דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


:CRM כיצד התוכנה חוסכת לכם כסף 

מאת    [ 26/08/2012 ]

מילים במאמר: 411   [ נצפה 1961 פעמים ]

בעלי עסקים רבים, מרגישים שהם מבזבזים כסף. כדי לנסות ולאתר את הכשלים, בהרבה פעמים הם שוכרים מומחה לייעוץ פיננסי. לעיתים מדובר בהוצאה משמעותית, שלא תמיד משתלמת. מה שעסקים רבים באמת זקוקים לו, הוא תוכנת CRM. כיצד תוכנה זו יכולה לחסוך לכם כסף?

  
הסוף לבזבוז הזמן - כל אותן מטלות שחורות, המעיקות על כתפי העובדים וזוללות זמן, זוללות גם כסף. המעביד מאלץ את העובדים להשתמש בשיטות עבודה ישנות, שאבד עליהן הכלח, במקום לרתום את הטכנולוגיה לטובתם.


הסוף לטעויות בחשבוניות ובקבלות - CRM מפחיתה משמעותית את הטעויות בחשבוניות וקבלות. לא תיאלצו לחשוש מקבלה שגויה או אבודה. התוכנה תאפשר לכם לשלוף בקלות ובמהירות חשבוניות, במקום לחפש אחריהן בקדחתנות בקלסרי המשרד העבים. בצורה זו, גם תחסכו כסף של זמן עבודה מבוזבז.


התוכנה מסייעת ללקוחות מרוצים יותר - כך, המכירות רבות יותר. מערכת CRM מרימה את שביעות הרצון של הלקוחות. כתוצאה מכך - תהיינה יותר מכירות. לא משנה באיזה תחום מדובר, לקוחות רבים מחפשים חברה, שמעניקה שירות טוב ואמין, חברה שאפשר לסמוך עליה. בזכות התוכנה, הלקוחות שלכם ירצו לחזור ולקנות מכם שוב ושוב. התוכנה תסייע לכם לבנות מאגר לקוחות יציב וגדול, לאורך זמן.


חסכון על רכישת תוכנות רבות - עסקים משלמים סכומים רבים על רכישת כמה תוכנות. במקום לפזר את כספכם - אתם יכולים לרכוש תוכנת CRM ו לשלם רק על תוכנה אחת. את הכסף שתחסכו, תוכלו לנצל למטרות אחרות, מכניסות ורווחיות יותר.

 
התוכנה מונעת מעסקים לבזבז כספים על קמפיינים כושלים - עסקים רבים משתמשים ב-CRM, כדי להסיק מסקנות וללמוד אודות קמפיינים בדפי נחיתה, אתרים, מודעות ממומנות בגוגל ועוד. מאחר וקמפיינים הם הוצאה גדולה - חובה לבקר ולנתח את התוצאות, במיוחד כאשר הן אינן משביעות רצון.


הלמידה העצמית הזו תשפר את הקמפיינים ותוביל למכירות רבות יותר. כך, במקום לבזבז את זמנכם על קמפיינים כושלים ולהמשיך לתקוע את הראש בקיר, תוכלו לשנות כיוון במידת הצורך.

איתור "תפוחים רקובים" - כמעט בכל חברה יש עובד אחד או יותר, שתפוקת העבודה שלו נמוכה מידי. לעיתים רבות, המנהלים כל כך עסוקים במטלות, עד שהם לא מבחינים ברפיון ובהעדר תקשורת ומוטיבציה של אותו עובד. תוכנות CRM יכולות לעקוב אחרי ההספק של העובדים ולהסיק מסקנות בהתאם. בהחלט אינכם חייבים לשלם משכורת לעובד, שמבלה את רוב זמנו על גלישת אינטרנט או לעשן סיגריה בחוץ ולא במכירות.

מוגש בחסות זברה  CRM -  מערכת הזברה הינה מערכת CRM המסופקת על גבי תשתית האינטרנט ומאפשרת למשתמשיה גישה ועבודה מכל עמדה המחוברת לרשת האינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב