דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים למכירת רכב יד שניה 

מאת    [ 23/08/2012 ]

מילים במאמר: 435   [ נצפה 3165 פעמים ]

 

 

כיום, זה הופך להיות קשה יותר ויותר למצוא קונים למכוניות יד שנייה. מאז כניסת האשראי, רכישת מכונית הפכה להיות דבר פשוט ואנשים מעדיפים לקנות מכוניות חדשות, בניגוד לכאלו שמעדיפים יד שנייה. אבל זה   לא אומר שאתה לא תמצא מישהו שיהיה מוכן לקנות רכב מיד שנייה גם אם מדובר בטויוטה, יונדאי או פולקסווגן. אם אתה מוכן למכור אחד, ובלבד שהרכב נמצא במצב טוב, לא תהיה לך בעיה למכור אותו.

 

נפרסם פה כמה עצות מועילות שאותם יש לבצע על מנת למכור רכב מיד שנייה. על ידי ביצוע העצות, אתה תוכל להיות בטוח כי תהליך המכירה יהיה חלק וכי תקבל מחיר טוב עבור המכונית.

 

הדבר הראשון שאתה צריך זה לעשות הוא להעיף מבט על מחירי השוק ובביקוש למכוניות דומות לשלך. אם יש ביקוש גבוה בשוק למכונית שאתה מוכר, אתה יכול להיות לקבל מחיר טוב מאוד עבורה. אתה יכול לקבל מושג על מחירי השוק של מכוניות על ידי בחינת פרסומות מקוונות למכוניות יד שנייה כמו שלך. יש הרבה אתרים באינטרנט שבו קיימות פרסומות של מכוניות למכירה. חוץ מזה, אתה יכול גם להעיף מבט על הפרסומות בעיתונים ובמגזינים כדי לראות לאיזה סוג של אנשים הפרסומות מכוונות. קיימת כמובן גם האופציה של ביקור בסוכנות רכב כדי לראות איזה מחיר הם יוכלו לתת למכונית.

 

ברגע שיש לך מושג על שווי הרכב, אתה צריך לנסות לשפר את מראה הרכב. קצת עבודה על המכונית, למשל צבע חדש ושעווה. עבודה קלה  בתוך הרכב, יכול להגדיל את המכירה שלך. חוץ מזה, כשאתה מסיים יש לך מכונית ששווה יותר ממכוניות דומות, וסביר להניח שתוכל למצוא קונים כיוון שאנשים לא ששים לקנות מכונית שתצטרך עבודות תחזוקה לאחר הרכישה.

 

השלב הבא הוא הצבת פרסומת למכונית. מומלץ למקם את הפרסומת באינטרנט, בהתחשב במספר הגדול של משתמשי אינטרנט בימים אלה. יש המון מקומות שבהם ניתן למקם פרסומות של מכוניות. חפש אתרים שאינם פופולריים בישראל. להיות מדויק בתיאור של המכונית שלך וגם להוסיף תמונה לפרסומת כדי לסייע לקונים להעריך את העסקה שאתה מציע להם.

 

אם המכונית שלך היא מודל קלסי, קיימת לך האפשרות לקבל גם מחיר טוב מסוכנויות. הם יקנו את המכונית שלך במחיר גבוה ואז ישפצו אותם עבור מכירה פומבית לאספני מכוניות. אם המכונית שלך נראית במצב די רע, מוסך גרוטאות או שירות גרירת מכונית יכולה להיות שתי האפשרויות היחידות שאתה צריך לשקול, מעבר להצבת פרסומת לזה, לא תוכל לשכני קונים רבים ליצור איתך קשר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב