דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכוח של בניית אתר תדמית 

מאת    [ 28/08/2012 ]

מילים במאמר: 383   [ נצפה 4587 פעמים ]

אתר תדמית הוא אתר המשמש ככרטיס ביקור של העסק, אבל בניגוד לכרטיס ביקור רגיל, האתר מספק הרבה יותר אינפורמציה והרבה יותר תוכן, ועל כן הוא מורכב יותר בהכנה שלו. בניית אתר תדמית היא בעלת חשיבות גבוהה מאוד יותר בעידן האינטרנטי, משום שכל מי שרוצה להיות לקוח, או לקוח פוטנציאלי, יבדוק את העסק, קודם כל, באינטרנט.

בניית אתר תדמית היא הכרחית לעסקים, ועסק שאין לו אתר מתשרך מאחורי האתרים שכן טרחו לבנות לעצמם אתר אינטרנטי. על כל יום שאין אתר לעסק, העסק מפסיד עוד ועוד לקוחות פוטנציאליים שלא יודעים על קיומו, רק משום שאין לו נוכחות ברשת האינטרנט. מצד שני, עסק שיש לו אתר תדמית לא צריך להביא את עצמו אל הלקוח, שכן הלקוח מגיע אליו ורואה בעזרת האתר את כל מה שצריך לדעת על העסק.

אם כן, בניית אתר תדמית מאפשר לעסק לשווק את עצמו ולספק ללקוחות הפוטנציאליים את כל האינפורמציה שהם צריכים לדעת עליו, על ידי הוספת מידע כללי על העסק, מידע על השירותים או המוצרים שניתנים, אפשרות יצירת קשר, המלצות מלקוחות קודמים, קישורים לסיקורים תקשורתיים על העסק ועוד.

בעת בניית אתרים לעסקים צריך לשים לב לשני דברים: טקסט ותמונות, והאופן שבו הם מסודרים על הדף, ועיצוב האתר. כל אלו ביחד צריכים לתת לגולשים את כל המידע החשוב אודות העסק והשירותים ויחד עם זאת הם צריכים להופיע בצורה כזו שלגולש יהיה קל לקרוא ולדפדף.

בניית אתרים לעסקים מתאימה לכל עסק, ולא רק משום שהאתר עוזר להגדיל את החשיפה אלא גם מפני שהאתר עוזר לייחד את העסק ולהבדיל אותו מהעסקים המתחרים. לדוגמא, שיפוצניק שיש לו אתר, יכול להראות תמונות של עבודות קודמות שלו, בעוד שכזה שאין לו, לא יכול להראות לגולשים מה הוא מסוגל לעשות.

כדי להגדיל את החשיפה, בניית אתרים לעסקים צריכה להיעשות בשילוב עם קידום האתרים. כלומר, בניית אתרים היא הצעד הראשון, והחשוב מכולם, אך מי שמבין את ההשפעה שיש לאתר על העסק, צריך לקחת את האתר כמה צעדים קדימה ולקדם אותו במנוע החיפוש של גוגל, שהוא החזר מכולם.

כדי שקידום בגוגל יעבוד, בניית אתרים צריכה להיעשות בפלטפורמות שגוגל מסוגל לקרוא. השיטה הכי פשוטה היא בניית האתר עם html, אבל יש עוד אפשרויות, שגם מעניקות אפשרויות עיצוב גדולות יותר ויצירת אתרים דינאמיים.

כדי להשיג את החשיפה המקסימלית, בניית אתרים צריכה להיעשות על ידי חברה מקצועית ומסודרת, ועדיף אם היא יכולה לספק הן את הבנייה והן את הקידום.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב