דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דורה גדלה בשנה 

מאת    [ 02/09/2012 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 4069 פעמים ]

דורה הילדה הספניש גירל החמודה עם הקראה והפוני, בעלת התיק ומר מפה יחד עם חברה הטוב בוץ, גדלה בכמה שנים מאז ומעכשיו היא נערה יפה בבית ספר עם חבורת חברות טובות כאשר הן יוצאות למסעות בעיר ולא נעות בין עולמות, בוץ בא לביקור פעם בכמה זמן אבל כבר מזמן היא איננה נעזרת בו בכדי ללמד את ילדיכם הקטנים מילים חדשות בשפות שונות.

כמו בן 10 שהיום הוא כבר בן 16 גם דורה גדלה וכיום היא נערה יפה שעוזרת לחברה ולקהילה יחד עם חברותיה כאשר הן נפגשות כולן יחדיו.

לפרק הפתיחה של דורה החדשה הביאו לדיבוב מי לא מאשר הזמרת שקירה. שדיבבה את דמותה כמו שליידי גאגא דיבבה את עצמה בפרק הסיום של משפחת סימפסון בעונה הקודמת, גם כאן כמו שליידי גאגא עזרה לקהילה, גם שקירה הגיעה למטרת עזרה לילדים במצוקה ועזרה בעזרת קונצרט לאסוף תרומות של חפצים ובגדים למען הנזקקים, אותם היא מלווה אישית עם אוטובוס להופעה שלה.

הקונספט נשאר דומה עדיין דורה מגלה עולמות חדשים אבל הדמות השתנתה וגם חבריה שהם כבר לא מר מפה ותיק, אלה חברות בשר ודם. אם אז היו יותר חיות בסיפור הפעם, דורה היא יותר סוציאלית, היא באה במטרה לעזור לקהילה, לשכבות החלשות לעזרה לזולת, מלבד לימוד שפה אחרת היא מלמדת ערכים ושוויון זכויות של האדם. תרומתה של דורה בעיקר באה לחנך שכולם יהיו חברים ויעזרו זה לזו. גם אם ישנו תלמיד חדש בכתה לדעת לבוא אליו ולעזור לו להתקבל, אם ישנו ילד קטן ברחוב שלא מגיע לתיבת המכתבים לעזור לו להגיע ואפילו לקשישים היא עוזרת מספר פעמים.

דורה החדשה היא בהחלט דמות ראויה לחיקוי הן בתכונותיה החינוכיות והן בערכים בה היא משתמשת וניחנת בהן אשר תורמים לה לא רק חן אלה גם אחווה לשיתוף ואידיאליזם שראוי ללמוד מהם.

בגלל שדורה היא יותר ריאליסטית וחבריה גם כן ולא עוד חיות מדברות, יותר קל לקחת ממנה השראה לבאות שכן היא יותר דמות לחיקוי כרגע מאשר שהייתה ילדה. ילדים יראו בה כדמות אמיתית ולא רק פיקציה שמלמדת שפות, הם גם יקבלו את הערכים שלה הרבה יותר כאשר היא דומה להם יותר ומציאותית יותר.

דורה של היום מהווה גם מודל עבור השכבות החלשות שכן רואים כי משפחתה היא לא עשירה במיוחד והרחוב בה היא גרה איננו מפואר ועדיין עם כל חיי העוני בה היא נקלעה , כאשר סבתא שלה הזקנה מטפלת בגינת ביתה, כאשר היא קמורת גוף.דורה עדיין מוצאת את העושר הפנימי וחיה כמו מלכה גם כאשר אין לה כלום. כל עוד יש אש בליבה היא מקרינה חום ואהבה לסביבה וחיה חיים טובים ומאושרים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב