דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדרך הנכונה לבחור מצעים לילדים שלכם 

מאת    [ 26/08/2012 ]

מילים במאמר: 508   [ נצפה 1928 פעמים ]

התינוקות הקטנים שלכם כבר לא כל כך קטנים - לאט לאט הם הופכים לילדים, ומתחילים לפתח מחשבה עצמאית משלהם, והעדפות משלהם. גילאי הילדות הם הגילאים המתוקים ביותר שיש - אבל צריך לזכור שבמקביל, הילדים גם מתחילים לבוא עם דרישות שונות להורים שלהם. בגילאי הילדות, יש גם לא פעם נהירה אחרי מותגים שונים. הילדים רואים דמויות אמיתיות ומצוירות שהם מתחברים אליהם דרך העיתונים, הטלוויזיה, המחשב והקולנוע. באופן טבעי - חברות השיווק עצמן מנצלות זאת, ומציעות לא מעט מוצרים עם המותגים האהובים על הילדים. הילדים מתחילים לדבר אתכם שוב ושוב עד כמה הם חייבים מוצר כלשהו, עם הדמות האהובה עליהם.

אתם רוצים פעם אחת להפתיע אותם, ובאמת להעניק להם מתנה שעליה יהיה המותג האהוב. לכן, כאשר הילדים מתחילים לפתח טעם משלהם, זה הזמן להעביר אותם ממצעי התינוקות - למצעי הילדים. כמובן שלצורך כך, צריך להבין מה מייחד את מצעי הילדים, ואיך בוחרים אותם. ברור שאתם תרצו לבחור את המצעים עם המותג האהוב על הילדים, אבל יש עוד כמה קריטריונים שחשוב מאד לשים לב אליהם.

הדרך הנכונה לבחור את המצעים

באופן בסיסי, מצעים לילדים נמצאים בעצם על שלב הביניים בין מצעי תינוקות למצעי מבוגרים. במה זה מתבטא? זה מתבטא במספר דרכים. ראשית, הדבר מתבטא ברמת התכיפות שבה אתם תחליפו את המצעים. מצעים לילדים אינם מחולפים כל יום או יומיים כמו מצעי תינוקות, אבל בעיקרון ייקח להם זמן להתאפס על זמן ההחלפה של מצעים למבוגרים. מדוע? כי לילדים עדיין יכולות להיות "תאונות". ילד שנגמל מחיתולים יכול בטעות לקום בבוקר כאשר המיטה רטובה - ואז יש צורך כמובן להחליף את המצעים.

כמו כן, מצעים לילדים צריכים להיות עמידים יותר ממצעי המבוגרים. עם כל הכבוד לעובדה שמדובר על מצעים ממותגים עם הדמויות האהובות על הילדים, צריך לשים לב שהסדינים עצמם כמעט מקובעים על המזרן עצמו. נכון שילדים לא זזים כמו תינוקות, אבל זה לא אומר שהסדין יישאר במקומו. מצעים ממותגים לילדים צריכים לשבת על המזרן ועל השמיכה בתיאום ובדיוק מושלם. צריך לזכור שילדים לא רק יכולים לזוז מתוך שינה - לעתים גם הסקרנות שלהם פשוט תגרום להם לרצות לשחק עם המצעים שלהם לפני השינה, והם ינסו להוציא אותם מהמקום. חשוב כמובן להסביר לילדים שלא עושים זאת - אך במקביל לקנות מצעים ממותגים לילדים, שכאמור יחזיקו היטב את המזרן.

לשים לב גם לעיצוב

כמובן שכאשר אתם בוחרים מצעים לילדים, ובפרט אם מדובר על מצעים ממותגים, צריך לשים לב שהעיצוב של המצעים יהיה תואם לעיצוב הכללי של החדר. לעתים קרובות, רכישה של מצעים חדשים לילדים שלכם, מגיעה בד-בבד עם עיצוב מחודש של החדר כולו - משום שהתינוק בעצם הופך לילד, ואתם מעצבים מחדש את החדר שלו כך שיתאים לגיל שלו. לכן, אם באותה הזדמנות אתם קונים גם מיטה חדשה, וילונות, שטיחים ותמונות, כדאי לרכוש גם מצעים ממותגים שיתאימו לאופי הכללי שאתם מנסים לשוות לחדר.

כמובן שכשאתם רוכשים מצעים לילדים, חשוב מאד לשים לב שהמצעים גם נעימים לילדים שלהם. אל תתעצלו - קחו את הילדים שלכם וביחד איתם תבחרו את המצעים שלהם. אחרי הכל, הם אלו שהולכים לישון עליהם במשך כמה שנים טובות. חשוב לשים לב שהילד גם אוהב את המראה של המצעים, וגם מוצא אותם נעימים ונוחים, כדי שהרכישה תהיה חכמה ומשתלמת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב