דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדפסת הזמנות לחתונה 

מאת    [ 31/08/2012 ]

מילים במאמר: 377   [ נצפה 1540 פעמים ]

מה הפרמטרים שצריך לבדוק לפני הדפסת הזמנה לחתונה?

מתוך הזמנות לחתונה שמקבלים אורחי האירוע, הם יכולים להסיק הרבה מסקנות. הזמנה יוקרתית משדרת יוקרה והזמנה פשוטה משדרת אירוע פשוט שיכול להיות ממש לא מעניין. כדי שאורחי האירוע יגיעו ברגשות חיוביים, מלאי שמחה ואנרגיה, חשוב להקדיש זמן לא רק לארגון והפקת האירוע, אלה לאותם הזמנות לחתונה שרבים מאיתנו זונחים ולא מקדישים לאיכות שלהם. כאן נציג מספר פרמטרים חשובים שצריך לבדוק לפני הדפסת הזמנה לחתונה.

איכות חומרים – בשוק ניתן למצוא הזמנות לחתונה מנייר כרומו, נייר בעל מראה טבעי ונייר פרגמנט. הסגנון הנפוץ ביותר הוא הדפסה על נייר כרומו שיכול להתחיל בעובי של 250 גרם ולהגיע ל-2,000 גרם ומעלה. ניתן אף לשלב בין כמה סגנונות נייר – דבר שיוצר הזמנה יוקרתית יותר. כך למשל הבלטה של אותיות, ציורים או תמונות באמצעות נייר מסוג נוסף. חשוב לוודא כי החברה תוכל לעמוד בדרישות לעיצוב יוקרתי ושימוש בנייר איכותי.

זמני אספקה – כאשר מדובר על אירוע חתונה עם מאות אורחים, יש לכם אחריות גדולה שההזמנות יהיו מוכנות מראש ולא ברגע האחרון שכבר כמעט מגיעים ליום האירוע. מומלץ להקדיש זמן לעיצוב הזמנות לאירועים ולהתחיל זאת לפחות חודשיים לפני האירוע. יש לוודא מול החברה כי ההזמנות יהיו מוכנות תוך עד 14 ימי עסקים ולא יותר. כדי שתוכלו לחלק את ההזמנות לפחות חודש לפני האירוע.

מחיר הוגן – מחיר הזמנת חתונה תלוי בהרבה פרמטרים. עיצוב, נייר, גימור וכמות. זה יכול להתחיל בשקל אחד להזמנה בודדת ולהגיע לעשרה שקלים ויותר. בדרך כלל בתהליך הזמנה לחתונה, יש להכין גם מעטפות. כדי להוזיל עלויות, ניתן להשתמש במעטפות שמספק אולם האירועים, לבחור תבניות עיצוב מוכנות, גדלים קטנים יותר ונייר פשוט יותר. כל אלו יכולים להוזיל את העלויות באופן משמעותי. בכל אופן, הדרך לקבל מחיר הוגן היא לבצע השוואת מחירים בין מספר בתי דפוס שעוסקים בהדפסת הזמנות לחתונה. ניתן אף לבדוק מחירים ברשת האינטרנט.

בעלי מקצוע – כדי לזכות גם באיכות חומרים טובה, גם בהבטחות אמיתיות וגם במחיר הוגן, מומלץ לוודא כי לבעלי המקצוע אין חוות דעת שליליות באינטרנט. לא מעט לקוחות שמקבלים שירות חובבני ולא מקצועי רושמים ביקורות שמופיעות בגוגל, בדפי זהב ובפלטפורמות נוספות. זו בדיקה חשובה שיכולה לקחת מספר דקות ולהועיל בצורה רבה.

אם אתם לא בטוחים לגבי הזמנות לחתונה ניתן להתייעץ עם חברה מקצועית בתחום שתמליץ לכם על מה שהכי טוב עבורכם בהתאם לתקציב שעומד לרשותכם.

איציק מזרחי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב