דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סלולרי כשר לשימוש בקהילה החרדית, הדתית ושומרת המסורת 

מאת    [ 30/08/2012 ]

מילים במאמר: 402   [ נצפה 3353 פעמים ]

סלולרי כשר הנו סלולרי אשר מיועד לקהילה החרדתית והדתית ואשר מחזיר את המכשיר הסלולרי לתפקידו המקורי, והוא קיום שיחות ולא גלישה באינטרנט וקבלת תוכן מכל מני חברות מסחריות ואף חמור מכך. הסלולרי הכשר מספק מענה לקהילה החרדית על ידי הקניית ביטחון כי הטלפון לא ישמש לצריכת תוכן שנתפס בקהילה כלא ראוי.

סלולרי כשר הנו מכשיר אשר נדרש להיות בעל תכונה של איכות קול טובה, שכן מדובר בטלפון אשר משמש לשיחות בלבד, כמו כן, יתר התכונות שלו חסומות, לדוגמה לא ניתן לשלוח הודעות טקסט, כמו כן לא ניתן לגלוש באמצעותו ברשת האינטרנט שכן כידוע לא ניתן לבצע בדיקה של התוכן אשר הגולשים נחשפים אליו באמצעות גלישה ברשת.

בעוד שבמחשבים רגילים שולחניים נעשים מאמצים על מנת לוודא כי התוכן אשר הגולש באינטרנט מגיע אליו הנו תוכן ראוי, הטלפון הסלולרי החדש בעצם דילג על החסימות האלו, פתאום ניתן לקבל תוכן ממומן מחברות מסחריות, וכן תוכן לא ראוי, אמנם גם תוכן שלכאורה לא נתפס כבעייתי בקרב הקהילה החילונית, נתפס לא תקין אצל הקהילה החרדית אשר מקפידה בנושאים אלו, החשש הוא שבמקום ללמוד, השמתמשים בטלפון הסלולרי שאינו כשר יגלשו בטלפון ויצרכו מידע אשר מנהיגי הקהילה לא מעוניינים שהם יצרכו.

סלולרי כשר הנמצא בשימוש רב יחסית הנו סמסונג כשר, מדובר בסלולרי אשר הותאם במיוחד לקהילה החרדית והדתית. למעשה הדרישה להכשר של טלפונים מסויימים הגיעה ממנהיגי הקהילה, אשר בתורם ולאחר שביצעו בדיקה בטלפון הסלולרי ווידאו כי הוא מתאים למטרות שהוצבו לו, הם העניקו לו תו כשרות. המשמעות היא שכאשר בודקים את הטלפון רואים כי הוא מאושר על ידי הרבנים וכי ניתן לעשות בו שימוש כשר.

כמו יתר הסלולריים, גם סלולרי כשר יש לרכוש אצל ייבואן מקביל באינטרנט ולא אצל חברות הסלולר, שכן אלו כבר הכינו חבילות אשר כוללות גם את הסלולרי הכשר וגם את חבילת הדיבור באופן שלא מאפשר להשוות מחירים ובסופו של דבר יוצא ביוקר. לכן רצוי לרכוש את הסלולרי הכשר ולאחר מכן לבחון את האפשרות להצטרף לתוכנית המתאימה לדרישות של כל אחד ואחד, לדוגמה ניתן לרכוש כרטיס בו ניטענות דקות שיחה מראש, למי שלא עושה שימוש רב בסלולרי שלו, זו האופציה המועדפת שכן בסופו של יום היא יוצאת הזולה ביותר וללא התחייבות, לעומת זאת מי שמדבר הרבה בסלולרי שלו, יכול לרכוש חבילה כשרה אצל אחת מחברות הסלולר, כאשר חבילה זו מאפשרת לו מלבד מספר כשר גם קבלת הקצאה של דקות שימוש החל משימוש ללא הגבלה ועד לדמי שימוש נמוכים בתוספת עלות מוזלת לכל דקת שיחה, בשל כוחה של הקהילה החרדית המחירים מהם היא נהנית הם הנמוכים ביותר בשוק.

 

נייד פור יו הנו ייבואן מקביל של סלולר אשר פועל באמצעות החנות האינטרנטית המובילה בישראל לסלולריים, באתר תוכלו למצוא בנוסף מידע רב על תחום הסלולר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב