דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התפשרות סותמת לך את התיאבון למה שאתה רוצה באמת ! 

מאת    [ 26/08/2012 ]

מילים במאמר: 741   [ נצפה 2826 פעמים ]

חשוב לקבל באהבה ובהבנה את יציאתם של דברים מסויימים מהחיים שלנו, לפעמים אנחנו מנסים להחזיק בכח דברים שלא התאימו לנו בעבר, אנחנו נטרפים ומנסים לאחוז בהם ולא להרפות.
זה יכול להיות בן/בת זוג, או עבודה מסויימת, הזדמנות או מצב שצריך לקרות ואנחנו מונעים ממנו להתרחש.              

אם נחזיק כל כך חזק ולא נאפשר לדבר הלא נכון לצאת איך הדבר הנכון יוכל להיכנס?

הרי הדברים הלא נכונים תופסים לנו מקום על חשבון הדברים הנכונים! הדברים הלא נכונים תופסים לנו מקומות בחיים שלנו, מקומות של דברים אחרים שיותר מתאימים, דברים שבתכלס אנחנו באמת רוצים לקבל אבל אם נמשיך להתפשר על פיתה עם חומוס איך תבוא מנת ההמבורגר המפנקת עם הסלט חתוך דק עם שמן זית לימון מלח פלפל והצ'יפס החם שיצא עכשיו - איך זה יבוא אם שבענו מפיתה עם חומוס??

הרי כבר לא ניהיה רעבים.

חשוב לשמור על הרעב הזה, הרעב לזוגיות הנכונה, הרעב לקריירה הנכונה, הרעב להזדמנות הנכונה ולא להתפשר או להתפתות לכל פיתה עם חומוס שבאה לנו בדרך, יש לדעת מתי לסגור דלתות ומתי לסרב להן וזה לא אומר שאתם יורקים ליקום בפנים ועל מה שהיקום שלח לכם עכשיו, לא, זה רק אומר שאתם יודעים מה מגיע לך ואתה לא מוכן להתפשר על פחות וזה שלא מתפשר ומתעקש על הרמה שהוא רוצה לקבל, יקבל את מה שהוא רוצה לקבל בצורה שהוא רוצה לקבל את זה.

זה שמתפשר תמיד ימצא את עצמו קופץ על הדבר הראשון שמגיע אליו ומנסה בכל כוחו להפוך את אותו דבר למשהו אחר, במקום פשוט לחכות בסבלנות לדבר שמתאים בדיוק עבורו.

 

חשוב להבין שלא מדובר על לגרום לאנשים אחרים לעשות דברים שהם לא רוצים ולהתעקש איתם עד שיעשו את הדברים כמו שאתה רוצה – ממש לא.

מדובר על כך שהיקום שולח לנו דברים, בן/בת זוג פוטנציאלי, או הזדמנויות כאלה ואחרות ודברים באים ונכנסים לחיים שלנו מדי יום ביומו ולפעמים אלו באמת הדברים שאנו צריכים אבל לפעמים זה רק מבחן לראות כמה אנחנו רציניים לגבי מה שאנחנו רוצים באמת ועלינו לסרב כדי להמתין בסבלנות לדבר הנכון במדוייק עבורנו במקום לפחד שפספסנו את ההזדמנות כי הזדמנויות יש בשפע בעולם הזה, אנחנו חיים בזמנים מדהימים בהם כל יום מחדש יש הזדמנות של פעם בחיים.

לפעמים כבר התרגלנו כל כך להתפשר עד שאנחנו לא זוכרים מה מגיע לנו ולמה אנחנו ראויים אז אנחנו קופצים על כל הזדמנות מבלי לברור או לסנן וזו יכולה להיות טעות כי חשוב שאדם ישכח את מה שהוא רגיל לקבל כדי להיזכר במה הוא שווה באמת, במיוחד אדם שנמאס לו לקבל את אותם דברים שהתרגל עד היום, דברים שהוא יודע שלא עושים לו טוב.

אז אם ישנה הרגשה שדברים קורים לך כמו גלגל שחוזר על עצמו כל פעם מחדש אבל רק עם אנשים אחרים או עם מקומות אחרים, עצור, עצור כדי להיזכר במה אתה שווה וכדי ללמד את עצמך להעריך את עצמך מחדש כי כשאדם נמצא עם האנשים שהוא יודע שהוא לא צריך להיות איתם קורים לו דברים שלא צריכים לקרות וכשאדם נמצא במקום שהוא ידע והרגיש בהרגשה הפנימית שלו שזה לא נכון לו – יקרו דברים לא נכונים ואולי כבר יהיה מאוחר מדי להצטער.

על כל אדם להקשיב לעצמו, ללמוד לשמוע את הבטן שלו ומה היא אומרת לו, אם הבטן שלך רוצה המבורגר עשיר ומלא ירקות וצ'יפס מפנק, אל תיתן לה פיתה עם חומוס, כי אתה תיסתם ואם תיסתם אתה לא תצטרך כבר את ההמבורגר שאולי הכי נכון לך עכשיו ולגוף שלך וזה קורה גם אם אנשים, בחורה שרוצה להיכנס לקשר רציני עם גבר מקסים, מישהו שבראש שלה, מישהו שמחפש את מה שהיא מחפשת והיא מתפשרת על גבר שהוא אכן מקסים אבל היא גם יודעת שהוא לא רציני  ולא רוצה את מה שהיא רוצה אז היא משלה את עצמה שהוא ישתנה בשבילה או שהוא יתאים את עצמו ובטח מתישהו הוא יבין כמה היא מיוחדת וירצה אותה למשהו רציני...היא עושה טעות, זה לא יקרה, היא לוקחת כל מה שהיקום נותן לה והיא מתפשרת, היא נסתמת עם פיתה וחומוס  בזמן שמשהו טוב יותר מחכה לה אבל היא לעולם לא תוכל לקבל את המשהו הטוב הזה שמחכה לה ושרוצה להכנס לחייה – כי הגבר שהיא פגשה עכשיו – אותו פיתה עם חומוס – סתם לה את התיאבון וכבר אין לה צורך בגבר חדש וכך אנשים נתקעים במקומות שלא טובים להם ומתפשרים על דברים שהרבה פחות ממה שהם ראויים אליהם.

כל האנשים ראויים לכל הטוב שבעולם, העניין הוא שהם לא מתנהגים ככה, הם סותמים את עצמם בפשרות ומתרגלים לחיות בפשרה ואז הם משכנעים את עצמם שלא מגיע להם יותר מזה ושזה בסדר לחיות ככה כי כולם חיים ככה, הרי צריך להתפשר בחיים לא?

סתם לחיות היום זה לא סתם, זאת אמנות.

אייל אברהם לוי.

אייל אברהם לוי, מטפל, מאמן אישי, אסטרטג וסופר. במהלך 15 השנים האחרונות חקרתי וחיפשתי תשובה לשאלה: "מהם הדברים שעושים את ההבדל באיכות חייהם של בני אדם?" הרצון העז להבין מהם הכוחות הבלתי נראים שמשפיעים על כל תהליכי קבלת ההחלטות שלנו הביא אותי ללמוד את שיטות הטיפול האפקטיביות ביותר בעולם, NLP, גשטאלט, פסיכולוגיה, קואצ'ינג ודימיון מודרך. לכל אדם יש את המקום שלו והמהות שלו בעולם, אם אתה סובל כנראה שאתה רחוק מהמהות שלך. הנך מוזמן לשאול אותי כל שאלה העולה בך, אין כזה דבר שאלה לא חשובה. וכמו כן להכנס לדף הפייסבוק שלי ולקבל יותר פרטים לגבי מה אני עושה ואיך זה יכול לקדם אותך לחיות את החיים שמגיע לך לחיות כאן. אני מאמין שבאנו לכאן כדי ליהנות - אם אתה סובל עליך לשנות את זה ואם אחד יכל לעשות את זה אז גם אתה יכול. זה קל ופשוט כשיודעים את הדרך הנכונה. לשאלות, פרטים נוספים ויצירת קשר יש ללחוץ כאן או במייל: eyal@LeviLife.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב