דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד ניתן לשפר את יחסי ההמרה באתר בקלות? 

מאת    [ 29/08/2012 ]

מילים במאמר: 642   [ נצפה 3688 פעמים ]

מנהלי שיווק רבים, העוסקים בניהול אתרי אינטרנט, משקיעים את מיטב מרצם ומנתבים את משאביהם להגדלת כמות הגולשים באתר, במקום להתמקד בשיפור יחסי ההמרה.

יחס ההמרה של האתר הוא היחס בין כמות הגולשים שביקרו באתר בזמן נתון לבין כמות הגולשים שביצעו את הפעולה הרצויה, אליה שואף בעל האתר (השארת פרטים/לידים, הרשמה לאתר, רכישה וכו'). במילים אחרות, תנועה X יחס המרה = כסף / לקוחות פוטנציאליים לעסקה. 
על פי נתונים סטטיסטיים, יחס ההמרה הממוצע בארץ עומד על אחוזים בודדים בלבד.
מובן שזה מצב לא אידיאלי, אך יחד עם זאת, ניתן לשפר אותו באופן ניכר. מספיק שנשפר את יחס ההמרה בכמה אחוזים בודדים בכדי להגדיל את כמות העסקאות והכסף שאנו מרוויחים מהאתר.

לדוגמא: אתר שיש בו 1,000 גולשים בחודש עם יחס המרה ללידים של 2% = מקבל 20 לידים בחודש. אם נגדיל את יחס ההמרה
ל- 4%, נקבל כ 40 לידים, ז"א 20 לקוחות פוטנציאליים נוספים.

במאמר זה נשמח לפרט לכם על דרכים יעילות לשיפור משמעותי ביחסי ההמרה:


    • מוקד לייב צ'אט ? שילוב של מענה אנושי (לייב צ'אט) באתר, המאפשר פנייה יזומה ללקוח, בזמן אמת, וליווי צמוד בתהליך הגלישה עד להשלמת מטרת האתר קרי, השארת פרטים/לידים, סגירת העסקה וכיוצ"ב. מוקד לייב צ'אט משפר משמעותית את יחסי ההמרה ומקטין את שיעור הנטישה מהאתר באופן ניכר. תוצרים נילווים ולא פחות חשובים של מוקד לייב צ'אט הינם:

 


    • בניית אמון ? מענה אנושי מצמצם את תחושת הניכור ואי הוודאות האופיינית לרשת הוירטואלית. ההיסטוריה של ההונאות ברשת והיעדר מענה אנושי, גורמים לגולש לחשוב פעמיים אם להשאיר פרטי כרטיס אשראי באתר. מוקד לייב צ'אט עוזר לבניית אמון ולחיזוק תחושת ביטחון לגבי הרכישה (בדומה לרכישה בחנות בקניון מול מוכר בשר ודם). בנוסף, הידיעה של הגולש, כי יש באתר מענה אנושי, אמיתי, מחזק את הביטחון באתר ובשירות לקוחות של המותג.

 


    • מהירות תגובה ? כיום, גולשים מחפשים תשובות מהירות ואין להם סבלנות לחפש יותר מדי באתר. מוקד לייב צ'אט מאפשר מענה מהיר ויעיל לשאלות ותהיות, המתעוררות בזמן אמת. תשובה מהירה ומענה על הצורך של הגולש מונעת נטישה של הלקוח לאתרים מתחרים.

 


    • עלות נמוכה בהשוואה למוקד טלפוני ? עלות התחזוקה של מוקד לייב צ'אט זולה ויעילה יותר ממוקד טלפוני, שכן ניתן לנהל 3-5 צ'אטים במקביל ואילו בטלפון, ניתן לנהל שיחה אחת כל פעם.

 

שימוש במוקד צ'אט במיקור חוץ, שתחום התמחותו העיקרי הוא מתן מענה בצ'אט תוך מקסום הטכנולוגיה ויחסי ההמרה, יתרום באופן ישיר ומובהק לשיפור יחסי ההמרה (בעשרות ואף מאות אחוזים) וכפועל יוצא מכך, גם לשיפור מכירות בחברה. השימוש במענה אנושי מהיר, מקצועי ואדיב (המבוסס על תסריטי שיחה מובנים, מסודרים ודינאמיים) תורם גם לשימור הלקוחות, להגדלת נאמנותם ולעידוד קנייה חוזרת.

בנוסף למוקד לייב צ'אט, ניתן לשפר את חווית הגולש באתר, ועקב כך, להעלות את יחסי ההמרה:


    • עיצוב ויזואלי ? חשוב להתאים את העיצוב הגראפי של האתר לסוג החברה ולמאפיינים של קהל היעד. העיצוב צריך להיות מרשים, מקורי וחדשני, אך יחד עם זאת, לא עמוס באפקטים, העלולים להסיט את תשומת הלב של הגולש מהתוכן הרלוונטי.
    • תפעול פשוט וידידותי למשתמש ? הניווט באתר צריך להיות פשוט, נוח ומהיר. צריך לזכור שגולשים הם חסרי סבלנות ורוצים לקבל תשובה ומענה לצרכיהם במינימום זמן. טפסים מובנים וברורים (בשילוב של מענה אנושי, כמובן) ימנעו מלקוחות פוטנציאליים לנטוש את האתר, תוך שניות ספורות.
    • הדגשת היתרון היחסי של החברה ? חשוב לעדכן באתר את היתרון הדומיננטי והיחסי של החברה בהשוואה לחברות המתחרות, על מנת ליצור בידול ובסיס להעדפת המותג הרצוי.
    • רשתות חברתיות ? כידוע, הרשתות החברתיות (פייסבוק וטוויטר), מאפשרות חשיפה נרחבת ללקוחות פוטנציאליים. מומלץ להשתמש במוקד צ'אט חיצוני, שיספק מענה אנושי, מהיר ויעיל גם בדף החברה בפייסבוק.
    • מקסום יעילות הקמפיין האינטרנטי ? מוקד צ'אט חיצוני ויעיל, הן יספק תשובות מהירות ואיכותיות ללקוחות, בזמן אמת, והן יסנן עבור החברה  לידים איכותיים, העונים על פרופיל הלקוח, אשר הוגדר מראש על ידיה.

כל חברה עסקית שואפת לכך שאחוז גבוה מהמבקרים באתר שלה, יהפוך ללידים איכותיים. התמקדות בשיפור יחסי ההמרה, באמצעות מוקד לייב צ'אט חיצוני, תאפשר הגדלת נתח השוק ושיפור המכירות, באופן משמעותי. 

וובלידס - הופכים גולשים ללקוחות!


http://www.webleads.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב