דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניתוחים פלסטיים ממתיחת בטן ועד טוטאל בודי ליפטינג 

מאת    [ 02/09/2012 ]

מילים במאמר: 366   [ נצפה 2963 פעמים ]

ניתוחים פלסטיים מזמן, הטביעו את חותם היופי בעידן בו אנו חיים. אם בעבר ניתוחים אלו, היו מנת חלקם של העשירון העליון, הרי שהיום כול אחת יכולה להרשות לעצמה לשפץ ולתקן איבר, או אזור בגופה שלא נראה לה מי יודע מה.

אחד הניתוחים הבולטים, בהם הגוף עובר מייק אובר , הוא טוטאל בודי ליפטינג. מעין ניתוח אוברול לכול הגוף. מיישרים ומשפצים את כול מה שלא נראה טוב  בשלמות ובקנאה מעוררת.

מטרתו של הניתוח הייחודי בתחום הניתוחים הפלסטיים, מתבטא בהרמה של עודפי העור השונים בגוף. את כולם ובלי יוצא עודף עור מן הכלל. בתוך כך, לא רק את עודפי העור מסירים ומותחים... אלא גם עודפי השומן הנותרים.

זהו אחד הניתוחים הממצקים ביותר, בתחום הניתוחים האסתטיים והפלסטיים. כאשר מרבית המתאימים לניתוח, הינם אנשים שהשילו ממשקל גופם משקל ואחוזי שומן רבים ונותרו עם עודפי עור ואחוזי שומן עודפים, אשר מפריעים ובעיקר לא תורמים למראה ולתוצאה הסופית לה הם מייחלים.

בודי ליפטינג , הרמה של כול עודפי העור, מתיחה ומיצוק, מעניק מראה חדש ומתוח לכול אישה וגבר המעוניינים להשיג גזרה חטובה לאחר הדיאטה המנצחת.

 

ניתוח למתיחת בטן – תשכחו מהכפיפות.

יש שטוענים כי כפיפות בטן, פילטיס ועוד פעילויות גופניות יכולות לתרום לבטן שטוחה וחזקה. אי אפשר לצאת חוצץ ובהצהרה גורפת שהדברים הללו נכונים. לא לגמרי. אם יש בטן רפויה כמו לאחר לידות, הרי שגם הכפיפות ושאר הפעילויות לא יגרמו לבטן שטוחה וחזקה.

נדרש זמן רב להגיע לתוצאות אלו ואם בכלל. למען קיצורי הדרך לבטן שטוחה, ניתוח פלסטי למתיחת בטן, ממצק ומותח את הבטן ועל הדרך אתם נפטרים מעודפי שומן מקומיים.

כאמור, לאחר כול לידה סובלות נשים מבטן רופסת, לידה ועוד לידה תורמות למראה הרופס של הבטן ובתוך כך גם לירידה של אלסטיות שרירי הבטן. בשנים האחרונות ניתוח מתיחת בטן, עבר מתיחת פנים, וניתן לעבור אותו בקלות. אין סימנים גדולים כמו בעבר ופחות תופעות לוואי. כך שהמרחק מבטן רופסת לשטוחה, הרבה יותר קצר מבעבר.

ניתוחים פלסטיים לשיפור הלוק

ניתוחים פלסטיים כמו בודי ליפטינג ומתיחת בטן, מקבלים מקום של כבוד בתחום הניתוחים האסתטיים. גם בגלל הפופולאריות והמודעות ובעיקר בדרך ההתמודדות הכירורגית המתקדמת. אין ויכוח כי ניתוחים פלסטיים משנים את הלוק באופן ניכר, להרבה אנשים ובעיקר לנשים רבות שלא מתפשרות על מראה יפה , מתוח שמעניק לוק צעיר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב