דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מחנה קיץ יהודי 

מאת    [ 28/08/2012 ]

מילים במאמר: 478   [ נצפה 2012 פעמים ]

מחנה קיץ יהודי

מה הם הפרמטרים החשובים שיש לקחת בחשבון בעת שאנו בוחרים עבור ילדינו קייטנת מחנה קיץ יהודי?!

מחנה קיץ יהודי בחופש הגדול הולך וצובר תאוצה בקר ילדים והורים גם יחד. השילוב של שינה בשטח, מפגש עם ילדים יהודים מכל רחבי העולם ופעילויות שונות ומגוונות יוצר חוויה שאין שנייה לה בקרב ילדים ומעשיר מאוד את עולמם ואת החופש הגדול שלהם. אולם, לא כל קייטנות של מחנה קיץ יהודי בעלות ערך דומה ויספקו לילד שלכם את חווית הקיץ המושלמת. על מנת לבחור את הקייטנה הטובה ביותר כדאי לקחת בחשבון מספר פרמטרים עיקריים.

בהמשך הכתבה נספק לכם מידע חיוני באשר לקריטריונים החשובים בבחירת Jewish summer camp .


    • מחנה קיץ יהודי חייב לכלול צוות מדריכים מוכשרים ובעלי ניסיון ומידת אחריות גבוהה- מחנה קיץ יהודי הינו במסגרת של לינה מחוץ לבית בתנאי שטח, במשך מספר שבועות. חשוב מאוד לוודא כי קייטנת מחנה הקיץ שאתם בוחרים כוללת צוות מדריכים יוצא מן הכלל בבחינת איכותו ובעל ניסיון בהדרכות ילדים ובחינוך. עניין זה נכון לגבי כל קייטנה, ובמיוחד בקייטנות מחנה קיץ יהודי, בו ילדינו ישנים מחוץ לבית תוך שהות ממושכת בטבע ובסביבה עם אקלים חם באופן קיצוני.
    • מחנה קיץ יהודי ראוי הוא כזה שמציע לילד מספר מסלולים שונים ומגוונים לבחירה- מחנה קיץ יהודי, בו ניתנת לילד שלנו אפשרות לבחור מסלול קייטנה המותאם אישית לצרכים שלו ולתחומי העניין שלו, הופכת עבורו את חווית הקייטנה למהנה וכייפית יותר. ילדים נבדלים זה מזה בהשקפת עולמם ובנושאים המרתקים אותם ואם נשכיל לבחור עבורם קייטנה שתתאים ספציפית לדרישות שלהם ולמה שהם הכי אוהבים לעשות, נשדרג את ההנאה שלהם פי כמה מונים. קייטנות מחנה קיץ יהודי מציעות כיום מגוון רחב של מסלולים לבחירה, וביניהם: מסלול סוסים וטבע, מסלול ים, מסלול ספורט, מסלול מדיה, מסלול אומנויות ועוד.
    • מחנה קיץ יהודי איכותי הוא כזה המשלב בין הנחלת ערכים של שייכות יהודית, סובלנות ופיתוח עצמאות, שלא תמיד נלמדים במסגרת הבית ספרית הסטנדרטית, לבין הנאה צרופה ומרובה תוך ביצוע שלל פעילויות עשירות בתוכן ובחומר. רק כך יפיק הילד חוויה בלתי נשכת ויוצאת דופן וההורה ירגיש סיפוק עקב הערך המוסף החינוכי שיקבל הילד בקייטנת מחנה קיץ יהודי.
    • אחד הפרמטרים המרכזיים בקייטנת מחנה קיץ יהודי הינה היכולת של הילד ליצור קשרים חברתיים עמוקים, בעלי משמעות ולטווח הארוך. בוגרי קייטנות מחנה קיץ יהודי מרבים לספר שהם שומרים על קשר עם חבר'ה צעירים מכל העולם שהשתתפו עימם במחזור הקייטנה, זמן רב לאחר תומה. לכן, רצוי מאוד לוודא כי הקייטנה שאתם בוחרים לילד שלכם, אכן כוללת ילדים ונוער מכל העולם. זהו הערך המוסף הגדול ביותר שמשיגים הילדים המשתתפים בקייטנת מחנה קיץ יהודי. האפשרות למפגש רב תרבותי עם ילדים יהודים מכל העולם פותח את הראש ואת השקפת העולם שלהם, וגורם להם להכיר יותר מקרוב מדינות רבות ותרבויות שונות.

לסיכום, מחנה קיץ יהודי הוא בגדר חוויה מרתקת ומקורית להעביר בצורה מעניינת ולא רגילה את החופש הגדול עבור ילדים ונוער ממדינות רבות ושונות בעולם. אם בחרתם קייטנה שעונה על כל המצוין לעיל- הבטחתם לילדכם חווית קיץ אופטימאלית.

חופש נעים!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב