דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על כנסים עסקיים ומה שביניהם 

מאת    [ 23/08/2012 ]

מילים במאמר: 365   [ נצפה 1607 פעמים ]

באמת שנמאס לי מאירועים!

מדי מס' חודשים זוג ממכריי קובע שצריך חתונה ומצפה שכולם יעצרו מלכת בשבילו או שהבוס שלך החליט לערוך יום גיבוש. נכון, אם זה יהיה מאורע מיוחד באמת אני אלך בכיף, אבל בכל מקרה - הארנק הולך וקטן, הלו"ז מצטופף ולא תמיד יהיה אירוע מוצלח. ועדיין קורה שהוא כן מוצלח. אם אתם צריכים, לקבל מידע על כנסים ואירועים - עברו לאתר שלנו.

כולי תקווה שכל מאורע חגיגי שאהיה בו, יהיה כזה, קונספטואלי ומקסים, שלא אתבאס על ההוצאה על האירוע, מעצם היציאה מהבית וכל המשתמע מכך, כמו לנהוג בלילה וכד'. מבדר אותי שדווקא בנאדם יבש כמו סמנכ"ל הכספים אירגן לנו אירוע כה מקורי, יופי, ממש התלהבתי.

האמת? היה צריך את זה! אנחנו עובדים כל כך כל כך קשה בכל יום מחדש ולעתים שוכחים שאלו שעובדים איתנו הם אנשים בדיוק כמונו. שניתן בהחלט לשוחח עמם, לצחוק איתם וכן, גם לכייף איתם! בדיוק בגלל הסיבות הללו יום הגיבוש והכיף הגיע בדיוק, אבל בדיוק בזמן!


ימי גיבוש וכיף

בבסיס, כשהכיס מסודר - אין סיבה לדאגה, לעומת זאת, כשחשבון הבנק מסודר אבל הראש מקובע - יהיה אירוע משעמם. אירוע עסקי מוצלח - יכול גם להיות מפואר, העיקר שיהיה בילוי ייחודי וזורם. הרי איך אפשר להגיע לאולם חנוק מאחורי חניון, כשנאלצים לאכול מנות קטנות וטפלות ומשמיעים לך אוסף מלפני עשור החוזר על עצמו כל הערב?

גם האלמנטים הקטנים יכולים לקבל חשיבות, אם משקיעים בהם מאמץ. נניח, בערב האירוע המדובר, העובדים לבשו תחפושות והרגיש כאילו שהם באמת נהנים מהמעמד. עוד דבר שאהבתי היה הקייטרינג, שהותאם במיוחד לטובת הערב המיוחד; המנות המושקעות נקראו על שם חוויות של הזוג, רעיון מבדר ואישי כאחד.

מה בנוגע ללוקיישן?

למיקום המסיבה חשיבות עליונה, לא דווקא מבחינת נגישות, אלא מבחינת הקונספט. בואו נאמר כנס בחורשה - כבר יותר מרשים, גם אם המוסיקה לא קשורה. אם תדעו להשקיע בפרטים, רוב המוזמנים יתפשרו גם על המרכיבים הקריטיים כביכול, כמו השתייה.

לדעתי, אירוע לא מושקע לא אמור להיות סוף העולם, אך ריבוי של הפקות כאלו גורמים לי לפעמים להבריז בהפגנתיות. מזלי שבתקופה האחרונה יותר אנשים סוף סוף מבינים שכל תחום המסיבות בארץ לא ממש מתקדם כבר המון זמן ואני שם לב לחידושים קלים באירועים מסויימים. אנחנו רק צריכים לחשוב מחוץ לקופסה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב