דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


זהירות מחמרים מסוכנים במוצרי טיפוח אישיים 

מאת    [ 01/09/2012 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 1573 פעמים ]

 

המידע שהנני מספק במאמר זה נמצא באתרי הבריאות ומכוני בריאות בעולם, פשוט אין מספיק מודעות למרכיבים המסוכנים בתכשירי האיפור והקוסמטיקה בגלל מחירם הזול יחסית למוצרים שלא מכילים חמרים מסוכנים. היצרנים מנצלים את חוסר הפיקוח של מרכיבים מסוכנים בגלל שאין איסור מטעם השלטונות להשתמש במרכיבים המסוכנים וגם אין הנחיות לכמות המרכיבים הללו שצריכים להיות בתכשיר של לדוגמא כרם גוף או ידיים,היצרנים מנצלים את הפרצה הזו ומשתמשים בכל כמות שנראית להם על מנת להוזיל את מחיר המוצר. דוגמא לכך שהיום ידוע שהאלומיניום  שנמצא בדאודורנט עשוי לגרום לסרטן השד אצל נשים ואף סרטן גם אצל הגברים ובכל זאת אין איסור להשתמש במרכיב זה בדאודורנט. לא רק האלומיניום בדאודורנט מסוכן אלא שאר המרכיבים שנמצאים אתו כמו:Propylene Glycol  חומר אנטי פריז שמשתמשים בו בתעשיית המזגנים למניעת הקפאת הנוזלים במזגן, התפקיד שלו בדאודורנט גם למניעת הקפאת החמרים הנמצאים בתכשיר , החומר הזה גורם נזק לעור ,בנוסף לכך יש עוד חמרים משמרים מסוג : Methylparaben ודומיהם לארכת חיי המדף של המוצרים גם המרכיבים הללו נמצאים במחקרים רבים כמסוכנים לבריאות.

מוצר אחר שגורם נזק לבריאות ,אלה רוב התכשירים של "מי פה" , אפשר לבדוק שבגב הבקבוקון יש אזהרה " שאסור לבלוע את התמיסה" ,אם אסור לבלוע את התמיסה סימן שיש חומר מסוכן לבריאות, ולמי שלא יודע , יש הרבה נימים בחלל הפה, וברגע שהתמיסה מגיעה לחלל הפה היא נספגת ע"י הנימים הרבים שנמצאים בחלל הפה והרעלים שנמצאים בתמיסה עוברים ישירות למערכת הדם וגורמים לנזקים בריאותיים, אז מה עושים? פשוט אם יש אזהרה כזו לא קונים את התכשיר ומחפשים תכשיר אחר שאין בו אזהרה כזו!

בקרמים של טיפוח העור ברובם יש את המרכיבים הבאים : Benzyl Alcohol, Propylene Glycol,

  Glycerin , Mineral Oil  ,וחמרים משמרים מסוג פאראבנים למיניהם שכולם תוצרים של תעשיית הנפט, נכון שזה לא נשמע בריא? זו האמת ,ניתן לבדוק באינטרנט מה טיב המרכיבים הללו, הבעיה היא שמרכיבים אלה גורמים להרגשת לחות בעור ומשהם גורמים זה אטימה של נקבוביות העור ומונעים ממנו לנשום ולהוציא את הרעלים החוצה וכך גם הרעלים נשארים בגוף וגם העור מזדקן יותר מהר,כלומר אין תזונה לעור בכלל,אפילו אם יוסיפו איזה מרכיב טבעי או בריא לעור הוא מתבטל ע"י החמרים שגורמים לסתימת נקבוביות העור!

 גם במוצרי הקוסמטיקה משתמשים במרכיבים מסוכנים לבריאות ומסרטנים כנ"ל, אז כל אחד יבדוק באינטרנט את המרכיבים שגורמים לנזק בריאותי, יבדוק אם התכשירים לפני שהואהיא קונים. 

 

 www.haim150.com שיווק מוצרי יופי ובריאות בשיטת השיווק הרשתי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב