דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תואר בהנדסה - תלמד, תצליח 

מאת    [ 26/08/2012 ]

מילים במאמר: 380   [ נצפה 2090 פעמים ]

תחום  ההנדסה רב היקפי וחובה בתוכו גדורים ותחומים רבים, המסתעפים לנושאים שונים ומגוונים של ההנדסה. כאמור, מקצוע ההנדסה מאז ומתמיד היה מבוקש בשוק העבודה. בתוך כך, בעידן המתקדם במהירות האור כמעט, הוא מבוקש ואף נחוץ יותר ויותר.

תואר בהנדסה , נתון לבחירה מתוך מגוון רחב של תחומי הלימוד בו, על ידי רצונות והתעניינות של אוכלוסייה השואפת להיות חלק ממהנדסי העתיד. תחום ההנדסה בא לידי ביטוי, באופנים שונים במסגרת תחומים מגוונים, ואפילו תחומים שנראים לכאורה כרחוקים מהתערבותה של ההנדסה, הם שייכים במישרין או בעקיפין לה.

איזה מהנדס אתה?!

שאלה שלא תמיד יש עליה תשובה חד משמעית. סטטיסטית למרבית המהנדסים יש צורך לאחר התואר הראשון שהם רוכשים, להכשיר את עצמם בתואר נוסף בתחום ההנדסה ובפן שונה ממה שבחרו בראשון.

למשל: מהנדס בניין יכול להמשיך בלימודי הנדסת חשמל, מאחר ויש ערך חיוני לתעל את מקצועו באופן נרחב. לכן, חשיבותה של התמקדות במטרה בסוגיה זו היא לעילא ולעילא.

מרבים לחשוב שמהנדס זהו מקצוע "מרובע" ... כיום התפיסה השתנתה בנוגע למקצוע ההנדסה, ההיפך הוא הנכון. מטרות ההנדסה הן בכלל להביא ליישום עקרונות בתחום המדעים והמתמטיקה יצירתיות למען שינוי וקידמה לאוכלוסיות בעולם כולו.

תואר בהנדסה התחומים המובילים

אם גם אתם רוצים להשפיע על ענפים רבים במשק. הירשמו ללימודי הנדסה. התחומים המובילים לתואר בהנדסה הם רבים והבולטים שבהם המה: הנדסת בניין, הנדסת מכונות, הנדסת מזון, הנדסת חשמל, הנדסת תוכנה, הנדסה גנטית ומחשבים. כאמור, קיימים עוד  תחומים בתחום לימודי ההנדסה, שאינם נמנים בפסקה זו. מאידך, האחרונים הם  המבוקשים והמשפיעים ביותר בעולם כולו מתוך בליל מקצועות ההנדסה.

מומלץ, לפני הגשמת החלום ההנדסי, לבדוק מהם הקריטריונים לקבלה במכללות הטכנולוגיות המבוזרות ברחבי הארץ ללימודי הנדסה, בסוגיית תואר ראשון בהנדסה. אל תתפלאו אם הדרישות גבוהות בהרבה מתחומים אקדמיים אחרים. אחרי הכול ולפני הכול מדובר במהנדסים, האליטה של האקדמיה.

מה מצפה לכם?

לאחר קבלת הדיפלומה בסיום לימודי ההנדסה, פתוחות בפניכם כול הדלתות בין אם בארץ או בחו"ל. מהנדסים מבוקשים תמיד וכמה שיותר מהם. לא כול אחד מסוגל להיות מהנדס. ומי שכבר בחר, למד והצליח להיות מהנדס... הוא בדרך לבניית בונה קריירה, משגשגת, מצליחה ואף מרקיעת שחקים ושרטוטים.

כאמור, שכרם של מהנדסים בין הגבוהים במשק הישראלי והבינלאומי. מהנדסים מבוקשים ומשתלבים בארגונים וחברות רבים, בעיקר בתעשיות גדולות וחשובות. כך שאם נרשמתם ללימודי תואר בהנדסה, היו סמוכים ובטוחים שהנכם בדרך לקריירה בטוחה, מבטיחה ומכניסה.

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב