דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


4 סיבות לכדאיות הדפסת צילומים על קנבס 

מאת    [ 28/08/2012 ]

מילים במאמר: 436   [ נצפה 2058 פעמים ]

לצילומים המודפסים על בד קנבס יתרונות רבים על פני הדפסה והגדלת תמונות אשר יהיו ממוסגרות במסגרת זכוכית, כמו גם פיתוח תמונות אשר ייאספו באלבום או יודפסו כספר. גם תמונות אלה, יכולות להיות מוזמנות באופן מקוון, מהיר וידידותי. ההמלצה היא לבדוק טוב את מקום הדפוס, על מנת שהתוצאה הסופית תהיה משביעת רצון באופן המיטבי. לשם כך, יש לשאול על חוות דעת של חברים ולקוחות קודמים, ובמידת הצורך לראות עבודות קודמות של אותו מקום.

 מעבר לכך, כדאי לברר על מהות ההדפסה על קנבס, הגדלים האפשריים, וצורות ההדפסה השונות. כדאי לקחת בחשבון יתרונות נוספים אשר קיימים בהדפסה על קנבס לעומת צורות הדפסה אחרות:

 


    • מתן אווירה נעימה וביתית – תמונה על קנבס הינה תמונה המאפשרת מתן אוירה נעימה לחלל כולו, בין אם הבחירה לתלות את התמונה היא בחדר השינה או בחלל מרכזי. בחירת תוכן הצילום והתמונה ייעשו על פי ההעדפה אישית של בני המשפחה. תמונה על קנבס יכולה להיעשות במגוון צורות ודגמים כמו למשל פסיפס, תמונה בשחור ולבן או תמונת קולאז'. מעבר לכך, אפשר לבחור גם בתמונות אחרות, ולאו דווקא של בני המשפחה, אשר יוכלו לשמש לצרכי החללים השונים ולהתאים להם מבחינת הסגנון העיצובי והצבעים.

 


    • מראה יוקרתי וחוויתי – יתרונה הגדול והעיקרי של תמונה המודפסת על קנבס על פני תמונת מסגרת, היא אופייה ומראה תלת הממד אשר היא נותנת. כאשר מתבוננים בתמונה זו, ישנה תחושה של שיתופיות בחוויות אשר עברו על המצולמים. מעבר לכך, הגדלה של התמונה, יצירת הדפסה על כל צדדיה, נותנת תחושה של יוקרתיות ואווירה קסומה. ההמלצה היא להדפיס כמה תמונות הדומות זו לזו מבחינת משתתפי הצילום, הצבעים או החוויה המשותפת, ולתלות תמונו אלה בגבהים שונים או בגדלים שונים, כך שהמראה המתקבל יעשה רושם גדול יותר.

 


    • שמירת התמונה לפרק זמן ארוך – גימורי התמונה ואיכות חומרי הגלם יכולים לספק לתמונה אורח חיים ארוך מהרגיל. שכבת הלכה הנמרחת על התמונה שומרת עליה מפני פגעי מזג האוויר וסביבת הלחות והאבק, כך שהיא נראית חדשה גם לאחר שנים רבות. מתיחתה על מסגרת עץ אורן, צריכה להיעשות כך שאפשר יהיה למתוח אותה כאשר יהיה צורך בכך, על ידי פינים המוכנסים למסגרת מבעוד מועד.

 


    • איכות הצבעים וחדות התמונה – לפני ההדפסה, יש לברר על איכות ההדפסה והתוצר הסופי המתקבל בכל אחד מבתי הדפוס הנבחרים. כאשר משתמשים בצבעים ובמדפסת איכותית, התמונה יוצאת מרשימה במיוחד. חדות התמונה תיקבע על פי רוב, לפי הרזולוציה בה צולמה, ומידת התאמתה לגודל הרצוי. מומלץ לבחור בתמונה אשר צולמה במצלמה ביתית רגילה, ולא בטלפונים חכמים על כל סוגיהם. כאשר נעשה שימוש בחומרי גלם איכותיים ובהדפסה טובה, איכותה של התמונה המודפסת על קנבס עולה על זו המפותחת וממוסגרת באופן קונבנציונלי יותר.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב