דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדפים - ישנם אינספור סוגי מדפים עבור אינספור צרכים שונים. ננסה לעזור לכם ולפרט אילו סוגים קיימים ולאיזו מטרה 

מאת    [ 26/08/2012 ]

מילים במאמר: 589   [ נצפה 2180 פעמים ]

עסקים רבים מתחבטים רבות בעת הקמת העסק החדש שלהם. סיפור אמיתי שכך היה: אבי, הייטקיסט בעברו ובנאדם עם מקצוע חופשי בהווה, רצה לפתוח סופרמרקט גדול כעסק שיכניס לו כסף קבוע, והיה בידיו סכום מסויים שרצה להשקיע. אבי הלך והתייעץ עם חברים, אנשים מהתחום, יועצים עסקיים ומי לא.. אבי הבין דבר אחד מאוד בסיסי עוד לפני הנחת אבן הפינה לסופרמרקט החדש שלו - ההיצע הכל כך רחב של כל כך הרבה מוצרים הנדרשים על מנת לבנות את הסופר מרקט המדובר, עשוי להיות ההבדל הקטן אך הגדול האם הביזנס של אבי יהיה רווחי או לא, עד כדי כך. 

בימינו, כאשר יזם ניגש לבנות עסק חדש או לשדרג עסק ישן, ניצבות בפניו חלופות רבות והיצע רחב של מוצרים. כמו בכל תחום, גם בתחום של מדפים הדבר מאוד חשוב, והיצע המוצרים רחב והמחירים משתנים מקצה לקצה בין חברה וחברה ובים סוג מוצר א' וסוג מוצר ב'. תחום המדפים למחסן או לעסק הינו תחום רווי במוצרים ובטווחי המחירים שלהם, וחשוב להבין מהם צרכי המידוף של העסק על מנת לא לזרוק כסף מיותר. אנו ננסה לעזור לכם לעשות סדר בתוך הבלאגן בתחום פתרונות מידוף, ויחד ננסה לעזור לכם להגיע לבחירת המדפים להם סוג העסק או המחסן שלכם זקוקים.

מדפים למחסן - מחסן טומן בחובו מכשולים רבים בעת תיכנונו ודורש מיקסום פוטנציאלי של שטחי האחסון שיש ברשות העסק. ביi אם מדובר במחסן של חנות קטנה, או בין אם מדובר במחסן ענק של חברת שינוע גדולה, חשוב תחילה להבין שני גורמים חשובים: הראשון הינו גורם מסת ההעמסה על המדפים. צריך להבין מהו סוג הסחורה או נרצה לאחסן על המדפים ובהתאם לכך נתאים את המדפים הרלוונטים. הגורם השני עוסק בשאלה האם הסחורה אותה אנו מבקשת לאחסן על המדפים הינה קבועה או שיכולה להשתנות בעתיד. לדוגמא, אם חברה אשר מאחסנת בעומסים של עד חמש מאות קילוגרם למדף מוצרי שתייה, צריכה לשאול את עצמה האם ייתכן כי בעתיד הנראה לעין החברה תשנה את סוג הסחורה ותצטרך לאחסן מוצרים כבדים יותר משמעותית. שני הגורמים הללו, לחוד ויחד - עשויים לחסוך לכם הרבה מאוד כסף. לאחר מכן אופי מדפים צריך לעסוק בשאלת ההתניידות במחסן - בהתאם לאופי ההתניידות שלנו והוצאת הסחורה יהיה לנו יותר קל להבין האם העסק או המחסן זקוקים למידוף קבוע, מידוף נע על מסילות, מידוף חכם חשמלי וכד'.. ההבדלים בין סוג מידוף כזה לאחר הינם גבוהים מאוד ועל כן יש להיעזר בחברה וותיקה ומנוסה בשוק על מנת להתאים את פתרונות המידוף הרלוונטים ביותר עבורכם.

מדפים לבית - פתרונות מידוף לבית בדרך כלל הינם מהפשוטים והזולים ביותר שיש, ועל כן מגוון האופציות בדרך כלל מסתכם בסוגי הצבעים שעלינו לבחור, ואם הלכנו צעד קדימה אז גם סוג המדף. ישנם מדפים מעץ, מזכוכית, ממתכת, מדפי רשת, מדפי תצוגה וכאן פחות או יותר מסתכמת הרשימה הלא כל כך ארוכה של מגוון פתרונות המידוף לבית. בדרך כלל נבקש לאחסן דברים פשוטים, לפעמים ספרים או אביזרי נוי, ועל כן האופי העיצובי בדרך כלל משחק פה תפקיד יותר חשוב וקריטי מאופי המחיר. נתון לשיקולכם המוחלט.

מדפים לחנויות - כמו בסוגיית המחסן, גם כאן עלינו להבין היטב מהם מטרות החנות שלנו ולמי אנחנו מנסים למכור ומה. במידה ואנחנו קיוסק שכונתי קטן המבקש למכור חטיפים ושתייה על סוגיה הרבים, כנראה שנצטרך מדפים פשוטים, לעיתים כאלו שנוטים בזווית קלה אל עבר פניו של הלקוח. במידה ואנחנו חנות בגדים, נצטרך מדפים אלגנטים, מעוצבים, יפים - אך לא כאלו שיצטרכו לעמוד תחת עומס של משקל רב. בחנויות כמו חנויות בגדים חשוב מאוד למקם את המדפים בצורה אשר תהייה נגישה אל הלקוחות, שיהיה בגובה העיינים ושיהיה לא צפוף מדיי ולא מרווח מדיי. חשוב גם למקם מדפי תצוגה בפינות שונות של החנות על מנת "לגרות" את הלקוח בעת כניסתו אל החנות.

שיהיה לכם בהצלחה..

 

חברת אחזקות א. מוגרבי הינה אחת החברות הוותיקות והמובילות שיש בעולם המדפים ומספקת פתרונות מידוף מכל הסוגים. כתובתינו: www.mugrabi.co.il טלפון: 03-5379989




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב