דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הרמת סינוס עם iRaise של Maxillent 

מאת    [ 02/09/2012 ]

מילים במאמר: 434   [ נצפה 2382 פעמים ]

בכל מצב של חוסר בשן אחת או יותר ניתן לבצע תהליך השתלת שתלים דנטליים ובכך לשקם את הפה ולהחזירו למצב של מערך שיניים מלא. כל אדם המגיע לצורך השתלת שיניים נמצא במיקום שונה מבחינת חומרת המצב בפה. חלק מן המטופלים הינם קלים יותר לביצוע השתלת השיניים כיוון שעצם הלסת גבוהה דייה להחדרת השתל הדנטלי. אולם מטופלים אחרים מגיעים לטיפול השתלת השיניים כאשר עצם הלסת נמוכה מדי ואין אפשרות לבצע את השתלת השיניים ללא תהליך כירורגי מקדים. התהליך הכירורגי המקדים מכונה הרמת סינוס והוא מיועד בסופו של דבר לחשיפת העצם שנותרה ולהשתלת עצם נוספת על גביה על מנת שניתן יהיה לבצע את ההשתלה.

מהי הרמת סינוס עם iRaise ?

iRaise הינו שתל דנטלי מיוחד מבית Maxillent המאפשר לרופא השיניים לבצע את תהליך הרמת הסינוס באופן חדשני ללא ביצוע תהליך כירורגי פולשני. כך, תהליך הרמת הסינוס נוח יותר למטופלים וכמעט שאינו מלווה בכאבים. כמו כן, מטופלים אשר חוששים מתהליכים ניתוחיים יכולים להיות שקטים ורגועים יותר ובכך גם להקל את עבודתו של רופא השיניים המבצע את ההשתלה. יש לבדוק עם מרכז להשתלות שיניים זה או אחר האם קיים שימוש בשתל הזה במרפאתם. מידע מורחב נוסף אודות השתלות שיניים והרמת סינוס ניתן למצוא באתר www.avnieli.co.il

iRaise – כיצד זה עובד ?

הייחודיות הטמונה בשתל iRaise הינה בתעלה פנימית בצורת האות L אשר קיימת בתוך השתל הדנטלי ודרכה ניתן להזרים נוזלים מלוחים אל תוך הסינוס בלסת העליונה. צורה ה- L המיוחדת של התעלה מבטיחה כי היא תבודד מחלל הפה כולו ומן התותב עצמו. השתל מוחדר בעדינות מתחת לרצפת הסינוס ואל תוך התעלה מוזרם אותו חומר נוזלי מלוח. הלחץ ההידראולי הנוצר בעקבות הזרקת החומר גורם לניתוק קרום הסינוס מהרצפה ובכך הוא מורם כלפי מעלה. אל החלל שנוצר מחדירים את השתל ומסיימים את התהליך על ידי תפירת המקום. לאחר תקופה של כחצי שנה עד תשעה חודשים מושתלת השן התותבת על גבי השתל באמצעות טכניקה ייחודית.

מה חשוב לבדוק לפני ביצוע תהליך הרמת סינוס עם iRaise ?

לפני ההחלטה בבחירת תהליך הרמת סינוס באמצעות שתל iRaise מומלץ להתייעץ עם רופא השיניים המטפל, האם במקרה הספציפי שלכם קיים ערך מוסף לשימוש בשיטה זו. כמו כן, חשוב לוודא כי מדובר בשתל מקורי ולא בשתלים דנטליים אחרים. יחד עם זאת, כמעט כל מרכז להשתלות שיניים אשר מכבד את עצמו לא יסתכן בהשתלת שתל דנטלי iRaise שאינו מקורי.

ולסיכום, ניתן לראות כי ככל שחולפות השנים, מצבים אשר בעבר ניתן היה לפתור אותם באמצעות תהליך כירורגי בלבד, ניתנים לפתרון בדרכים יצירתיות שונות. כל זאת ועוד בעקבות מחקר ופיתוח המבוצעים בארץ ובעולם כולו על מנת להקל על רופא השיניים המטפל מבחינת יעילות ועל המטופל מבחינת כאבים, נוחות ומהירות הטיפול. 

מרפאת שיניים של ד"ר אבניאלי עוסקת בעיקר במיגוון השתלות ובינהן: השתלת שיניים, השתלת עצם ומיגוון טיפולי חניכיים. תקבלו את הטיפול הטוב ביותר, ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בכל האמצעים המודרניים הקיימים בתחום הדנטלי, בארץ ובעולם. הניסיון הרב והשליטה שיש לנו במגוון שיטות השתלה, מאפשרות לנו להתאים לך את השיטה המתאימה ביותר. צלצלו עכשיו והתחילו לחייך בפה מלא 03-6050889




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב