דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הובלות רהיטים מא' ועד ת' 

מאת    [ 29/08/2012 ]

מילים במאמר: 442   [ נצפה 1753 פעמים ]

הגיע הזמן לשינוי!



לרוב האנשים מעבר לבית חדש הוא שלב מרגש. מדובר על שלב שנותן הזדמנות לעשות סדר בדברים, למיין את הישן, לסדר קצת ולהתחדש. על אף הכל, כשעומדים לעבור מומלץ לבחור בקפידה חברת הובלות מקצועית שתוביל לנו את הרכוש והזכרונות ותאפשר לנו מעבר קל ונוח כמה שאפשר.

הובלות זולות

האלמנט העיקרי שמרביתנו ימהרו לחפש לפיו הוא המחיר הנדרש להובלה. המחיר אכן מהווה נתון מרכזי בגיבוש החלטה ובחירת מוביל עבור רובנו, אך האם מחיר זול תמיד ישקף את העסקה הטובה ביותר עבורכם?

שלא תהיו מופתעים אם כשנפלתם על מציאה והזמנתם הובלה לכל תכולת הבית בשש מאות שקל ובתאריך ההובלה הגיע בחור רופס עם טנדר פתוח. הרי לא הייתם מפקידים את הרכב בכל מוסך בעל הצעה זולה, למה תרצו לשים את החפצים שאספתם כל חייכם בידיו של חאפר, גם הצעתו זולה בהרבה.

אז על סמך מה בוחרים?

במידה ואין לכם ניסיון עדיף ואפילו מומלץ להשוות בין מס' הצעות. ביצוע השוואה בין כמה חברות הובלה תקבלו מושג מה כל חברת הובלות מאפשרת לכם ומה המחיר שתדרשו לשלם, בדרך זו תוכלו לדעת למה לצפות ולקבוע טווח של מחירים אותם אתם מוכנים להוציא ולהבטיח שתקבלו את השירות הטוב ביותר במחיר הזה, מחפשים מוביל? גלשו לאתר.

אם תבדקו הצעת מחיר הפער יהיה ביטוי של:

נסיון בפועל והמלצות - חברות הובלה הפעילות בתחום זמן ארוך מעסיקות פועלים מנוסים שהעבודה מוכרת להם ועובדים בצורה מהירה ויעילה תוך כדי שמירה והקפדה על הציוד שלכם. לחברות הובלה ותיקות אלו מעגל לקוחות רחב והן יכולות להנפיק מספר גדול של המלצות.

ביטוח ואחריות - קחו לתשומת לבכם שרוב מההצעות ה"מפתות" שתקבלו אינן מציינות שום סעיף הקשור לביטוח. בעת ביצוע הובלת עסק חשוב מאוד להקפיד שקיים בכלל סעיף כזה ולשאול עד איזה סכום הוא מכסה בכדי שתהיו רגועים.

מספר האנשים וכלי ההובלה - חברות הובלה מסודרות יגיעו עם משאית גדולה לעומתם כאלו שעוסקים על הדרך אשר יבואו לבדם או בליווי עובד מזדמן עם טנדר שבמקרה ואתם ברי מזל סגור עם חתיכת ברזנט. חברות הובלה רציניות יפקידו בידיכם צוות עובדים מקצועי ומיומן שלא קטן משלושה מובילים, תלוי בהובלה - דבר הגורר שירות טוב וזהיר יותר בתכולת העסק שלכם.

הובלות בעזרת מנוף - שימוש בשירותיו של מנופאי יגרום לתוספת מחיר ובמצבים ספציפיים לא תהיה לכם אפשרות אחרת ויהיה עליכם להשתמש בו בעקבות מגבלות הגובה. למרות הנאמר, מומלץ לשקול את שירותיו של מנופאי גם כשלא מוכרחים מהסיבה שזה חוסך זמן רב וגם פוסל אפשרות של פגיעה ברכושכם בזמן הזזת הרכוש במעברים צרים.

מקווה שסיפקתי לכם נקודת התחלה טובה במציאת הצעת הובלה הוגנת ומשתלמת. יש לכם צורך בעוד כלים וטיפים על מנת למצוא חברות הובלות טובות בעלות נמוכה? גלשו עכשיו לקישור ותוכלו לקרוא עלמאמרים, טיפים ומחירונים שיאפשרו לכם לעבור את יום המעבר בלי כאב ראש.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב