דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תבלינים וסגולות מרפא - מה שלא ידעתם על מוצרים מהיום יום 

מאת    [ 27/08/2012 ]

מילים במאמר: 365   [ נצפה 17821 פעמים ]

כולנו משתמשים בתבלינים ועשבים בשביל לשפר ולשדרג את הבישולים שלנו וליהנות מחוויות קולינריות שונות ומגוונות. השימוש בתבלינים מגוונים ובשפע רחב הוא עניין פשוט שכל אחד מבצע לפי חוש הטעם והריח שלו. אך מה שמעטים מאיתנו יודעים זה שרבים מהתבלינים היומיומיים בהם אנו משתמשים מכילים סגולות מרפא רבות. בואו והכירו את סגולות המרפא של חלק מהתבלינים הללו ואולי אפילו תשנו את סגנון התיבול שלכם מעתה ואילך.

כמון כמון מגיע בשני אופנים: זרעים וטחון. זרעי כמון מומלץ לטגן לפני בשביל לפתוח אותם ולתת לטעם להשתחרר, ואילו אבקה מומלץ להשתמש לפני סוף הבישול. הכמון ידוע כנוגד גזים טוב, ויעיל לתינוקות הסובלים מגזים בחודשים הראשונים לחייהם. כמון אף מועיל בהקלה על כאבי בטן. אז איזה תבלינים כדאי לכם להחזיק על מדף התבלינים?
גולות של תבלינים

סודות של פטרוזיליה
פטרוזיליה היא בעת טעם ניטרלי ומשתלבת במגוון רב של מאכלים, תבשילים, מאפים, ומטבלים. הפטרוזיליה עשירה בוויטמינים A ו C ובברזל. הפטרוזיליה משמשת לטיפול בביות בדרכי השתן ובדלקות, וכן בבעיות במערכת העיכול. מומלץ לחלוט עלי פטרוזיליה בשביל לנקות את דרכי השתן במקרה של דלקת. הפטרוזיליה אף משמשת בעת לעיסה לניטרול ריחות רעים מהפה ומהקיבה. עכשיו שאתם יודעים כמה כוח יש לפטרוזיליה, אתם מוזמנים לקצוץ אותה דק דק, להוסיף לתבשילים או לשתות עם משקאות שונים בבלנדר.

נענע ועוצמת הריפוי
הנענע נפוצה מאוד במטבח הישראלי ומכילה כמות עצומה של ויטמין C. הנענע משמשת לחליטה לתה, תיבול סלטים, מרקים, תבשילים, קינוחים, קוקטיילים וליקרים. הנענע ידועה בסגולותיה המרגיעות למערכות העיכול, ושיכוך כאבי בטן. שמן המנטה המופק ממנה מאפשר לעסות את הרקות להקלה במיגרנות וכאבי ראש שכן השמן ידוע בכך שהוא מרחיב את כלי הדם ומאפשר זרימה תקינה והקלה על לחצים וכאבים.

רוקט לתקופת ההריון
עלי הרוקט עשירים בברזל ולכן טובים לאנשים הסובלים מאנמיה. הרוקט גם מאפשר לבצע חיזוק של כלי הדם ומומלץ מאוד לנשים לאחר הריון הסובלות ממחסור בויטמינים רבים. בנוסף, ידוע כי עלי הרוקט עוזרים ביעילות רבה מאוד כנוגדי חימצון לצורך טיפול בבעיות שונות הנובעות מחימצון כמו תהליכי הזדקנות של העור, כלי הדם ועוד.

אז מה יש לכם מהתבלינים במטבח הביתי? זה הזמן לבדוק ולהעשיר את המלאי. דעו לכם שרבים מהתבלינים והעשבים היומיומיים שאנו משתמשים מכילים סגולות מרפא שלא היינו מודעים להם, ולכן כדאי לבדוק ולברר מה נחוץ לנו ואף לשנות את התזונה בהתאם לצורך. הטעם רק ימשיך להשתפר ולהשתפר.

סדנאות שיווק בפייסבוק, עורכת תוכן שיווקי וכתבת תוכן שיווקי, תוכן לאינטרנט לקידום אתר בגוגל - תוכן SEO, שדרוג תוכן ותחזוקת תוכן באתרי חברה ואיפיון אתרי חברה ממותגים ומסחריים, כתיבת ועריכת ניוזלטרים לחברות מסחריות ויצירת תוכן למועדוני לקוחות של חברות מסחריות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב