דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השקר הגדול ביותר של האנושות - דבר שנקרא: בעיה 

מאת    [ 26/08/2012 ]

מילים במאמר: 1042   [ נצפה 2961 פעמים ]

השקר הגדול ביותר של האנושות

הדבר הראשון שיש לרפא כדי להתחיל את החיים האמיתיים שלך הוא להבין שאתה לא מיוחד בגלל הבעיות שלך, אין לך באמת קשיים מיוחדים ואתה לא שונה מאף אחד אחר בגלל מה שקרה לך בחיים.

חיים אמיתיים זה אומר חיים מלאי חדוות יצירה ורגשות נעלים שנכנסים ללב של כל אחד ואחת מאיתנו, חיים בהם אנחנו כבר לא פוחדים שהאושר והשמחה יברחו, אנחנו יודעים כי הם כאן לתמיד וככל שהזמן עובר הם רק מתעצמים ואנחנו בטוחים ושמחים בכל בוקר מחדש כי התעוררנו לעוד יום נפלא.

חיים אמיתיים הם חיים של יצירה, חיים מלאי עשייה אך לא מתוך מקום הישגי או תחרותי אלא ממקום שיודע כי אין אדם שיכול להתחרות בך כי אתם לא עושים את אותו הדבר.

היצירה שלך היא סמל ההיכר של הייחוד שבך, היצירתיות והפעלתנות שלך היא זו המאפיינת את הקווים הייחודיים ביותר שבורא עולם חנן אותך בהם אך עד שלא תבין כי אתה בדיוק כמו כולם לעולם לא תוכל להגשים את הייחוד האמיתי שלך, עד שלא תשחרר את עצמך מהתלות בבעיות שלך לא תוכל ליצור שום דבר ולנצח תרגיש שאתה מפוספס ותקוע.

הרבה אנשים שמגיעים אלי לטיפולים ואימונים אישיים מתחילים כמובן בלספר על מה שתקוע ועל כך שהורים שלהם לא נתנו להם מספיק חום ואהבה ועל כל הקשיים והסבל שהם עברו בחייהם וזה תמיד היה ככה וזה מעניין לשמוע את כל זה אבל הבעיה האמיתית היא שהם מספרים לך את הבעיה שלהם כאילו זה לא קרה לאף אחד אחר, כאילו הם המציאו את העולם מחדש, כאילו הם אלה שאלוהים החליט להתעלל בהם ולהפיל עליהם את כל הבעיות בעולם וזה לא קרה לאף אחד אחר כמו שזה קרה להם וכל מה שהם ניסו לא הצליח "ואתה לא מבין מה אני עברתי" הם יגידו והם אף פעם לא מבינים איך כל האסונות נופלים עליהם.

זה נשמע מוזר אבל במובן מסויים הם רוצים שזה ייפול עליהם ואני אסביר.

התופעה הזאת קיימת אצל המון אנשים באוכלוסיה, אנשים שלדעת עצמם לא עשו הישג גדול בחייהם והם מסתכלים על אנשים שמצליחים סביבם ומרגישים קטנים וחסרי ערך שהם לא עשו שום דבר מיוחד בחייהם אז הם מתחילים לאסוף לעצמם בעיות על גבי בעיות כדי להרגיש מיוחדים, שהרי כל אחד צריך להרגיש מיוחד, יש כאלה שאוספים בעיות ויש כאלה שיוצרים לעצמם את חיי החלומות שלהם, אבל אתה חייב להבין שאם אתה יוצר את חיי החלומות שלך אתה לא יכול במקביל גם לאסוף בעיות ואם אתה אוסף בעיות אתה לא יכול ליצור כלום ולנצח תישאר תקוע, חסר סיפוק ואומלל.

אלו אנשים שמצאו זהות דרך הבעיות שלהם, הם עצמם כבר הפכו להיות הבעיות שלהם וגם יש לבעיות שלהם שמות מאוד מיוחדים (היום בעידן הרפואה המודרנית כל מחלה או בעיה נשמעת כל כך מתוחכמת ונחשקת) אז הם מרגישים שבעצם זה שהם הגיעו לבעיה מיוחדת שכזאת – הם הפכו להיות מיוחדים, הם הגיעו למשהו בחיים!

הם יספרו לך שהם נפגשו עם הרופא מספר אחד בארץ ואפילו הוא לא הצליח לעזור להם או שהם יספרו לך על כל המקומות שהם היו בהם בעקבות הבעיה שלהם ועל כל האנשים התותחים שהם פגשו ואף אחד בעולם לא הצליח לעזור להם, כי הם כל כך מיוחדים ושונים ואין להם מענה, הבעיה שלהם כל כך גדולה שאין מזור.

קל לזהות אנשים כאלה, הם תמיד יפתחו איתך בשיחה על הבעיות שלהם או אם הם לא יפתחו את השיחה עם זה אז במוקדם או במאוחר זה יגיע לכך שהם יספרו לך על כמה הגורל התאכזר אליהם וכמה שהם יודעים הכל אבל לא מצליחים לעשות כלום...האמת היא שהם לא רוצים לעשות כלום כי אם הם יפתרו את הבעיה שלהם בחיים אז לא יהיה שום דבר שהופך אותם למיוחדים, לא יהיה שום דבר שיגרום להם להרגיש "כאילו" הם עשו משהו בחיים, אז כשאתה תייעץ להם מהי הדרך הטובה ביותר לפתור את הבעיה שלהם הם יעמידו פני מקשיבים כי הבעיה שלהם עכשיו גרמה להם להרוויח אותך כחבר חדש – עוד יתרון – אבל הם לא יעשו עם זה שום דבר כי הבעיה שלהם זו הזהות שלהם זה הייחוד שלהם זה הפורקן שלהם זאת הדרך בה הם מדברים עם אנשים, יוצרים קשרים ומרוויחים יחס, הטבות מהמדינה ושלל פינוקים ותועלות.

האמת היא שאין כזה דבר שנקרא "בעיה" למעשה זהו השקר הגדול ביותר של האנושות.

אין לאנשים בעיות בחיים, יש להם דרכים שהם פיתחו כדי להשיג דברים שהם צריכים לקבל ואם הדרך שלהם פוגעת באיכות חייהם הם קוראים לה "בעיה" – למרות שהם בוחרים בצורה מודעת להשתמש באותה הדרך שעובדת להם 100% מהזמן אז והם לא יוותרו עליה כל כך בקלות.

הדבר הראשון שיש לרפא כדי שתוכל לחיות את החיים האמיתיים שלך זה להבין שאתה לא מיוחד בגלל הבעיות שלך אתה מיוחד בגלל הכישורים והמתנות הייחודיות שהאל הטוב חנן אותך בהם וכל עוד שלא תתחיל לפתוח את המתנות שלך ולעשות איתם משהו אתה לנצח תישאר תקוע ותספר לעולם שיש לך בעיה כל כך גדולה ומיוחדת שכל כך הרבה זמן לא הצלחת לפתור אותה.

זה 2012, היום אפשר לפתור הכל כולל הכל.

יש היום שיטות טיפול וריפוי בשלל דרכים, דרך תזונה, או מילים, או במחטים, טילטול, מים, צבעים, גלגלי העיניים, נקישות וטפיחות על חלקים בגוף, יש אנשים שמטפלים בך בלי שאפילו תיהיה לידם, יש טיפולים שאתה יכול להיות שוכב, עומד או יושב, ער או רדום או אפילו במצב ביניים, רק תבחר.
אנחנו חיים בזמנים שהכל נגיש לכולם.
השאלה היא מי יגש.

כך תדע אם אתה מחזיק את הבעיות שלך בכח:

1. אם קראת את מה שכתוב והזדהית עם הרבה חלקים ובאינטואיציה שלך הרגשת שזה נכתב עליך.
2. אם בעיות נוטות להגיע לחייך באורך פלא אחת אחרי השניה.
3. אם אתה מדבר עם אנשים סביבך על הבעיות שלך ועל כמה קשה לך בגלל נסיבות חייך.
4. אם אתה יודע שיש לך רעיון מדהים או יעוד להגשים אבל אתה לא עושה עם זה כלום כי אתה "תקוע".
5. אם יש לך בעיה או מחלה בעלת שם מיוחד: "בולימיה" "פיברומיאלגיה" "אנורקסיה" וכדומה ואתה מנסה לפתור אותה הרבה שנים אך ללא הצלחה.
6. אם היית בטיפולים ותמיד יש לך בעיה עם המטפל ואתה מתנגד לעצות שלו ובסוף עוזב את הטיפול באמצע.
7. כאשר אתה פוגש אדם חדש בחייך – אתה מתחיל לדבר קודם כל על הבעיות שלך, זאת הדרך שלך לתקשר עם אנשים.
8. אם אתה מקבל הטבות, הנחות, הקלות ופינוקים בעקבות הבעיה שלך.
9. אם אתה מייחצן ומפרסם בפייסבוק או ברבים את כמה שאתה סובל וכמה שקשה לך.
10. אם אתה הולך לפסיכולוג ובתוכך אתה יודע שאתה מחפש לבכות ולנצל את זה שיש מישהו שמקשיב לך במקום לחפש דרכים לפיתרון.
 

סתם לחיות היום זה לא סתם, זאת אמנות.

באהבה והערכה רבה,

אייל אברהם לוי

אייל אברהם לוי, מטפל, מאמן אישי, אסטרטג וסופר. במהלך 15 השנים האחרונות חקרתי וחיפשתי תשובה לשאלה: "מהם הדברים שעושים את ההבדל באיכות חייהם של בני אדם?" הרצון העז להבין מהם הכוחות הבלתי נראים שמשפיעים על כל תהליכי קבלת ההחלטות שלנו הביא אותי ללמוד את שיטות הטיפול האפקטיביות ביותר בעולם, NLP, גשטאלט, פסיכולוגיה, קואצ'ינג ודימיון מודרך. לכל אדם יש את המקום שלו והמהות שלו בעולם, אם אתה סובל כנראה שאתה רחוק מהמהות שלך. הנך מוזמן לשאול אותי כל שאלה העולה בך, אין כזה דבר שאלה לא חשובה. וכמו כן להכנס לדף הפייסבוק שלי ולקבל יותר פרטים לגבי מה אני עושה ואיך זה יכול לקדם אותך לחיות את החיים שמגיע לך לחיות כאן. אני מאמין שבאנו לכאן כדי ליהנות - אם אתה סובל עליך לשנות את זה ואם אחד יכל לעשות את זה אז גם אתה יכול. זה קל ופשוט כשיודעים את הדרך הנכונה. לשאלות, פרטים נוספים ויצירת קשר יש ללחוץ כאן או במייל: eyal@LeviLife.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב