דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


CRM: ההבדל בינה ובין תוכנת קשרי לקוחות פשוטה 

מאת    [ 26/08/2012 ]

מילים במאמר: 416   [ נצפה 2313 פעמים ]

המודעות לתוכנת CRM  עולה מיום ליום. עדיין יש עסקים רבים, שנעזרים בתוכנה פשוטה ומיושנת למדי, עבור ניהול קישרי הלקוחות שלהם. תוכנה כזו כוללת פרטי התקשרות שונים של הלקוח, כגון טלפון, מייל וכתובת - וזהו.

במה עדיפה מערכת CRM על תוכנה פשוטה זו?

עבודה משותפת של מחלקות שונות
בניגוד לתוכנת קישרי לקוחות פשוטה עם פונקציות מינימאליות, CRM מאפשרת למחלקות שונות לחלוק ביניהן אינפורמציה. בכך היא מקלה מאוד על העבודה היומיומית השוטפת, במיוחד בזמנים לחוצים, כאשר מהירות התגובה חשובה במיוחד. המערכת מקשרת בין כל הזרועות השונות של החברה והופכת אותן לגוף אחד. היא מסייעת לעובדי החברה להגיב במהירות ובדייקנות לפניות הלקוחות ובכך לשמור על נאמנות הלקוחות.

זווית ראייה רחבה יותר על הלקוח
תוכנות CRM מתעדות לא רק את פרטי ההתקשרות של הלקוח, אלא גם את היסטוריית הרכישות שלו. כך, החברה יכולה להציע לו מוצרים ושירותים המותאמים לו אישית. התאמה אישית של מבצעים, עלולה להשפיע לטובה על המכירות בסוף החודש. בנוסף, התוכנה מציעה הזדמנות להכיר את הלקוח טוב יותר ומזווית ראייה רחבה יותר.

תרומה רבה לאגף המכירות
תוכנת CRM מיועדת לניהול חכם של קישרי לקוחות. בנוסף, היא מיועדת לסייע לאנשי מכירות לסגור עסקאות. לטווח הארוך, תוכנת קישרי לקוחות חכמה תשפר תקשורת עם הלקוח, תייעל ביצועים ותעלה את הרווחים.

מידע שזמין מכל מקום ובכל זמן
CRM בענן, הטכנולוגיה החמה בשוק, זמינה בשבילכם 24 שעות ומכל מקום, גם מהמכשיר הסלולארי. כל המידע העסקי שאתם זקוקים לו, נמצא בהישג ידכם. אתם יכולים לגשת אליו מכל מקום שהוא, מכל מחשב עם חיבור אינטרנט. אינכם חייבים להיות כבולים למחשב מסוים. את המידע הזה - תמונות, מיילים, מסמכים, פרטים של אנשי קשר, אתם יכולים לחלוק באופן מיידי עם עמיתכם לעבודה ואף עם משפחתכם וחבריכם. זוהי המהות של מחשוב ענן.

אינכם תלויים בטכנאי
כאשר המחשב קורס - כל פרטי ההתקשרות של הלקוחות קרסו עימו, מאחר והתוכנה מותקנת אל אותו מחשב. עליכם לסבול בזבוז זמן עבודה וגם כסף, שכן אתם משלמים על כל דקה מזמנו של הטכנאי, שמגיע אל המשרד כדי לתקן את המחשב. זאת, בניגוד ל-CRM בענן, שאפשר לגשת אליה מכל מחשב, במידת הצורך.

כל הפתרונות תחת קורת גג אחת
ספקי CRM בענן מציעים אפליקציות נוספות בתוך ממשק אינטרנט, כגון לוח שנה, תזכורות לפגישות, מיילים, שיחות ועידה, שיתוף קבצים, ניהול עובדים ועוד. כל זאת, תמורת סכום חודשי קבוע.

מוגש בחסות זברה CRM -  מערכת הזברה הינה מערכת CRM המסופקת על גבי תשתית האינטרנט ומאפשרת למשתמשיה גישה ועבודה מכל עמדה המחוברת לרשת האינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב