דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדפסת תמונות על קנבס על פי יכולות טכניות של בית הדפוס 

מאת    [ 25/08/2012 ]

מילים במאמר: 425   [ נצפה 1874 פעמים ]

כדי שתמונה המודפסת על בד קנבס, תהיה זהה לזו שרואים על מסך המחשב, כסוג של העתק, יש לבחור את בית העסק על פי יכולותיו הטכניות. בית דפוס מקצוען, אשר עושה את עבודתו נאמנה, יוכל להקפיד על איכות הצבעים הנראים בתמונה, על חדות התמונה ועל הגדלה אשר לא גורעת ממידת יופייה. מעבר לכך, תמונה אשר נעשית ממוצרי בסיס איכותיים וטובים, תוכל להחזיק למשך שנים רבות, באותה מידת איכות כפי שנראתה ביום רכישתה.

איכות חומרי הגלם תתבטא בבד קנבס עבה מספיק, כך שהצבעים ייספגו בו בצורה הטובה ביותר. איכותו של הבד נמדדת, על פי משקלו. בדרך כלל, משקל של 350 גרם הוא איכותי ומספק במידה הנדרשת. כדאי לבחור בבית עסק אשר קיבל המלצות מחברים או לקוחות קודמים, ואשר נותן את רמת השירות הטובה ביותר. פעמים רבות, אפשר להבחין ברמת המקצועיות ואיכות השירות כבר מהדקות הראשונות של המפגש, בין אם הוא נעשה פנים אל פנים ובין אם נעשה באופן טלפוני.

טיב המדפסת המשמשת להדפסת התמונה

ככל שבית הדפוס יהיה כזה שמכבד את עצמו, וישמור על רמה מקצועית גבוהה, הוא יוכל להחזיק מדפסת משוכללת וטובה יותר. מדפסת זו, לרוב, תפיק מוצרים איכותיים יותר, ותהיה מהסוג החדשני ביותר. מעבר למדפסת עצמה, הצבע בו משתמשים הינו פיגמנט או סולבנט, כך שהוא מאפשר יצירת גוונים רבים בהדפסת התמונה, בדיוק רב. לפני הדפסת התמונה, כדאי לשאול את בית העסק על איכות ההדפסה, כך שתוכל להימנע מעוגמת נפש.

בבית דפוס המכבד את עצמו ואת לקוחותיו יבדקו את התמונה  להגדלה לפני ההדפסה. יוודאו שהרזולוציה של התמונה אכן מתאימה לגודל המבוקש, שאיכות התמונה אכן תפיק הדפסה איכותית-לא חשוכה או בהירה מידי וכדומה. ההמלצה היא לבחור בתמונה אשר צולמה במצלמה ביתית טובה, ולא בזו אשר צולמה בטלפון חכם. במידת הצורך, יוכלו המומחים לייעץ, ולתת הכוונה טובה יותר לגבי הגודל והתמונה הנבחרת.

מתיחת התמונה על מסגרת עץ

לאחר הדפסת התמונה, יש למתוח אותה על מסגרת עץ. לרוב, המסגרת הינה מסגרת עץ אורן. העץ עצמו אמור לעבור טיפול נגד מזיקים, כך שיוכל להמשיך להישאר למשך שנים רבות. המתיחה על גבי המסגרת, צריכה להיעשות באופן מושלם, כאשר בתוך העץ נשארים פינים אשר יאפשרו מתיחה חוזרת, במידת הצורך.

הדפסת התמונה יכולה להיעשות כך שהיא תיראה גם על דפנות התמונה, ותספק לה מראה ייחודי ויפה יותר. גימורי התמונה חייבים לכלול לכה וחומר אשר יוכל לשמור על התמונה מפני נזקים סביבתיים של אור שמש, אבק ופגעי הזמן. בדרך זו, התמונה אשר מודפסת על בד הקנבס תיראה, בכל חלל אשר לא יהיה, תמונה איכותית ומרגשת את כל המתבונן בה. התמונה, אשר תחזיק לשנים רבות, תוכל להזכיר נשכחות מרגעים יפים ומשפחתיים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב