דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תקשור: יצירת הגנות רוחניות ופתיחת העין השלישית 

מאת    [ 29/08/2012 ]

מילים במאמר: 618   [ נצפה 5894 פעמים ]

כפי שהסברתי במאמר הקודם, חשוב מאוד ליצור הגנות לפני תחילת כל תקשור. ההגנות מבטיחות לנו שניצור קשר עם ישויות איכותיות בלבד, שעל המסרים מהן נוכל לסמוך. במקביל, מבטיחה לנו ההגנה שגם אנחנו נהיה מוגנים מחדירה של אנרגיות לא רצויות אל תוך המערכת האנרגטית החשופה שלנו במהלך התקשור.

הגנות רוחניות מומלץ לעשות לפני תחילתו של כל תקשור, אך ניתן לעשותן באופן יומיומי פעמיים בכל יום: עם הקימה בבוקר, כדי להגן עלינו במהלך היום מכל אנרגיה לא רצויה, ולפני השינה בלילה, כדי להגן עלינו גם במהלך השינה, בה אנחנו פגיעים במיוחד, היות ואנחנו נפתחים להטענה באנרגיה מחודשת ליום הבא.

 

כיצד יוצרים הגנות

ישנן טכניקות שונות ליצירת הגנות. הטכניקה הפשוטה ביותר לביצוע נקראת גם "כדור האור". בשיטה זו מדמיינים את עצמנו מוקפים בכדור אור לבן זוהר.

התחילו בלדמיין את עצמכם שכובים או ישובים כפי שאתם בזמן יצירת ההגנות. כלומר, לראות את עצמכם במקום הממשי בו אתם נמצאים באותו זמן, לבושים כפי שאתם לבושים בפועל.

אז יש לדמיין כדור של אור לבן המקיף את כל הגוף שלכם, ויוצר חייץ בינכם לבין הסביבה. עם זאת, כדור האור אינו מנתק אתכם מהסביבה אלא רק מגן עליכם. כדי שזה יהיה ברור לכם, רצוי לדמיין שהכדור שקוף, כלומר שאתם רואים דרכו את הסביבה.

למרות היותו שקוף הוא קורן אור גדול. אני מעדיף לראות את האור כאור זהוב וחם, ולא כאור לבן "פלורסנטי" וקר. אך זו העדפתי האישית.

במקביל לדמוי הכדור יש להזכיר לעצמנו את עובדת היותנו מוגנים, באמצעות חזרה על משפט כגון: "אני מוגן/ת מכל רע, ומזמן אך ורק ישויות מוארות לתקשר איתי".

 

שיטות הגנה מתקדמות

ישנן שיטות נוספות ליצירת הגנות. ביניהן: דימוי של מגן דוד המקיף אותנו, או סמל ה"מרכבה" (מגן דוד תלת מימדי). וריאציות אחרות עושות שימוש בסמל הפירמידה, הספירלה ועוד.

בקורסים שאני מנחה להכשרת מרפאים בתקשור, אני מלמד שיטה הנקראת "טקס המלאכים השומרים", בהם אנו מדמיינים עצמנו מוקפים מארבעת הכוונים על ידי המלאכים הראשיים – רפאל, אוריאל, מיכאל וגבריאל. תוך כדי כך אנו מוקפים בכדור אור, ומעלינו שומר מגן דוד. הגנה יסודית מסוג זה אפילו ישות שלילית רבת עוצמה לא תוכל לעקוף...

 

פתיחת העין השלישית

 

לאחר שהרגענו את המיינד, ויצרנו הגנות, אנחנו כמעט מוכנים לתקשר. מה שדרוש עדיין הוא פתיחה של העין השלישית, המהווה מעין אנטנה רוחנית, בעזרתה אנו קולטים מידע על חושי.

העין השלישית היא הצ'אקרה השישית. היא נמצאת במרכז המצח, בין הגבות. כפי שהעיניים הפיסיות מאפשרות לנו לקלוט מידע חושי, כך מאפשרת לנו העין השלישית לקלוט מידע על חושי, מהסוג אותו מעבירים לנו המדריכים הרוחניים.

ישנן דרכים שונות לפתיחת העין השלישית. למרבה המזל התהליך אינו מורכב, במידה וערכנו הרפיה מספיק יסודית.

השיטה שאלמד אתכם כאן מבוססת על גירוי של העין השלישית בעזרת אור, במקרה זה להבה של נר.

  • בפעמים הראשונות שתבצעו את התרגיל הבא, חשוב יהיה לערוך את ההרפיה בישיבה. לפני ההרפיה מקמו נר לבן אחד בפמוט לפניכם והדליקו אותו.
  • לאחר ההרפיה וההגנות, פיקחו את עיניכם באיטיות והתבוננו בנר הדולק שלפניכם. התבוננו בו מספר דקות.
  • לאחר מספר דקות עיצמו את עיניכם שוב ותוכלו להמשיך לראות את להבת הנר כאילו הוא עדיין לפניכם, מרצד בחשכת המיינד שלכם.
  • דמיינו שאתם מקרבים את להבת הנר אל העין השלישית שלכם לאט לאט.
  • ככל שהנר יתקרב תוכלו לחוש את חומו באזור העין השלישית. חום זה, שלעיתים מוחלף בתחושות עקצוץ או נימול, מעיד על פתיחתה של העין השלישית.
  • לאחר מספר תרגולים עם נר ממשי, תוכלו לעבור לנר דמיוני. במקרה זה תוכלו כבר לעשות את ההרפיה בשכיבה. אחריה, דמיינו נר דולק לפניכם. קרבו את להבתו אל העין השלישית שלכם, וכאשר תחושו את החום או העיקצוץ באזור העין השלישית, תוכלו להמשיך לתהליך התקשור עצמו.

במאמר הבא... אלמד אתכם טכניקה ליצירת קשר עם המדריך הרוחני שלכם, ואתייחס למשמעות הסמלים המופיעים במדיטציה!

 

דר´ זפרן הוא מורה רוחני ידוע, סופר רב מכר ומנחה סדרה משלו בטלויזיה. הוא מנהל את המכללה ללימודים רוחניים, המציעה קורסי תקשור, שחזור גלגולים ואימון אישי בגישה רוחנית (קואצ'ינג רוחני). הוא נחשב מורה של מורים בקהילה האלטרנטיבית. רבים מתלמידיו עוסקים בתקשור, שחזור גלגולים ואימון רוחני כמקצוע. ניתן ליצור עימו קשר באמצעות "המכללה ללימודים רוחניים", בטלפון 03-5660066. מידע נוסף באתר הבית של דר' ירון זפרן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב