דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכיני את עצמך לטיפול המיזוטרפי 

מאת    [ 21/01/2008 ]

מילים במאמר: 385   [ נצפה 3203 פעמים ]

טיפול המיזוטרפיה אינו טיפול קשה. זוהי בעצם הזרקת ויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון אל השכבה התת עורית, מעט עמוק יותר מאשר, למשל, אם הייתי עושה לעצמך קעקוע. את התוצאות, אם כי לא הסופיות, תוכלי לראות מיד. פניך ייראו צעירות וחלקות יותר. אך אין לשגות באשליות: הטיפול המיזוטרפי לא יחזיר את עורך למצב עורה של בת 16.

 יש לתאם פגישה מקדימה עם המטפל. עליו לבדוק אותך ולהציג בפניך את תכנית הטיפולים. אמנם אין לדעת את התוצאות המדויקות מראש, אך המטפל יידע להגיד לך מה פוטנציאל הטיפולים המיזוטרפיים עבורך. בקשי ממנו הסבר מפורט על התהליך, הנחיות להכנה לפני כן וסיבוכים אפשריים. וודאי שאת מעודכנת בכל אלה עוד לפני דקירת המחט הראשונה. 

אם ביום הטיפול אינך חשה בטוב, מקוררת או חולה בשפעת, אם יש לך סימפטומים כמו חום, שיעול, כאב גרון, כאב ראש או כאבי גוף כללים- ידעי על כך את המיזוטרפיסט שלך. אין לבצע טיפול מיזוטרפי במצב זה, ועליכם לשנות את לוח הזמנים של הטיפולים. 

הסירי איפור לפני הטיפול. יש לנקות מייק-אפ או כל תכשיר קוסמטי אחר בו את משתמשת. דבר זה יבטיח טיפול מיזוטרפי נוח יעיל ואפקטיבי.  

בדרך כלל יכלול הטיפול המיזוטרפי סדרה של פגישות. המיזוטרפיסט יציע לך בוודאי כמה אמצעים כדי להקל על הנפיחויות והחבורות- שאגב הן מעטות מאד- שבין טיפול לטיפול. הנה כמה טיפים לאמצעים שיכולים להקל עליך בזמן שבין הטיפולים, כולם טבעיים. הכיני לעצמך בבית לפני הטיפול המיזוטרפי:

 -          שקית תה: הניחי שקית תה מקוררת על הנפיחות והשאירי אותה שם למשך זמן ממושך. -          חומץ: הרטיבי פיסת בד בחומץ לבן והניחי על החבורה. השאירי אותה שם למשך זמן עד שעה. שטפי במים להפגת הריח.

-          ויטמיןK: הקפידי על אכילת ירקות ירוקים לפחות כמה ימים לפני הטיפול המיזוטרפי. כך יהיה עורך עמיד יותר מפני היווצרות נפיחויות וחבורות. דאגי לאכול לפחות 60-80 מ"ג של ויטמין K ביום. למשל: רבע כוס ברוקולי מכילה כ-105 מ"ג. כף מיונז מכילה 11 מ"ג.

-          תכשירים טבעיים צמחיים: קיימות בשוק תמציות צמחים המועילות להפחתת נפיחויות. הניחי פיסת בד טבולה בתמצית זאת על הנפיחות וזאת תפחת מאד.

-          שקיות קרח: תמיד אפשר לחזור אל הטיפול הישן והטוב: הכיני כמה שקיות קרח במקפיא שלך למקרה הצורך. תוכלי להניח אותן על פניך לאחר הטיפול, דבר שיפחית את האדמומיות ואת הנפיחות.

 זכרי כי ההנחיות להכנה לטיפול המיזוטרפי אשר נמנו כאן הינן הנחיות כלליות. המטפל ינחה אותך בקשר להכנות הנחוצות לפני הטיפול הספציפי שתעברי. עם ההכנה הנכונה יעבור הטיפול בקלות וביעילות, ותוצאותיו יישארו איתך לאורך זמן.
מאמר זה הוגש לכם מטעם חברת מיפרייס השוואת מחירים
בקליק אחד תשלח פנייה בכל תחום לעד חמישה נותני שירות באזור מגורייך ותוכל לקבל 5 הצעות רלוונטיות לבקשתך.
קבל 5 הצעות בקליק
מיזוטרפיה
בוטוקס



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב