דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אתה צריך למות כדי לחיות! 

מאת    [ 26/08/2012 ]

מילים במאמר: 1096   [ נצפה 3413 פעמים ]

כשהקרקע היציבה נשמטת מתחת לרגליים זה רגע מפחיד בו אנחנו חשים שמשהו בתוכנו עומד למות, שכל הדברים שהאמנו בהם והחזקנו חזק חזק במשך שנים ארוכות מתגלים כשקר, הם לא יכולים לשרת אותנו יותר, אמנם הם הביאו אותנו עד הלום אבל הם לא יכולים לקחת אותנו הלאה אל השלב הבא בהתפתחות שלנו.

אין במה להיאחז יותר.
זה המקום הנכון ביותר להיות בו עבור אדם שמחפש את האמת וההגשמה בחייו כי הוא מגלה שכנראה וכל אותם שנים הוא נאחז בשקר ובגלל שהוא התרגל להיאחז בו כל כך הרבה זמן ובצורה כל כך עיוורת הוא כבר התרגל לאותו שקר וקרא לו אמת.

האמת היא שאם אתה לא מרוצה ממהלך חייך, אם אתה יודע שיש בעולם הזה הרבה יותר ממה שיש בחיים האישיים שלך, אם אתה מנסה להגיע וכל הזמן זה נהרס לך, אם אתה מרגיש חלש, רפוי וחסר אנרגיה, כנראה שאתה אוחז בשקר שאתה חושב שהוא האמת כי לא יכול להיות שאתה אוחז באמת והחיים שלך לא יהיו כמו שאתה רוצה, הדרך הטובה ביותר לדעת במה אתה אוחז היא להסתכל על מציאות חייך – על מה שיש ואם מה שיש נראה לך מוגבל ותקוע ומייסר מדי, סביר להניח שאתה אוחז בשקר או אפילו במספר שקרים שמייצרים את אותם חיים שאתה רוצה להחליף.

הפרדוקס הוא שאתה רוצה להחליף את החיים אבל אתה לא רוצה להחליף את מה שאתה אוחז בו, את הרעיונות והאמונות הפנימיות שלך שמעצבות לך את אותם חיים.
החיים שלך הם תוצאה מהרעיונות שאתה אוחז בהם, הם רק התוצאה, רק תוצר של הדברים שבעיניך נקראים אמת, דברים שעבורך הם "ככה זה בחיים".

כל אדם שרוצה חיים חדשים וטהורים מלאי עידון ונחת חייב לשחרר את האחיזה מהרעיונות שמפריעים לו להגשים את אותם חיים, רעיונות על העולם, על אנשים, על גברים או על נשים, רעיונות על עצמו, על הביצועים והיכולות שלו, רעיונות על מערכות יחסים, רעיונות על כסף, על המדינה וכדומה.

הרעיונות שיש לאדם בראשו יבואו לידי ביטוי בתיאום מבריק מלאכת מחשבת – במציאות חייו כהשתקפות ישירה של הדברים אותם הוא רואה לאפשריים ומנגד הדברים אשר הוא רואה לבלתי אפשריים.
כל מה שהוא יאמין, כך יהיה.
עובדה שאצל אחרים זה אחרת.
אנחנו רואים שיש להם יותר מאיתנו ואנחנו אומרים "הם ברי מזל" או "היו להם פרוטקציות" או "הם נולדו ככה", אנחנו לא רואים את האמת, את האמת שבתוך מחשבותיהם של אלו שמשיגים יותר בחייהם, שכל הישגיהם או בהתאמה ישירה לרעיונות בהם הם מאמינים ואוחזים, רעיונות שהובילו אותם להישגים שהם עשו.

אמת אחת לא קיימת. 

אין אמת אחת בעולם.

הדבר היחיד המוחלט הוא מימוש של הפוטנציאל שלך כדי שתוכל להגשים את עצמך בחיים הזמניים הללו ולהפיק מהם את המיטב, כדי שתעבור כאן חוויה של גן עדן ולא של גיהינום, כי זה כאן, הכל כאן והבחירה בידיך.

יש רעיונות שאתה אוחז בהם והם יקדמו אותך למימוש הפוטנציאל שלך ויש רעיונות שאתה אוחז בהם והם יעכבו אותך ויחבלו לך בהגשמת היעוד הנעלה שלך והמימוש המוחלט של חייך.
אמת אחת לא קיימת כי עובדה שאצל כל אחד היא אחרת.
הרעיונות שלך – עבורך הם אמת, עבור אדם אחר הם שקר מוחלט.
אחד חושב שכסף הוא רע ואחר חושב שכסף הוא טוב, ושלישי חושב שכסף הוא לא טוב ולא רע אלא הוא פשוט חומר והאדם שיחזיק בו יכול להשתמש בו למטרה טובה או למטרה רעה, אך כל אחד מאמין באמת אחרת שמקדמת אותו או מעכבת אותו מהגשמת היעוד הנעלה שלו.

אם אתה חי בסבל או אי שם הרחק מהיעוד וההגשמה של הפוטנציאל שאתה יודע שגלום בתוכך – אתה כנראה אוחז בשקר וחשוב שתבין זאת ותוותר על השקר הזה כדי שתוכל להגשים את עצמך ולהיות הכי גדול ונעלה שנועדת להיות.

השקר הזה שהתרגלת אליו, אתה קורה לו "אני", אתה אומר כי "זה אתה" אבל האמת היא שזה לא כך, זה לא אתה, אלו בסך הכל רעיונות ואמונות שנדבקו בך ובגלל שאתה מאמין בהם כל כך הרבה זמן התבלבלת ולכן אתה חושב שאותם רעיונות הם אתה, אבל הם לא, אותם רעיונות הם רק בגד שאתה לובש הרבה שנים, בגד שאתה יכול להחליף אם רק תבחר.
ה"אני" הזה שאתה קורא לו שהם בעצם אותו אוסף של רעיונות ישנים שבך – צריכים למות כדי שתחייה.

אתה צריך למות כדי לחיות את החיים שבאמת מגיע לך.

האני הישן שלך שאוחז בשקרים הישנים חייב למות, כי הוא מונע מכל הטוב שבעולם להגיע אליך, טוב ושפע אינסופיים שרוצים להיכנס לחייך הרבה יותר ממה שאתה רוצה, אך האחיזה שלך בשקרים להם קראת "אני" מעכבים את השפע האלוהי מלהיכנס לחייך.

החשיבה הטובה ביותר שלך הביאה אותך למקום בו אתה נמצא היום, אבל החשיבה הטובה ביותר שלך גם מעכבת אותך מלהגיע למקום החדש, אתה והחשיבה הזאת הפכתם חברים טובים עם השנים אבל כעת הגיע הזמן לוותר עליה ולשלוח אותה לדרכה באהבה כדי שחשיבה נעלה יותר תוכל להיכנס לקרביים שלך ולהנחות אותך לנתיב הישיר להגשמה.

החשיבה הטובה ביותר שלך יודעת להגיע עד הלום ועד הלום בלבד, היא אינה יודעת מה יש מעבר ולכן החשיבה הטובה ביותר שלך הפכה להיות הכלא בו אתה חי, אותם אמונות אשר אתה אוחז בהם בהדיקות מבלי לתת לעצמך את המתנה של לפורר אותם, לשמוט מתחת לרגליך את אותה חשיבה ולסגל אחת חדשה וזה מפחיד כי אתה תיהיה בלי קרקע מתחת לרגליך אבל במקום בו נוצר הריק – אפשר ליצור ולהכניס דברים חדשים.

להרוג את עצמך אף פעם לא מרגיש נח או בטוח, זה מרגיש מוזר, ממש מוזר ולאנשים מסויימים זה גם לא נעים כי הם התרגלו לאחוז בשקרים שלהם כל כך חזק עד שהם מסרבים אפילו לראות מה יש מעבר לרעיונות החולים בהם הם למדו להאמין ביתר הדיקות.

אך אלו האמיצים שמוכנים לעבור את התקופה ללא קרקע מתחת לרגליהם ירוויחו עולמות שהם לא יכול לדמיין אפילו שקיימים.

היום הרבה אנשים מתעסקים ב"מגיע לי ואני ראוי לכל השפע שבעולם" והעיסוק ב"אני ראוי" הוא עיסוק מוטעה כי הרי ברור שזה מגיע לך, אתה חי ואתה ילד של אלוהים זאת בכלל לא שאלה אם זה מגיע לך, השאלה היא האם אתה מוכן לשלם את המחיר של להרוג את האני הישן שלך כדי שמה שמגיע לך יגיע אליך.
זה לא קל אבל זה שווה את זה ומעטים מצליחים להגשים את עצמם כי מעטים מוכנים לשלם את המחיר זאת הסיבה היחידה, אף אחד לא מונע ולא יכול למנוע ממך שום דבר, אין כח בעולם שיכול לעצור אותך, אתה היחיד שעוצר את עצמך כל עוד אתה מאמין שהשקר הוא האמת.

ההגדרה שלי ל"אמת" היא: "רעיון שאם אני יאמין בו יוביל אותי בקלות ובהנאה להגשמת היעוד האישי שלי בחיים האלה ולמיקסום ומימוש מוחלט של הפוטנציאל שבתוכי" 

כל מה שלא יכול לקדם אותי, כל מה שגורם לי סבל, כל מה שיוצר סתירה ומרחיק בין החזון שלי לחיים טובים לבין המציאות הוא שקר.

אני מאמין שאם אלוהים הוביל אותך לקרוא את המילים הללו כנראה שיש כאן משהו עבורך, אני לא יודע מה אך כנראה שאתה מוכן שהמילים הללו יגיעו אליך.

אולי הגיע הזמן שתרשה לעצמך למות, כדי שתוכל לחיות.

סתם לחיות היום זה לא סתם, זאת אמנות.

אייל אברהם לוי

אייל אברהם לוי, מטפל, מאמן אישי, אסטרטג וסופר. במהלך 15 השנים האחרונות חקרתי וחיפשתי תשובה לשאלה: "מהם הדברים שעושים את ההבדל באיכות חייהם של בני אדם?" הרצון העז להבין מהם הכוחות הבלתי נראים שמשפיעים על כל תהליכי קבלת ההחלטות שלנו הביא אותי ללמוד את שיטות הטיפול האפקטיביות ביותר בעולם, NLP, גשטאלט, פסיכולוגיה, קואצ'ינג ודימיון מודרך. לכל אדם יש את המקום שלו והמהות שלו בעולם, אם אתה סובל כנראה שאתה רחוק מהמהות שלך. הנך מוזמן לשאול אותי כל שאלה העולה בך, אין כזה דבר שאלה לא חשובה. וכמו כן להכנס לדף הפייסבוק שלי ולקבל יותר פרטים לגבי מה אני עושה ואיך זה יכול לקדם אותך לחיות את החיים שמגיע לך לחיות כאן. אני מאמין שבאנו לכאן כדי ליהנות - אם אתה סובל עליך לשנות את זה ואם אחד יכל לעשות את זה אז גם אתה יכול. זה קל ופשוט כשיודעים את הדרך הנכונה. לשאלות, פרטים נוספים ויצירת קשר יש ללחוץ כאן או במייל: eyal@LeviLife.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב