דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוצרים להרחקת יונים: הפריחו היונה מביתכם 

מאת    [ 23/08/2012 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 1886 פעמים ]

איכות חיינו עלולה להיפגע ממגוון רב של סיבות, לעיתים גם מדברים שנראים לנו קטנים וחסרי משמעות. אחת מהן היא היונים. כן, היונים עלולות להוות מטרד רציני עקב הקולות המעיקים שהן משמיעות בכל שעות היממה, בעיקר בבוקר, וכמובן הלכלוך שהן משאירות אחריהן. כשיונים מחליטות להפוך את מרפסת ביתנו למקום הקינון החדש שלהן, מומלץ לטפל בכך בהקדם האפשרי.

לא הרבה אנשים מודעים לכך, אבל היונים נושאות איתן מחלות רבות העלולות לסכן את בריאותנו ואת בריאות בני משפחתנו, בייחוד ילדים קטנים שמערכת החיסון שלהם פגיעה יותר. היונים גם משאירות אחריהן ריח רע, וכמובן לשלשת, שהיא מהווה את הגורם להעברת המחלות ומקום התפתחות לטפילים כאלו ואחרים. חשוב לזכור שהיונים נמצאות בדרך כלל בלהקות גדולות ועימן פרעושים, פשפשים וקרדיות.

עקב כך, קיימים היום בשוק מגוון מוצרים להרחקת יונים בעלי פוטנציאל לגירוש היונים לצמיתות. מוצרים להרחקת יונים מטרתם להקשות על היונים את יכולת הקינון שלהן. אנו ממליצים לרכוש מוצרים שלא פוגעות בחוק הטבע, כמו הדברה, רעלים, מלכודות או אפילו ירי. השיטות הנפוצות בשוק הן פשוטות להתקנה ומחירן סביר. הן מאלצות את היונים לעבור לקנן באזורים שקלים עבורן בלית ברירה.

אחד המוצרים הפופולאריים הוא דוקרנים להרחקת יונים. הדוקרנים לא פוגעים ביונה, אלא הופכות את מקום הקינון שלה ללא יציב עבורה. ישנם סוגים שונים של דוקרנים, ואפשר אפילו להכין מוצר זה בבית, אך הדוקרנים שנחשבים לטובים ביותר הם הדוקרנים מנירוסטה. חומר הנירוסטה הוא גמיש ולא קשיח, ולכן לא מאפשר ליונה לעמוד יציב. את המוצר פשוט מניחים במרפסת, בחלון, בגג, בעליית הגג או בכל מקום אחר של קינון.

מוצר יעיל נוסף הוא הרשתות להרחקת יונים שחוסמות את הגישה למקום הקינון. ישנם סוגים רבים של רשתות. ישנן רשתות המיועדות לתחימת חללים בעלי עומק כמו מסתורי כביסה, פטיו ומערכות מיזוג אוויר על גגות. ישנן רשתות המתאימות לחללים פתוחים יותר כגון גג רעפים, מרפסות או אדני חלונות. התאימו את הרשת למקום הקינון והתייעצו בטרם הקנייה עם המוכר.

התייעצו בטרם רכישת המוצר

את המוצרים תוכלו לרכוש באינטרנט, או ברשתות הבית הגדולות. בכל מקרה, אנו ממליצים להתייעץ עם מקצועניים להרחקת יונים במידה ומדובר במקומות שקשה להגיע אליהם מבחינה פיזית, כמו כוכים בגגות, או מקומות גבוהים מאוד שעלולים, חלילה, לגרום לנפילות. הייעוץ בדרך כלל ניתן חינם, אל תהססו לפנות לחברות הרחקת יונים המציעות את עזרתן.   




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב