקוקים לשואב החדיש ביותר, הפועל שעות ברציפות ומיועד לבתים ומשרדים גדולים במיוחד. בכלל, חשוב לא "לקפוץ מעל לפופיק" ולזכור שלא תמיד חייבים להתחיל עם הטוב ביותר. התאימו את הצרכים שלכם ואת אופי הבית שלכם לשואב, ולא להיפך. תמיד תוכלו לשדרג לדגם חדיש יותר בעתיד.

אתם עדיין כאן? הגיע הזמן להעביר את השעון לשנת 2012. שואב אבק רובוטי – המנקה הפרטי החכם שלך.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב