דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד להפוך להיות ברוקר עצמאי - קורס ברוקרים מוביל 

מאת    [ 27/08/2012 ]

מילים במאמר: 422   [ נצפה 2967 פעמים ]

אם שוק ההון מעניין אתכם ואתם מחפשים עיסוק, המשלב במסגרתו עניין, אתגר וגם גיוון רב, קורס ברוקרים הוא הקורס המתאים לכם ביותר. בשנים האחרונות הפך מקצוע הברוקרים למבוקש במיוחד, ורבים מעוניינים לעסוק בו ולהשתלב בשוק ההון. על מנת להיות ברוקר עצמאי, חשוב לקבל את כל הכלים הנדרשים ולפתח את המיומנויות המתאימות, המאפשרות לעסוק בכך באופן מקצועי ולקחת חלק בעולם המרתק הזה. מה מציע קורס זה? היכן הוא מוצע וכיצד לבחור את המסגרת הלימודית המתאימה? על כך, במאמר הבא.

מהו קורס ברוקרים

אם אתם תוהים מהם אינדיקאטורים וסקריפטים, כיצד להשתמש במערכת MT ומהו ניתוח טכני, את כל זאת ועוד תוכלו ללמוד במסגרת קורס ברוקרים, המוצע במכללות השונות ברחבי הארץ. קורס זה, המאפשר לכל אחד שסיים אותו בהצלחה להשתלב בשוק ההון בתפקיד ברוקר עצמאי או בחברת השקעות, מציע מגוון רחב מאד של כלים, במסגרת התכנים השונים המועברים בו. מטרתו של קורס זה היא לאפשר לבוגריו, בתום הלימודים, לסייע ללקוחותיהם להשקיע את כספיהם באופן הנכון ביותר, תוך התייחסות לשווקים השונים ולפרמטרים נוספים.

במהלך הקורס מתנסים הסטודנטים בתכנים עיוניים וכן גם מעשיים. במסגרת הנושאים השונים, המועברים בקורס נלמדים הנושאים הבאים: סטטיסטיקה, חשבונאות, מיקרו ומאקרו כלכלה, מימון, דיני חברות, ניירות ערך, כלים פיננסיים, מסחר בבורסה, ניתוח טכני, תוכנות מסחר הכוללות אינדיקאטורים וסקריפטים שונים ועוד ועוד. לצד תכנים אלה, מתנסים הסטודנטים בפועל במערכות הנלמדות על מנת לקבל את ההכשרה המתאימה לעסוק בכך בהמשך.

כיצד לבחור את המסגרת הלימודים המתאימה

כדי להיות ברוקר עצמאי מקצועי, ישנה חשיבות רבה בבחירת המסגרת הלימודית, המציעה את ההכשרה המתאימה ביותר. כאמור, ישנן מסגרות רבות כאלו בארץ כיום, ובכל זאת ישנן את אלו הנחשבות למובילות בתחום בעוד אחרות פחות. כדי לבחור את המסגרת הלימודית, מומלץ להתייחס לנקודות הבאות:


    • מהם התכנים המועברים במסגרת הלימודים – אחת הנקודות החשובות ביותר שיש לבחון בעת בחירת המסגרת הלימודית, הם תכני הלימוד המוצעים במסגרתה. חשוב לוודא שנלמדים כל התכנים הנדרשים, שמתנסים בתוכנות המסחר, המהוות כלי חשוב ומרכזי אצל כל ברוקר עצמאי או סוחר בשוק ההון, וכן במקביל חשוב לוודא שמדובר בתכנים עדכניים, המתייחסים לנושאים רלוונטיים, הבוחנים את השווקים השונים כיום.
    • האם מדובר במסגרת לימודית מוכרת וידועה – יש לא מעט מכללות בארץ, כיום, המציעות מגוון של קורסים בתחומים רבים, לרבות שוק ההון. חשוב לבחור במכללה או במסגרת לימודית מוכרת, המציעה תעודה מקצועית בתום הלימודים ובעלת ניסיון בתחום זה.
    • האם הקורסים מתאימים לרמה האישית – ישנן מכללות, המציעות קורסי ברוקרים, המיועדים לאנשים בעלי ניסיון בתחום, בעוד שאחרות מציעות קורסים לכל אלה שמתעניינים בכך ושוקלים לעסוק בתחום זה בהמשך. מומלץ לוודא שרמת הקורס אכן תואמת את הרמה האישית, ובמידה ולא, לבחור במכללה אחרת, המציעה קורס רלוונטי יותר.

רק גופורקס למסחר במט"ח




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב