דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך הפך וורדפרס לפופולארי בקרב מנהלי אתרים? 

מאת    [ 23/08/2012 ]

מילים במאמר: 402   [ נצפה 1485 פעמים ]

בטרם הקמת אתר צריך להחליט באיזה פורמט לבנות אותו. את הבחירה יש לעשות לאחר שבירננו מה יהיה אופי האתר ואילו מטרות אנחנו מציבים בהקמתו. יש גם לחשוב אם הוא עומד להתרחב בעתיד. בהתאם לפרמטרים אלו נבחרת מערכת ניהול האתר שתוכל לסייע לנו להגשים את החזון שלנו. כיום בעלי אתרים רבים מעדיפים אתרים שמבוססים על וורדפרס. וורדפרס היא מערכת ניהול תכנים שנבנתה במקור לאתרי טקסטים ובעיקר בלוגים, אבל בשל הנוחות שהיא מאפשרת והידידותיות למשתמש, סוגים שונים של אתרים החלו להתבסס עליה.

אתרים מבוססי וורדפרס מותאמים במיוחד לאלו שמציגים את עצמם בעיקר דרך מלל, וזאת משום שאתר הוא מעין חלון ראווה ואמור למשוך את העין לדברים החשובים שבו, ומערכת וורדפרס משרתת כאמור היטב אתרי טקסט. יתרה מזאת, מלבד העובדה שאתר וורדפרס נוח להוספת תכנים כתובים, הוא מאפשר ביצוע שינויים ועדכונים באופן קל ומהיר, דבר שמאפשר שמירה על אתר דינמי ומעניין. כמו כן, באתרי וורדפרס יכול להיווצר קשר ישיר עם הגולשים החשוב מאוד במיוחד לעסקים: מצד אחד הגולשים רשאים להוסיף תכנים משלהם – תגובות, בקשות או שאלות, ומצד שני המנהלים יכולים ליצור קשר ישיר עם הרשומים במאגר ולשלוח להם בקביעות ניוזלטר עם החידושים והמבצעים ובכך לעודד קנייה. למנהלים יש שליטה מלאה על התגובות – אפשר להחליט כי חובה להירשם לאתר בטרם כתיבת תגובה או במידת הצורך לצנזר תכנים מסוימים. יתרון חשוב לא פחות בוורדפרס בעבור אתר תדמית לעסקים הוא אופציה לחנות מקוונת, שמאפשרת להפוך את האתר לאפיק מכירה נוסף מלבד הפרסום שהוא נותן לכם.

מלבד כל אלו, הסיבה הראשית לפופולאריות המתגברת של מערכת וורדפרס על ידי מנהלי אתרים מגוונים היא שכולם יכולים לנהל אתר דרכה אחרי הסברים פשוטים בלבד, גם אם מעולם לא למדו תכנות או יסודות באינטרנט. הממשק של וורדפרס דומה מאוד לתוכנת הוורד: וורדפרס הופכת את שפת התכנות לשפה הפשוטה והחזיתית של עריכה שמוכרת לכולם ומתווכת ביניהן. בניגוד למערכות אחרות לבניית אתרים, בוורדפרס המנהלים לא צריכים תמיכה טכנית וסיוע צמוד מאיש המקצוע שהקים את האתר. בנוסף, הגמישות שמאפיינת את מערכת וורדפרס מאפשרת מגוון גדול של עיצובים כך שכל אתר שבנוי באופן זה הוא בעל חזות שונה, מעניינת, איכותית ומקצועית.

נקודה חשובה לא פחות במיוחד עבור בעלי אתר תדמית לעסק היא שאתרי וורדפרס מתאימים במיוחד לקידום אתרים – הטעינה שלהם מהירה, אפשר להתקין אותם כמעט על כל השרתים, הם נקראים בקלות על ידי מנועי החיפוש וגוגל, שהוא מנוע החיפוש החשוב ביותר, מעניק להם דירוג גבוה מידית. לא רק שתקבלו חשיפה גבוהה על ההתחלה, אלא שגם תצטרכו להשקיע פחות כסף ומאמץ במסעות קידום וקמפיינים ממומנים. 

אייל מנקר עומד בראש ביזנס דיזיין, שהוקמה כדי לספק מענה מקצועי לנושא בניית אתרים וקידום אתרים באינטרנט. מה שמייחד אותנו הוא מקצוענות ושימת הדגש על הפרטים הקטנים. אנו מאמינים ביחס אישי ללקוח והגעה לתוצאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב