דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חוזרים לבית ספר 

מאת    [ 22/08/2012 ]

מילים במאמר: 542   [ נצפה 2095 פעמים ]

חוזרים לבית ספר

 

חוזרים לבית ספר וההתרגשות גדלה. כבכל שנה זהו הזמן לקנות ולהתחדש בספרי לימוד, ילקוט חדש, בגדים לבית הספר, תלבושת אחידה וכמובן עם כל ההתרגשות ישנם רגשות מעורבים. ישנם תלמידים שממש מחכים כבר לחזור לבית הספר, הם אוהבים ללמוד, סקרנים מטבעם ושואפים להגיע להישגים. אלו הם גם התלמידים שתמיד לומדים מראש לקראת בחנים ומבחנים ותמיד מוכנים אפילו לבוחן פתע. יחד עם תלמידים אלו ישנם גם תלמידים שיותר חוששים לפני שהם חוזרים לבית ספר. אותם תלמידים שחוששים מהמפגש המחודש עם בית הספר מתקשים יותר בלימודים, אם זה בגלל לקויות למידה או קשיים בריכוז ולפעמים הקשיים בבית הספר הם קשיים חברתיים שאין לזלזל בחשיבותם.

אם ילדיכם נמנים על הקבוצה השנייה והם מתקשים בלימודים כדאי לבדוק כבר שהם חוזרים לבית ספר מהיכן נובע הקושי.אם הקושי הוא חברתי כדאי לבדוק האם לילדיכם יש חברים בכיתה או מחוצה לה. לפעמים , במקרים שלילד יש חברים מכיתה מקבילה כדאי לבדוק האם ניתן להעביר את הילד לכיתה המקבילה. במידה והקושי הוא קושי לימודי גרידא כדאי לבדוק באילו מקצועות ילדיכם מתקשה. במידה וילדיכם מתקשה באופן כללי בכל המקצועות, מתקשה בארגון לוח זמנים, מתקשה לשבת ולהכין את שיעורי הבית שלו או מתקשה להכין מערכת ליום המחרת או מתלונן שאינו מסיים מבחנים כדאי לבדוק האם ילדיכם  סובל מלקויות למידה או מקשיי ריכוז וכדאי לעשות זאת כבר שילדיכם חוזרים לבית ספר .

לעומת זאת, ישנם מקרים רבים שילדים מתקשים במקצועות ספציפיים והעיקריים שבהם הם אנגלית, לשון, מתמטיקה וערבית. רבים הם הילדים שלא אוהבים להגיע לבית הספר רק בגלל שמאוד קשה להם באנגלית. אנגלית כמו מתמטיקה נחשבת למקצוע חשוב מאוד בבית הספר. אך, אנגלית באופן מיוחד נחשבת למקצוע חשוב גם לחיים כיוון שידיעת האנגלית ברמה גבוהה מאוד ואף ברמת שפת אם הינה הכרחית בימינו  על מנת להתקבל למשרות טובות במשק. חברות הייטק רבות , מעסיקים פרטיים וכן ארגונים גדולים במשק הישראלי דורשים בין היתר מהמועמדים למשרות אותן הם מפרסמים ידיעת אנגלית ברמה גבוהה ולעיתים אפילו ברמת שפת אם. הילדים שלכם הם דור העתיד של המחר לכן השקעה בילדיכם במסגרת של שיעורי אנגלית תוכל לתרום רבות לקידומם בעתיד. כיום, כאשר ילדיכם חוזרים לבית ספר הם ייאלצו בעתיד הקרוב מאוד  להתמודד עם שיעורי אנגלית בבית הספר. ילדים רבים מתקשים בשפה האנגלית מכיוון שחסר להם אוצר מילים באנגלית , הם מתקשים בנושאים  של דקדוק באנגלית , אנסין באנגלית ועוד. כדאי לזכור שכשילדיכם עדיין לומדים בבית הספר ובמיוחד כאשר הם לומדים בחטיבת הביניים ובעיקר בתיכון הם צריכים לשפר את האנגלית שלהם כל הזמן על מנת שבבוא העת הם יוכלו להתמודד עם בחינות בגרות באנגלית בהצלחה.

גם  אם אתם תלמידים מבוגרים שכבר סיימתם  את בית הספר אתם עדיין יכולים לקחת שיעורים פרטיים באנגלית על מנת לשפר את האנגלית המדוברת שלכם אם על מנת להתקדם במקום העבודה הנוכחי. לפעמים התפקיד החדש בעבודה ידרוש מכם לנסוע לחו"ל לעיתים קרובות ואז תצטרכו ללמוד אנגלית ממש כאילו שאתם חוזרים לבית ספר . כמובן, שמתכונת הלימוד בשיעורים שלכם לא יכללו אנסין באנגלית או כתיבת חיבורים באנגלית ובוודאי שלא תצטרכו שוב ללמוד לקראת בגרות באנגלית. יחד עם זאת בשיעורים של לימוד אנגלית למבוגרים תלמדו לדבר באנגלית נכונה, תלמדו איך לשלוח מיילים באנגלית בניסוח ברור ובעיקר תשפרו את הביטחון שלכם באנגלית וזה לא פחות חשוב מהנושא של שיפור אנגלית. לסיכום, לימודי אנגלית מתאימים גם לתלמידי בית הספר וגם למבוגרים. מסתבר אם כך, שבכל הגילאים לימודי אנגלית גורמים לכולנו הרגשה שאנחנו חוזרים לבית ספר.

 

כותבת המאמר היא יעל זנו מורה לשעורים פרטיים וקבוצתיים.   לשיעורים פרטיים באנגלית  - לחץ כאן  מורים פרטיים - לחץ כאן   בגרות באנגלית - לחץ כאן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב