דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אימון כושר אישי- למה זה טוב? 

מאת    [ 01/09/2012 ]

מילים במאמר: 486   [ נצפה 1453 פעמים ]

קודם כל- מה זה מאמן כושר אישי?

לפני שאסביר את יתרונותיו של אימון כושר אישי, אסביר מהו מאמן כושר אישי ומה הוא מביא איתו לאימון. מאמן כושר אישי הוא בעצם מדריך כושר מוסמך המגיע לאמן את הלקוח בביתו, בפארק, בים או בכל מקום שבו יחפוץ. האימון כולל עבודה ספציפית לפי מטרת המתאמן ויכולותיו האישיות. עלותו של מאמן כושר אישי הן לא תמיד זולות, אך לפער המחירים יש סיבה מספיק טובה. לדוגמה- מאמן כושר אישי שגובה כ-200 ש"ח לאימון אישי יהיה בעל ותק, נסיון ומקצועיות גדולים יותר מאשר מדריך שגובה כ-80 ש"ח עבור אימון כושר אישי. לרוב, אם המאמן האישי זול ביחס למחירי השוק, כנראה שהוא צובר את הנסיון שלו באימון איתך. לכן, אין לשכוח שמדובר על הבריאות שלך ובמקרים שכאלה לאו דווקא המחיר הזול הוא הבחירה הנכונה עבורך. בנוסף, רצוי מאוד שלמאמן הכושר יהיה גם ידע מקצועי בתזונה נכונה, הרי שתפריט התזונה בחיינו יש את היכולת למקסם את התוצאות הרצויות, בין אם הן ירידה במשקל, חיטוב הגוף וירידה באחוז השומן או בין אם הן עלייה במשקל ובמסת השריר. בעצם, תזונה נכונה ותפריט תזונה מתאים מהווים ל-70% מההצלחה.

אימון כושר אישי - יתרונות

- מאמן כושר אישי יביא אותך אל התוצאות הרצויות מבלי לבזבז זמן יקר. הפעילות הנחוצה עבור מטרתך היא היחידה שמתבצעת, מבלי לבזבז זמן על תרגילים לא רצויים ולא אפקטיביים.

- אימון כושר אישי מתבצע באווירה שבה הלקוח מרגיש בנוח- בבית, בים, בפארק או בכל מקום שבו יחפוץ.

- אימון כושר אישי הינו אימון מעניין, מגוון, אפקטיבי, מאתגר ומהנה. לכן, המתאמן חש הנאה ולא משתעמם מביצוע אותם תרגילים חוזרים ונשנים שנכתבו ע"י המדריך בחדר הכושר.

- אימון כושר אישי מונע פציעות מיותרות וזאת ע"י השגחה מלאה מצד המאמן האישי שמלמד את הטכניקה הנכונה של ביצוע התרגיל, בוחן וערני אל ביצוע לקוי של תרגילים מורכבים ומסוכנים.

- אימון כושר אישי מבטיח לך חוויה אישית, מקצועית ומהנה. המאמן האישי, מעבר למקצועיותו כאיש מקצוע כמאמן כושר, הינו חבר, קואצ'ר שיודע להיות שם במקום הנכון ובזמן הנכון כאשר תזדקקו לו בזמני משבר. מאמן כושר אישי ומקצועי צריך לדעת להיות במקום הנכון ובזמן הנכון.

- אימון כושר אישי מאפשר את השגת מטרתכם בדרך היעילה ביותר תוך כדי מעקב צמוד של משקל הגוף, ההיקפים, אחוז השומן בגוף בכל תקופה קצרה אשר נקבעת מראש. כאשר התוצאות מתועדות ויהיו מוצלחות, המוטיבציה תעלה פי כמה בשביל להמשיך בתהליך ירידה במשקל וחיטוב הגוף או עלייה במשקל, במסת השריר כמובן.

לסיכום-

שכירת שירותיו של מאמן כושר אישי יכולה להיות בחירה מעולה עבור מתאמנות מתחילות המעוניינות להיכנס אל עולם הכושר באופן הדרגתי, בטוח ונכון עבורן, וגם עבור מתאמנות מתקדמות המעוניינות ללמוד טכניקות חדשות לביצוע נכון של תרגילים מסוימים, ללמוד ולהתחדש בתרגילים ושיטות אימון חדישות. חשוב לציין שאימון כושר אישי מוצלח צריך להתבצע ע"י מאמן כושר אישי ומקצועי שיודע לעשות את עבודתו על הצד הטוב ביותר, להעניק למתאמן את מלוא תשומת הלב, להיות עירני לביצוע לקוי של תרגילים והכי חשוב- לרענן את הידע המקצועי שלו באופן שוטף.
 

 

מאמן כושר אישי, יועץ לתזונת ספורט ותזונה נכונה, אימון כושר אישי במקצועיות רבה- בהתחייבות!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב