דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח מקיף לרכבי יוקרה 

מאת    [ 29/08/2012 ]

מילים במאמר: 525   [ נצפה 1785 פעמים ]

תעריפי ביטוח מקיף נקבעים לפי מספר מדדים ביניהם שווי הרכב, נתוני הנהג העיקרי ברכב (גיל, מצב בריאותי, גליון תאונות אם יש), מספר הנהגים האחרים באותו הרכב ונתוניהם האישיים.

ניתן להחליט להוזיל ביטוח רכב על ידי הגבלת הכיסוי למקרה של גניבה בלבד (תוך וויתור על כיסוי למיקרה של תאונה) או ההפך. זהו הבסיס גם במיקרה של ביטוח מקיף לרכב יוקרה, דהיינו כל רכב מעל שווי של 250,000 ש"ח. בקטגוריה זו נמנים בין היתר רכבי ספורט, מנהלים, שטח וכ"ו. מבחינת החברה הסיכון ברכבים אלה גבוה יותר בגלל אופיים והשימוש בהם. נסיעה בשטח, נהיגה מהירה ועוד. מטבעם הם מועדים יותר לנסיונות גניבה לכן התנאים עשויים להיות מורכבים יותר במקרה זה.

לרוב, המיגונים השונים מותקנים על הרכב באופן אוטומטי ואינם דורשים תוספת התקנה לאזעקה, אימובילייזר ועוד אך כן עשוי להדרש חיבור למוקד איתור בהשתתפות עצמית.

השתתפות עצמית וגובה הפרמייה

במקרים של רכבי יוקרה, לרוב חברות הביטוח יגבו השתתפות עצמית גבוהה יותר מאשר היה זה ביטוח מקיף לרכב רגיל, בנוסף לתשלומי הפוליסה הגבוהים אף הם.

ייחודם של רכבים אלה מבטל את האפשרות להקלה בהוצאה, דרך תיקונים במוסכי הסדר, בגלל הצורך לטפל ברכב במוסך ייעודי. לרוב תועלה הדרישה שמספר הנוהגים על הרכב הרשומים, לא יעלה על 4, הגבלת גיל הנהגים בין 24 ל- 65, עם העדפה ברורה לנהגים מעל גיל 30, וותק נהיגה של שנתיים ומעלה, היעדר תביעות ברצף של 3 שנים והיעדר רישום פלילי.

פוליסת ביטוח מקיף של רכב יוקרה עומדת בטווח של בין  10,000 ש"ח ועד 40,000 ש"ח לשנה. אין פלא שתנאי החתימה קפדניים יותר. מחשבון ביטוח מקיף, אותו ניתן לראות ברוב אתרי החברות ברשת, מאפשרים לכם לקבל מושג על הצעות מחיר רלוונטיות תוך הכנסת נתוניכם האישיים, מה שיקל עליכם בעת השוואת ביטוח מקיף ויתן לכם מושג על טווח המחירים בהם מדובר.

יוקר ויוקרה

רכב יוקרה דורש טיפול מקצועי מיוחד, אנשים מיומנים שעברו הכשרה בטיפול בו כמו גם חלפים מיוחדים הדורשים ייבוא אישי מחו"ל המייקרים את העניין אף יותר.

לצערנו, רכב יוקרה הוא רכב מנקר עיניים ולא מן הנמנע שיסבול מהשחתה בזדון, בנוסף להיותו גבוה בעמודת המועמדים לגנבה. נתונים סטטיסטים רבים מראים שבסוג זה של רכבים הפוליסה מופעלת פעמים רבות יותר מאשר ברכבים אחרים. במקרה זה אין לחסוף על הוצאות ביטוח מקיף ורצוי לחשוב על כל תחום כיסוי אפשרי, על כל צרה שלא תהיה.

מראש יש קבוצה של חברות ביטוח שימנעו מלקחת על עצמן טיפול בתיק מורכב כזה. כמו תמיד, חשוב לבצע סקר שוק מקיף ויסודי ולבחון את כל סוגיות הכיסוי – תאונות, פריצות, מעשי זדון, נזקי טבע ומזג אוויר ועוד. והעלות עד למציאת חבילת ביטוח מקיף המתאימה ביותר לצרכים הספציפיים.

פינוקים

כמו בכל תחרות בשוק כדאי לשים לב אל כל האקסטרות המפנקות שמציעות החברות בדרך אל לבכם ורכב היוקרה שלכם.

לעיתים התחושה המתקבלת מעצם ההתייחסות אליך כאל לקוח מועדף, עושה הבדל שיגשר אפילו על פערי מחיר. הנגיעות האלה, הבאות לפרגן על החיים העמוסים ועל תחזוק סמל הסטטוס מצביעות על רצינות ועל תשומת – לב לפרטים הקטנים שהם העושים, לעתים, את כל ההבדל.

לדוגמא -  מתן רכב חלופי משודרג בשעת הצורך, כיסוי במיקרה של אובדן ארנק או מפתחות או לחילופין, במיקרה של גניבה, שירות תיקונים בדרך (החלפת גלגל לדוגמא), זמינות גבוהה ועוד. מעבר ליחס האישי ישנו גם חסכון של כסף וזמן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב