דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתרים - התוכן היה וישאר המלך 

מאת    [ 30/08/2012 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 1811 פעמים ]

אני ממש לא רוצה לעשות את זה, אבל אני נאלץ לפתוח בקלישאה ישנה וחבוטה. אין מה לעשות, לפעמים הקלישאות הכי דביקות וצפויות הן גם אלה שבסופו של דבר מניעות את הגלגלים של המכונה ועוזרות לה להמשיך לנסוע. זה נכון כשהנסיך יפה התואר מעיר את הנסיכה בנשיקה, זה נכון כשהטוב גובר על המרושע וזה נכון כאשר הנערה מעיירת הפיתוח מנצחת בתחרות שירה והופכת לכוכבת ענקית. אז מוכנים או לא, הנה זה בא:

"בעידן האינטרנט וקידום האתרים של היום התוכן הוא המלך". לא משנה כמה פעמים כבר שמעתם את המשפט הזה, הוא תמיד ישאר נכון. זה לא משנה כמה גוגל ישנו את האלגוריתם של מנועי החיפוש, התוכן היה וישאר המלך. הוא המלך כי הוא זה שיקדם את האתר שלכם במנועי החיפוש, הוא המלך כי הוא מראה דינמיות באתר והוא המלך בגלל שהוא יגרום לגולשים להישאר באתר שלכם יותר זמן ולהיחשף לתכנים שאתם רוצים להעביר לו, והוא המלך בגלל שהוא זה שיקבע אם יחזרו שוב ושוב על מנת להתעדכן בתכנים חדשים.

הרבה בעלי אתרים מבינים את המשוואה הפשוטה הזאת - תוכן שווה טראפיק - אז הם עושים הכל כדי לנפח את האתרים שלהם במאמרים ובכתבות ומוסיפים עוד ועוד דפים שיושבים להם על השרת ותופסים להם מקום אכסון יקר. הם מוצאים אתרים שמחלקים מאמרים לכל דורש, הם נותנים לילדים שלהם לכתוב עבודות, והם לוקחים חובבנים שיכתבו עבורם בחינם, בשביל הכיף, כי חבל לשלם למישהו אם התוכן נועד רק כדי למלא את הדיסק הקשיח.

הבעיה היא שאותם בעלי אתרים מחסירים נעלם חשוב מאוד מהמשוואה. תוכן איכותי שווה טראפיק. תוכן סתמי יוכל אולי לעזור לאתר להופיע מדי פעם במנועי החיפוש, אבל אם אתם רוצים שהקהל יחזור, אתם צריכים לתת לו סיבה טובה, וטקסטים שכתובים רע לא יעשו את זה. הכוונה היא לא רק למובן מאליו- הגהה, תחביר נכון, כתיבה במשלב נכון שמתאים את עצמו לקהל היעד של האתר, אלא גם לטקסטים מאולצים שנכתבו על ידי אנשים שהכתיבה זרה להם.

על מנת שהתוכן באתר שלכם יוכיח את עצמו, אתם צריכים לשמור על איכות מסוימת, ומה לעשות, איכות עולה לפעמים כסף. זה נכון שהבן של השכנה מלמטה כותב חיבורים מצוינים לבית הספר, והוא יהיה מוכן לכתוב בשבילכם תמורת קרטיב והבטחה שלא תלשינו לאמא שלו על הפעם ההיא שתפסתם אותו מבריז מבית הספר, אבל האם זאת האיכות שאתם חותרים אליה?

וזאת בדיוק הנקודה שהרבה אנשים מפספסים אותה, נקודה קטנה שעל חודה קמים ונופלים לא מעט אתרים. על מנת שהתוכן באתר שלכם יענה על הדרישות ויצליח לשבות את מנועי החיפוש ואת הקהל עליכם לשכור כותב תוכן מקצועי בעל ניסיון. אם תשכילו לבחור את הכותב המתאים לכם, תוכלו להגיע לתוצאות מעולות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב