דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צבע - הסוד לעיצוב הבית 

מאת    [ 28/08/2012 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 5071 פעמים ]

הדבר הראשון שאנחנו שמים לב אליו כשאנחנו נכנסים לתוך בית חדש הוא הצבעים שמקיפים אותנו, והם משפיעים על האווירה בבית ועל מצב הרוח שלנו כשאנחנו נכנסים אליו. לא פלא, אם כן, שהדבר הראשון והבסיסי שצריך לבחון לפני עיצוב הבית הוא איזה צבעים אנחנו רוצים שיהיו בולטים יותר מאחרים.

אפשר לבחור צבעים או דוגמאות אהובים ומתאימים לעיצוב הבית לפי הצבעים והדוגמאות של הבגדים שלנו, כי אם אנחנו אוהבים את זה עלינו, למה שלא נאהב את זה ברחבי הבית שלנו?

כדי להשיג דוגמאות מיוחדות כדי לעצב את הבית צריך להשתמש לא רק בצבעים אלא גם בשבלונות. אם רוצים לחסוך בצבע ובעבודות צביעה, אפשר להשתמש בטפטים, אבל משום שהסיכוי למצוא שבלונות דומות לדוגמאות שאנחנו רוצים הוא גבוה יותר, ככל הנראה נצטרך להשקיע עוד קצת זמן בצביעה. אם לא מצאתם שבלונות דומות לדוגמאות האהובות עליכם, תוכלו ליצור אותן בעצמכם בקלות.

כשבוחרים צבעים לעיצוב הבית, חשוב לשים לב איזה סוג צבע לוקחים ולמה. כלומר, יש צבע המיועד לקירות, יש כזה שמיועד לרהיטי עץ, יש כזה שמתאים לצביעת מתכות ויש אפילו כזה שמיועד לצביעת אריחים. בקיצור, שימו לב לסוג הצבע שאתם לוקחים וודאו שהוא מתאים למשטח שאתם רוצים לצבוע.

עיצוב הבית משקף את האדם שאנחנו, אבל הוא לא חייב לשקף את התכונות הרעות שלנו או להעביר מסר לא נכון לגבינו. למשל, אם החלטתם שאתם רוצים לצבוע את כל קירות הבית בכמה צבעים או דוגמאות, הבית ייראה כמו תוהו ובוהו. האם זה התדמית שאתם רוצים להעביר לאנשים?

תהליך עיצוב הבית צריך להתחיל מעיצוב בסיסי, ולאט לאט לחבר את כל האלמנטים שאתם רוצים להוסיף לו כדי ליצור משהו ייחודי. כלומר, בחרו צבע אחד ניטרלי שיבלוט ברוב השטח של הבית, ואת הצבעים והדוגמאות הבולטים תוסיפו בצורה מתונה כדי שלא תיווצר תחושה של עומס וחלל קטן.

חשיבה על צבע לרהיטים מסוים היא קריטית כי הצבע ו/או הדוגמא ישפיעו על הסגנון העיצובי של הבית. למשל, אם תחליטו לצבוע את הרהיטים בצבעים חמים של אדום, טורקיז וזהב, מיד יצרתם לעצמכם סגנון מרוקני; אם בחרתם לצבוע את כל הרהיטים בצבע חום כהה ולהוסיף להם ידיות עדינות בצבע כסף או זהב, הרי לכם סגנון מודרני; ואם  החלטתם להשאיר את כל רהיטי העץ בצבעם הטבעי, תוכלו לזרון לכיוון הסגנון הכפרי.

תראו איך צבע אחד ואיך שילוב של כמה צבעים ודוגמאות יכול לשנות את כל העיצוב של הבית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב