דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סיבה מספר 1 בעולם ללמה אתה לא משיג את מה שאתה רוצה 

מאת    [ 26/08/2012 ]

מילים במאמר: 904   [ נצפה 5713 פעמים ]

יש הרבה דרכים להצליח אבל יש דבר אחד ויחיד שהוא הגורם החשוב ביותר שמבדיל בין אנשים שמשיגים את הדברים שהם רוצים בחיים וחיים את איכות החיים שהם חלמו עליה, לכאלה שלא.

זכור את המשפט הבא: אנשים שמצליחים הם אנשים שיודעים להמשיך גם כשההתלהבות של הרגע עוברת.

ההבדל היחידי בין אנשים שמצליחים לכאלה שלא הוא שהמצליחים עושים את הדברים שהם יודעים שחשוב לעשות גם אם אין להם את ה"מצב רוח" המתאים או ה"חשק" באותו רגע.

אנשים שלא מצליחים (וזה נכון לכל תחום בחיים) הם אנשים שמחכים לרגע בו תהיה להם כמות מספקת של חשק או ביטחון כדי שהם יעשו את מה שהם יכולים לעשות כבר עכשיו.
נשאלת השאלה, מה אם יכולת להרגיש שאין לך חשק ולעשות בכל מקרה?

מכיר את הרגע שבא לך ללכת לישון אחרי יום ארוך ופתאום מתקשר חבר לבשר לך בשורה משמחת ומלהיב אותך ומשתף אותך בדברים מדהימים שקרו לו באותו יום ואתה מתמלא בהתלהבות ונסחף לשיחה של שעה ובסוף השיחה אתה כולך עמוס באנרגיות ומה שבא לך זה לצאת לריצה ולטרוף את העולם.
מכיר את זה?

הרי לפני שעה היית גמור, רצית לישון ולא היה לך כח לכלום ועכשיו אתה עמוס באנרגיות ומאיפה כל האנרגיות האלה הגיעו? ממך. הן היו בך, הן נמצאות בך, הן עלו ממך והשיחה רק עזרה לך לגלות כמה עוד יש בך וגילית שיש המון, הרבה יותר ממה שחשבת אבל לא היית יודע את זה אם היית הולך לישון...

או שכשיוצאים לריצה, אנחנו מתחילים לרוץ ואחר כך בא לנו להפסיק אבל אנחנו בכל זאת ממשיכים בכל הכח למרות הפיתויים שיש לנו בראש להפסיק, אותו קול שאומר "אתה צמא" "הרגליים שלך כואבות" "אתה לא בכושר" וכן הלאה...אבל אנחנו לא מתפתים לקול הזה וממשיכים לרוץ ואחרי כמה דקות פתאום הקושי עובר ואנחנו מרגישים שאפשר לרוץ לנצח, בלי סוף וזה מוזר כי לפני כמה דקות הרגשנו כמו שק תפוחי אדמה שגורר את עצמו.

אז מאיפה כל הכוחות האלה יוצאים פתאום?

אנשים מצליחים הם אנשים רגילים לכל דבר שבסך הכל ממשיכים ומגלים כמה עוד כוחות יש בהם ברגעים שהם רוצים להפסיק וכשעולים בהם את הקולות האלה והפיתויים מבפנים שקוראים להם להפסיק.
גם לאנשים מצליחים זה קורה, אבל הם לא מקשיבים לקולות האלה, הם ממשיכים לעשות את מה שחשוב להם לעשות למרות אותם קולות בראש שלהם.

כשאני אומר "אנשים מצליחים" אני מתכוון להצלחה בכל דבר, הצלחה במערכות יחסים, בכסף, בעסק, בעבודה, בבריאות, בספורט, בהכל.

כשאנחנו עושים משהו ואנחנו רוצים להפסיק – הגענו לגבול שלנו.

כשאנחנו ממשיכים למרות הקושי, אנחנו מגלים כמה עוד באמת יש בתוכנו.
זה מה שנקרא – "המימוש של הפוטנציאל" שכולם מדברים עליו.
הוא יכול לצאת רק אם ממשיכים מעבר לגבולות המוכרים שלנו ועושים את הדברים שאנחנו יודעים שחשוב לנו לעשות.

בשפה פשוטה, אנשים שלא מצליחים בחיים וסובלים בהכל, הם האנשים שהכי מוותרים לעצמם, הם האנשים שהכי עושים לעצמם הנחות, חסר להם משמעת עצמית וחוסר במשמעת עצמית שווה ערך עצמי נמוך.
מי שיראה לי בנאדם אחד בעולם עם מוסר עבודה חזק ומשמעת עצמית בריאה שהוא בעל ערך עצמי נמוך יקבל ממני מיליון שקל.
אין כזה דבר!

משמעת עצמית והיכולת לעשות את הדברים שאתה יודע שחשוב לעשות, בזמן שאתה יודע שאתה צריך לעשות אותם זה המפתח לכל הבריאות בעולם, בריאות נפשית וגופנית כאחד.

כל המחלות בעולם מקורן בעצלנות.
רופאים יתנו לזה שמות מתוחכמים אבל אנשים בכללותם הם יצורים פשוטים.
כל חולי נפשי (שאחר כך גם עובר לגוף) מקורו במשמעת עצמית נמוכה ועצלנות – חוסר יכולת לפעול ולעשות ואיך אנחנו יכולים לראות את זה?
האנשים הכי בריאים בנפשם הם אלו שמצויים הכי הרבה בעשייה, ביצירה, בהפקה של דברים, במימוש של הפוטנציאל שלהם, הם כל הזמן גדלים ומתפתחים ולכן הם כל הזמן בריאים כי במקום של גדילה, התפתחות וצמיחה עקבית – אין ולא יכול להיות לעולם חולי.
חולי מצוי רק אצל אלו שנתקעים או יותר נכון תוקעים את עצמם.

זה עד כדי כך פשוט.
מה שפשוט לעשות פשוט גם לא לעשות ובגלל שזה כל כך פשוט אנשים מפספסים את הנקודה הזאת.
הפשטות מרוב שהיא פשוטה – היא בלתי נתפסת, אנחנו לא קולטים אותה, היא עוברת לידינו ואנחנו חושבים שהפיתרון צריך להיות ממש מתוחכם ומסובך, אבל האמת היא שאנשים הם פשוטים והחיים הם פשוטים וגם הפיתרונות שלנו הם פשוטים להפליא.

החדשות הטובות הן שערך עצמי גבוה, הצלחה ומשמעת עצמית הם לא דברים שנולדים איתם, אף אחד לא נולד עם זה, יותר מ80% מהמיליונרים בעולם הם אנשים שיצרו את ההון שלהם בעצמם, הם בנו את עצמם לשם ולא היה בהם שום דבר שאין בך חוץ מדבר אחד אולי.
כשהם קמים בבוקר ומרגישים שאין להם חשק לעשות דברים – הם עדיין עושים אותם והחשק כבר בא תוך כדי עשייה, החשק כבר נוצר על הדרך ותוך כדי התקדמות ופעולה.

זאת תכונה נרכשת, אתה יכול ללמד את עצמך את זה, בקלות ובכייף וזה גם ממש ממש פשוט.

אני הייתי מלך הדחיינות, הייתי דוחה כל מה שאפשר לדחות והייתי כל כך טוב בזה שאני חושב לכתוב על זה ספר יום אחד.
היום אני מלך העשייה ואני לא מרגיש שזה קשה לי או שאני נלחם בעצמי אלא זה פשוט קורה מעצמו ואני אשמח ללמד אותך להגיע לזה גם כן, זה שיא הפשוט.
כשיודעים איך.
לא קראתי את זה בספר, זה החיים שלי.
עכשיו, אם אני יכולתי להגיע משם לכאן, גם אתה יכול, בקלות.

אתה מוזמן לשלוח לי הודעה עם המייל שלך ואעדכן אותך בשיעורים הפתוחים שאני עושה בקרוב, כדי שלא רק "תבין" את זה, אלא כדי שתהיה הדבר הזה.

סתם לחיות היום זה לא סתם, זאת אמנות.

אייל אברהם לוי.

אייל אברהם לוי, מטפל, מאמן אישי, אסטרטג וסופר. במהלך 15 השנים האחרונות חקרתי וחיפשתי תשובה לשאלה: "מהם הדברים שעושים את ההבדל באיכות חייהם של בני אדם?" הרצון העז להבין מהם הכוחות הבלתי נראים שמשפיעים על כל תהליכי קבלת ההחלטות שלנו הביא אותי ללמוד את שיטות הטיפול האפקטיביות ביותר בעולם, NLP, גשטאלט, פסיכולוגיה, קואצ'ינג ודימיון מודרך. לכל אדם יש את המקום שלו והמהות שלו בעולם, אם אתה סובל כנראה שאתה רחוק מהמהות שלך. הנך מוזמן לשאול אותי כל שאלה העולה בך, אין כזה דבר שאלה לא חשובה. וכמו כן להכנס לדף הפייסבוק שלי ולקבל יותר פרטים לגבי מה אני עושה ואיך זה יכול לקדם אותך לחיות את החיים שמגיע לך לחיות כאן. אני מאמין שבאנו לכאן כדי ליהנות - אם אתה סובל עליך לשנות את זה ואם אחד יכל לעשות את זה אז גם אתה יכול. זה קל ופשוט כשיודעים את הדרך הנכונה. לשאלות, פרטים נוספים ויצירת קשר יש ללחוץ כאן או במייל: eyal@LeviLife.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב