דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הזמנות חתונה מיוחדות 

מאת    [ 30/08/2012 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 6154 פעמים ]

כל זוג שמתחתן רוצה כי החתונה שלו תהיה מיוחדת ותותיר רושם על האורחים שמגיעים לחגוג איתו. הצעד הראשון ביצירת חתונה רבת רושם הוא ההזמנה אליה. הזמנות לחתונה הן למעשה המפגש הראשון של האורחים שלנו עם החתונה, כמה שבועות לפני שהם מגיעים אליה בפועל, ועל כן הם גם הרושם הראשוני שנוצר אצלהם בנוגע לחתונה שלנו. מהסיבה הזו זוגות רבים מחפשים הזמנות חתונה מיוחדות שיספרו לאורחים שלהם כבר מראש כי מה שהם מוזמנים אליו אינו סתם עוד חתונה שגרתית ומטריחה אלא משהו מיוחד שהם לא במהרה ישכחו ואירוע שאין דומים לו כמו שאין דומה לאהבתם של הזוג שנישא.

 

כיצד ליצוא הזמנות חתונה מיוחדות?

לא קל ליצור הזמנות חתונה מיוחדות. בימים אלו יש הרבה פעמים את התחושה שכבר ראינו הכל וקשה מאוד לחדש לנו ולהיות מקוריים בכל מה שנוגע אל הזמנות לחתונות. דרך אחת להיות מיוחדים היא פשוט להיות אמיתיים, למצוא משהו שמבטא באופן ייחודי את האופי של החתן והכלה ושל הקשר שלהם. גם אם יש הזמנות חתונה מקוריות ויפות יותר, משהו שהוא באמת שייך לזוג וקשור אליו יכול לעשות רושם גדול יותר גם לעומת העיצוב המרשים ביותר, הבדיחה המצחיקה ביותר, הבחירה המקורית ביותר או כל דבר אחר שכבר לא באמת מרגש אף אחד.

 

שינוי מדיום

עוד דרך ליצור הזמנות חתונה מיוחדות היא לשנות את המדיום שבו הן נמסרות. בדרך כלל אנחנו רגילים לקבל הזמנות לחתונה דרך הדואר. אולם אם אנחנו עוברים, לפחות בעבור קהל המוזמנים הצעיר יותר, להזמנות דרך האינטרנט אין למעשה גבול למקוריות והיצירתיות שאנחנו יכולים לגלות. כך למשל, הכנת סרטון קצר בתור הזמנה לחתונה והעלאתו לאתר סרטים כמו יוטיוב היא דרך נחמדה מאוד להזמין אנשים שתהיה גם מקורית, גם מהנה וגם הזדמנות לבטא את עצמכם ביותר מכמה מילים בודדות שמופיעות על הזמנת חתונה מודפסת.

 

עיצובים מיוחדים

אם אנחנו בכל זאת רוצים להשאר עם הגישה המסורתית של הזמנות מודפסות הנשלחות בדואר אנחנו יכולים לחפש ולמצוא את הייחוד שלנו בעיצובים מיוחדים ויוצאי דופן. שימוש בחומרים איכותיים או מיוחדים יכול לעזור להזמנה להיות מיוחדת וכך גם טקסט מיוחד שאולי כולל איזה ציטוט רב השראה מהמקורות או משיר אהוב על החתן והכלה. הזמנות מורכבות עם פיתוחי נייר למשל אף הן דרך טובה ליצור רושם בעזרת ההזמנות. הזמנות כאלו עלולות להיות יקרות למדי אך עם מעט מקוריות והמצאה ניתן לצאת גם מהרפתקה כזו יחסית בזול. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב