דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ימי הולדת לילדים 

מאת    [ 27/08/2012 ]

מילים במאמר: 383   [ נצפה 2440 פעמים ]

ימי הולדת לילדים - טיפים להורים

ישנן יתרונות וישנן חסרונות כאשר הורה לוקח על עצמו לארגן לבד את יום ההולדת לילדים,ולהפעילם. כאשר ההורה מארגן את יום ההולדת, הוא ודאי חוסך סכום כסף לא מבוטל, אך מן הצד השני, צריך לזכור שההורה אינו פנוי ביום האירוע באמת לחגוג עם בנו או ביתו, ואפילו אינו פנוי לקבל את אורחיו בנחת וליהנות מהאירוע, כפי שבוודאי היה רוצה. מכיוון שמאותו רגע שהחליט ההורה לארגן ולהפעיל את ימי ההולדת לילדים, יהיה עסוק הוא בדבר אחד ארגון וסדר. זה עלול לפגום בשמחה גם של ההורה וגם של הילד שוודאי מרגיש את חוסר הפניות אליו ביום הולדתו.

מתי לקיים את הפסקת האוכל והשתייה? כדאי מאוד לשמור את הארוחה לסוף או לקיים אותה בהתחלה, כך גם מעברים לילדים מסר של סדר וגבולות ברורים, יש זמן לאוכל וזמן לפעילות. אני יודעת שרבים עושים זאת, אך ממש ממש לא מומלץ לקיים את הפסקת האוכל באמצע האירוע מכיוון שברגע שקוטעים את הפעילות באמצע, מניסיוני, הילדים כבר לא יחזרו לריכוז ולפעילות כפי שהיו קודם, זה פוגם בריכוז שלהם ובשיתוף הפעולה שלהם וכתוצאה מכך גם משפעי על איכות והצלחת האירוע וחבל...כמובן שהעניין גם תלוי גיל וככל שהילדים יותר גדולים הדבר פחות פוגם באיכות האירוע, וניתן לשחק עם זמני ההפסקה.

לשחרר – כן אני יודעת, מאוד קשה לנו לשחרר ודי בצדק, יש המון מפעילים היום שמציעים עצמם ואינם מקצועיים ואיכותיים מספיק. ואמהות, כמו אמהות (עם האינטואיציה המפותחת שלהם),  מייד מרגישות זאת. בשל כך, אם התנאי הזה לא מתקיים, קשה לאמהות  בפרט ולהורים בכלל, לסמוך על המפעיל/ה, לתת אמון לשחרר וליהנות מהאירוע. על כן, מאוד חשוב, אם אתם בוחרים מפעיל או מהמפעילה ליום ההולדת של הילד/ה קודם כל ולפני הכל, תבחרו משהוא/י שאתם סומכים עליו/ה כך תוכלו לשחרר, ובאמת ליהנות גם מהאורחים גם מהפעלות לילדים, וגם כמובן מהילד או הילדה המתרגשים והמרוגשים שלכם.

ברגע שהחלטתם על מפעיל/ה, וזה מישהוא שאתם סומכים עליו/ה דאגו לקיים איתו/ה שיחה, מעין תאום ציפיות, כדיי שלא יקרה מצב בו תצאו מאוכזבים מן האירוע. חשוב מאוד להתאים את אופי הפעילות לגילו של הילד החוגג ולאופיו. אמרו למפעיל/ה  בראש ובראשונה, מה הילד או הילדה אוהבים ורוצים, וממה הם נהנים. תזכרו, זה הדבר החשוב ביותר באירוע: להקשיב לרצונו של הילד. וכמובן, בהמשך לומר למפעיל/ה גם מה אתם הייתם רוצים ומצפים שיהיה ביום ההולדת. מה חשוב לכם? חשוב שהמפעיל/ה ידעו זאת, זה יאפשר להם לארגן את יום ההולדת של הילדים בצורה מקצועית, איכותית וטובה יותר. כך תמנעו מאכזבה מיותרת, וגם תבטיחו לעצמכם ולילדכם יום הולדת מוצלח יותר.

 בהצלחה

זוהר אקטיבי - הפעלות איכות בתנועה לילדים, ימי הולדת וחוגים. רוצים טיפים בחינם ממני? כנסו לאתר והרשמו לקבלת טיפים חינם.


www.zoharactivy.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב