אנשים רבים, בשלב כזה או אחר בחייהם, נאלצים להעביר למדינות אחרות חפצים ותכולה בכמות ובמשקל רב מאוד. בין אם מדובר במעבר לצורך מגורים במדינה אחרת, בין אם מדובר בהעברת עסק או מפעל ממדינה למדינה אחרת שבה כוח העבודה הוא זול יותר באופן משמעותי, או מכל סיבה אחרת – ברגעים אלה יש צורך לבצע רילוקיישן.
מהו בדיוק שירות רילוקיישן?
המאה העשרים היא מאה של מעברים גדולים. המאה העשרים מפורסמת בעיקר בזכות גלי ההגירה הגדולים שחלו בה. לעבור ממדינה למדינה זה לא עניין פשוט כלל, לא מדובר במשהו שכל אחד יכול לעשות בעצמו אלא בסיפור סבוך עם ניירת רבה והתמודדות עם חוקים שונים של כל מדינה הנוגעים למה מותר להוציא החוצה ממדינה אחת ומה מותר להכניס פנימה למדינה השנייה. לכן, קיימות חברות המתמחות בתחום של רילוקיישן.
בשביל מה צריך לבצע רילוקיישן באמצעות חברה? למה אי אפשר לבצע רילוקיישן באופן עצמאי?
רילוקיישן למעשה מסדיר את כל העניין של מעבר רכוש ממדינה אחת למדינה אחרת תוך שמירה על איכותו ועל שוויו של אותו רכוש. כמו כן, חברות רילוקיישן מכירות את החוק של כל מדינה ויודעות אילו פרטים כל מדינה אוסרת להכניס לתחומה – לרוב מדובר בסוגים מסויימים של צמחים, של בעלי חיים או של מזון שלא קיבל את אישורי מכוני התקנים או של משרדי הבריאות והחקלאות ועלול לגרום לפגיעה מסוימת בחקלאות המקומית של המדינה המארחת.
כיצד מתבצע רילוקיישן באמצעות חברה?
ובכן, ברגע שאתם יודעים שישנה חברת רילוקיישן והיא מטפלת בכל הדרוש לכם, אתם יכולים להיות רגועים – מרגע זה ואילך העניינים הם קלים ופשוטים. כל שאתם צריכים הוא ליצור קשר עם החברה, היא תטפל בחפציכם, תדאג למעקב אחריהם בעודם בדרך ממדינה למדינה, תבטח אתכם למקרה וקורה משהו בדרך והתכולה שלכם אבדה (חס וחלילה) ותשרת אתכם עד שהחפצים שלכם יגיעו לביתכם החדש שמעבר לים.
רביבו אילן מנכ"ל א. יוניברס טרנזיט בע"מ www.univers-transit.co.il