דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניהול השקעות בנדלן 

מאת    [ 23/08/2012 ]

מילים במאמר: 384   [ נצפה 1940 פעמים ]

לגור בארץ או בחו"ל?

לצערנו, בדור שלנו הנושא של רכישת דירה השתנה כמעט לחלוטין והפך מדבר מובן מאליו לדבר כמעט בלתי מושג לפיכך, כולנו צריכים לנסות להבין ולמצוא את כל השיטות הבדוקות והמומלצות כדי לרכוש בית בעלות צודקת ובנוסף, לקנות בית שיאפשר לנו תשואה כאשר נרצה למכור אותו.

במאמר שלי אנסה לגעת בצורה יסודית בנושאים המהותיים הקשורים לקניית נכסים בארץ ובאמריקה, לתת מידע ולענות על סוגיות ושאלות מהותיות שעוסקות בנושאים מעניינים לדוגמת - למי כדאי להשקיע בנדל"ן, התעסקות עם משרדי תיווך בארץ או רכישת נדל"ן להשקעה.

לבינטין השקעות - השקעות בנדל"ן

אחת מהשאלות החשובות שמחפשי דירות נאלצים לתת לה למענה, מעבר לגודל והאזור, היא שכירת שירותי משרד תיווך. מצד אחד יש לא מעט יתרונות - מדובר בכריש נדלן שמכיר את סדר הגודל של העלויות, טיב האזור המבוקש ומעבר להכל, את ההיצע. אך קשה להתעלם שמנגד קיים נתון שלילי אחר - שקיימת עמלה מסוימת, אבל היא ב-80% מהמקרים מתקזזת ברגע שסוכן הנדלן מצליח לצמצם משמעותית את הבדלי המחיר הקיימים בין המוכר לרוכש.

נושא שני מרכזי שחשוב להתייחס אליו כשמתלבטים וחושבים על קניית בית חדש הוא יעוד הבית או הנכס. אם חושבים על נכס לצורך מגורים או השקעה, אם מחפשים דירה בארץ או בארה"ב. לכל יעוד ישנם אספקטים שונים שמהותי להתייחס אליהם.

נדל"ן להשקעה בחו"ל - במקרה כזה מהותי להקפיד על מימוש העסקה באמצעות חברה מוכרת וותיקה, היות ובסופו של דבר ברוב המקרים לא אתם תנצחו על קניית הקרקע והבית, שיפוצו, השבחתו והשכרתו. אעפ"כ, משקיעים רבים בוחרים דווקא באפשרות זו כהשקעה קצרת טווח ולאמיתו של דבר כנדל"ן מניב, ומסיבה זו מומלץ להבין היטב מבעוד מועד מה המחיר ומה התועלת העתידית שישא הנכס.

רכישת דירה חדשה או עדיף דירה ישנה? - לא מעט אנשים בטוחים שרכישת דירה חדשה היא עסק יקר יותר משמעותית מקניית נכס ישן, אבל בשתי האופציות אסור לשכוח שהמחיר ההתחלתי הוא לא הכל, מהסיבה שאנו נאלצים לשלם על דברים קטנים נוספים ואי לזאת, מומלץ לחשב את העלות הכוללת.

ולסיכומו של עניין, עם צצות לכם עוד תהיות נוספות בתחום של רכישת נכס להשקעה, או בכלל על דברים נוספים שרלוונטיים לרכישת נכסים בארץ ובמדינות נוספות - http://www.ldf.co.il/ניהול-השקעה-בחול וחשוב מזה אל תשכחו שבנושאים מהותיים כמו זה צריך לפעול בצורה אחראית ולבדוק בקפידה את כלל הפרטים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב