דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רפואת שיניים- טיפים והמלצות בבחירת רופא שיניים, מרפאת שיניים ועוד... 

מאת    [ 02/09/2012 ]

מילים במאמר: 508   [ נצפה 1563 פעמים ]

 

רפואת שיניים

 

רפואת שיניים הינה בגדר אחד מהתחומים הנפוצים והנגישים לכולנו מידי שנה בשנה. כולנו זקוקים מידי פעם לטיפול שיניים כזה או אחר, ואין כמעט אדם בישראל שלא נוהג לבקר ב- מרפאת שיניים הקרובה לביתי כל כמה זמן. הזנחת הפה היא פעולה שעלולה להסתיים בהליך מסובך ומורכב, שאלמלא המטופל היה משאיר זאת לרגע האחרון, הוא היה יכול להסתפק בטיפול שיניים פשוט כמו ניקוי יסודי של חלל הפה או סתם קטנה רגילה.

 

בכתבה זו ניתן טיפים והמלצות ביחס לאופן בו מומלץ להתייחס לכל הנושא של רפואת שיניים- למי ללכת? כל כמה זמן? ואיך לוודא שהשיניים בפינו בריאות וללא פגמים? על כך, בהמשך.

 

ראשית כל, כדאי לבחור רופא שיניים מומחה בתחומו ובעל שנות ניסיון רבות, ותק ומוניטין. רופאי שיניים רבים, שאינם בעלי המוניטין הדרוש בשל סיבות מגוונות (רופאי שיניים שסיימו את התואר זה עתה, רופאי שיניים המגיעים מחוץ לארץ וכו'), בדרך כלל ידרשו עבור טיפול שיניים זה או אחר, בהשוואה לרופאי שיניים בעלי שם ומרפאה פרטית וותיקה. אנו ממליצים בדרך כלל, לא ללכת על רופא שיניים המציע לכם מחיר זול בעבור טיפול, אלא אם כן אתם מכירים אותו ויודעים כי הוא אמין ויודע היטב את מה שהוא עושה. אם אתם לא בטוחים באמינותו או ביושרה המקצועית שלו, אל תתפתו ולכו לטיפול אצל רופא שיניים מקצועי ומהימן, שאתם סמוכים ובטוחים בכך שייתן לכם שירות מהימן ומקצועי.

 

שנית, יש לוודא כי אתם הולכים למרפאת שיניים נקייה וסטרילית, המשתמשת בחומרים בעלי איכות ברמה הגבוהה ביותר ולא חוסכת בהוצאות עבור מוצריה והכלים בהם היא משתמשת. חלק נרחב מאוד מהבעיות הנוצרות במהלך טיפול שיניים, נובע מרשלנות רפואית, וחלק נכבד מהרשלנות הרפואית הזו, נובע בתורו מסביבת עבודה לא סטרילית ולא נקייה דיו. סביבה שאיינה טהורה מחיידקים ומחומרים מזיקים עלולה לגרום לבעיות גדולות עוד יותר מאילו שבאתם איתם. לכן, לפני שאתם ניגשים לטיפול במרפאת שיניים כזו או אחרת, אתם חייבים לבדוק אותה ולוודא שמדובר בסביבת עבודה טהורה, נקייה וללא פגעים מזיקים.

 

שלישית, טיפולי שיניים זהים נעשים לא פעם באמצעות כלים אחרים לגמרי ו...איכותיים יותר או פחות. ניקח את הדוגמה של השתלות שיניים בעניין זה. רופאי שיניים רבים בישראל ינסו לחסוך בהוצאות ויתקינו שתלים שאינם עשויים טיטיניום, ובשפה העממית: אינם עשויים מחומרים בעלי איכות גבוהה במיוחד. איכות והרכב השתלים הינו עניין קריטי ביותר כאשר מדובר באיכות ובעמידות השיניים לאחר ההשתלה, ויש לוודא שרופא השיניים שלכם משתמש בחומרים ובכלים הטובים ביותר לצורך טיפול כזה או אחר.

 

רביעית, כדאי מאוד לקבל ייעוץ והכוון מהרופא בטרם תחילת הטיפול. רופא שיניים טוב ויעיל, הוא כזה המשתף את מטופוליו בהחלטות שהוא מקבל ושמציג להם את האופציות השונות במקרה שלהם. התוועצות עם הרופא וקבלת ידע על הטיפול הן מרגיעה את המטופל והן גורמת לו להיות שותף בהחלטת הרופא ולהסכים לדבריו.

 

חמישית, בחרו מרפאת שיניים הקרובה לביתכם. סעיף זה נכון במיוחד לאילו מבינכם המתכננים להתחיל טיפול שיניים ארוך הכולל כמה וכמה מפגשים. אם אתם גרים בראשון לציון, לדוגמא, אל תבחרו מרפאת שיניים בתל אביב, אלא- מרפאת שיניים בראשון לציון, איכותית ומקצועית, ל מנת להקל עליכם את הפקקים ואת כאב הראש, שיתלוו מידי שבוע במהלך הנסיעה לרופא שיניים רחוק...כי גם הנוחות שלכם חשובה!

 

 

 

בהצלחה!

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב