דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך מוצאים הזדמנות הוגנת שלא תגרום לכסף שלך להעלם? 

מאת    [ 21/08/2012 ]

מילים במאמר: 977   [ נצפה 1646 פעמים ]

הנה זה שוב קרה. עוד הזדמנות שהבטיחה לשפר את החיים מבחינה כלכלית לכל מי שהצטרף אליה, התגלתה כתרמית אחת גדולה.מעל מיליון איש ברחבי ארצות הברית ומחוצה לה (כולל בישראל), מצאו את עצמם עם חור גדול בכיס ועם חלומות שככל הנראה לא ימומשו לעולם. (בעיקר למי שטעה וקנה על סמך רווחים עתידיים).

מיליון איש שבין רגע אחד, איבדו את מקור ההכנסה שלהם, וכל זאת רק בגלל שהם לא בדקו לאן הם בדיוק נכנסים. מיליון איש שלצערי יקראו את הפתרון לתסבוכת, רגע אחד מאוחר מידי. רגע לאחר שהם הפסידו את כל כספם בהזדמנות, שבעיקר העשירה את זה שיצר אותה על חשבונם.

נכון, לא קל לדחות הזדמנות שמציעה לך:

2% על הכסף בכל יום, 7 ימים בשבוע, 365 יום בשנה, מהיום ועד סוף כל הדורות, מבלי לעשות כל פעולה מיוחדת. אבל, כסף קל מידי כמו זה, צריך להדליק נורה אדומה! גם אם מבטיחים לך שהתוכנית יציבה וחזקה כמו פלדה משוריינת.

בנוסף, בכלל שווה לבדוק כל הזדמנות אליה אנו נכנסים, גם אם לכאורה לא רואים שום חשד אפשרי. אחרי הכל, כנראה שלכל אותם מיליון איש לא הייתה סיבה לחשוד או לחשוש, כך ששווה לבדוק את כל ההצעות שמתקבלות. בטח בעולם של היום בו בכל שני וחמישי, עולות לאוויר עוד ועוד הזדמנויות תרמית מסוג זה.

לכן, כדי לעזור בתהליך קבלת ההחלטות, מומלץ לקרוא את הדברים הבאים, הם יעזרו לך לוודא שההזדמנות הבאה אליה תכנס, לא תתגלה בסופו של דבר כתרמית נוספת ברשימה הלא כל כך מכובדת הזו.

המדריך לבחירת הזדמנות מנצחת ובעיקר הוגנת ואמיתית


    • ראשית, הצעד המתבקש יותר מכל, הוא לאמת את הפרטים אותם קיבלת, ולא קשה לנחש מדוע. הכל כל כך תחרותי, כך שלפעמים "יעגלו פינות" ולא יציגו בפניך את כל האמת וכל זאת בלבד שתכנס לאותה הזדמנות. כנראה שהאמת יכולה להיות לפעמים כואבת ולא יפה במיוחד, כך שאולי משתלם טיפה להוסיף מספר נתונים שייפו יותר את המציאות. לכן צריך ואפילו חובה לבדוק את כל הפרטים על ההזדמנות ולא! לקרוא אין ספור פעמים את החוזה ואת חוברות המידע שקיבלת, זה לא נחשב..  הרי למה שיספרו לך את כל האמת, אם אפשר "לעגל פינות" ולהציג רק את מה שרוצים להציג?

    • לוודא מהו בדיוק גודל ההפסד במקרה שההזדמנות תכשל? כמה כסף עליך להוציא בסך הכל כולל כל ההוצאות? לוודא שאין שום הוצאות אחרות שלא הכנסת בחשבון ולוודא שוב, שוב ושוב. מניסיון העבר ניתן ללמוד, שפתאום צצים להם הוצאות כספים נוספות שלא חשבנו עליהם בהתחלה. כך שברוב הפעמים שמכניסים גם אותם למשוואה, מוצאים שההזדמנות לא כדאית במיוחד. בנוסף כמובן שנדרשת החובה לבדוק מהו פוטנציאל הרווח הצפוי לנו.

    • בחלק מההזדמנויות, בעיקר החדשות. קשה לנבא את "חבלי הלידה" של התוכנית. כלומר לא באמת יודעים האם התוכנית תצליח או לא, כך שקשה מאוד לדעת אם להשקיע בהזדמנות כך שגם לנקודה זו יש לשים לב.

    • אותו דבר גם הפוך, הזדמנויות רבות מציגות וותק של שנים כך שאולי לא צפויים לנו "חבלי לידה" שיאיימו על גורל התוכנית, אך מי אמר שההזדמנות לא לקראת השיא שלה כך שממנו אפשר רק לרדת?

    • בדיקה דומה היא, לבדוק האם ההזדמנות מסוגלת להמשיך ולייצר את מה שהיא הציגה עד כה? האם היא יכולה לייצר גם עבורך, את מה שהיא ייצרה לאחרים? האם תהיה להזדמנות המשכיות או לא?

    • דבר נוסף שכדאי לתת עליו את הדעת הוא יציאה מההזדמנות. לפעמים מכל סיבה שלא תהיה (כסף, זמן, סבלות, רצון להישאר בתוכנית ושלל תירוצים נוספים) אנו רוצים לצאת מההזדמנות. הבעיה היא, שלא תמיד זה אפשרי, וגם אם כן, ההזדמנות הופכת מכדאית ל – לא משתלמת במיוחד. כך שגם זו נקודה ששווה לתת עליה את הדעת.

    • ולסיום, כדאי מאוד לבדוק הצלחות של אחרים באותה ההזדמנות. תמיד נחמד לראות שגם אנשים "פשוטים" ולא פרופסורים לתוכנית האטום, עושים כסף מההזדמנות.

לסיכום:

כמו כל דבר בחיים, הפזיזות לא תמיד רצויה במיוחד וכדאי מאוד לבחון ולבדוק את הדברים לפני שנכנסים אליהם. חבל להיכנס לתוכנית שמבטיחה "הרים וגבעות" ולגלות כמו כל אותם מיליון אנשים. שהנה גם הם קורבנות לעוד תוכנית תרמית שהפכה אדם בודד למיליונר על חשבונם. חבל על הכסף, על כל ההשקעה הרבה ובכלל על כל עוגמת הנפש. כך שנחוץ לבדוק טוב את הדברים.

הערה חשובה מאוד לסיום!!!

ביננו, אם להיות כנה. המדריך אומנם ימצא עבורך רק את ההזדמנויות האמיתיות וההוגנות ביותר שניתן למצוא ואיתו תוכל להיות בטוח שלא תיפול לאף רמאות או נוכלות (בוודאות!). אבל, לצערי (וזה כואב) המדריך לא שימושי או יעיל במיוחד. עד היום לא מצאתי אף הזדמנות או תוכנית שיכולתי לקבל את הפרטים והמידע "שהמדריך" דורש (לפחות לא את כל הסעיפים). בטח שלא הזדמנות או הצעה מנצחת שיכולה להעשיר את חשבון הבנק שלי, פרט להזדמנות אחת.

ישנה הזדמנות מנצחת אחת, בה ניתן לבצע את כל הבדיקות שהוצגו. שם ניתן לקבל את כל המידע ובשקיפות מלאה!

לאותה הזדמנות, למי שעדיין לא הבין קוראים "מסחר בשוק ההון" ורק שם באמת תוכל ליישם את המדריך ולבדוק האם כדאי להשקיע בהזדמנות או לא.

והתוצאות בשטח:

  • בשוק ההון לא קונים "חתול בשק" וניתן לגלות את כל האמת. שוק ההון ובכלל כל חברה שנסחרת בבורסה, הם שקופות לחלוטין וניתן לדעת כל פרט שרק עולה לך בראש. מבלי שמישהו "יערוך" לפני זה את הנתונים
  • בשוק ההון ניתן לדעת בדיוק של סנטים: כמה תרוויח? כמה תפסיד? מה פוטנציאל הרווח? מתי תרוויח? ומהם ההוצאות הצפויות? (כאן זאת לא חוכמה גדולה, אין שום הוצאות...)
  • בשוק ההון (וכאן נכלול שלוש סעיפים מלמעלה) ניתן לדעת האם יש לעסקה פוטנציאל לצמוח, האם התוכנית לקראת שיא, האם היא מסוגלת להמשיך וליצור את אותה צמיחה שהיא השיגה עד כה והאם היא מסוגלת לייצר את אותו הדבר גם לך.
  • בשוק ההון ניתן לצאת בכל זמן שרק רוצים ולא פחות חשוב, לדעת גם מהם ההשלכות לכך. האם תרוויח? האם תפסיד? וכמה?
  • ולבסוף גולת הכותרת. בשוק ההון המשחק הוא "משחק סכום אפס" כלומר שהאחד מרוויח השני מפסיד ולהפך. כך שגם אם זה טיפה "הורס", בשוק ההון לא כולם מרווחים! בדרך כלל "המתחילים" חסרי הניסיון מפסידים "והמנוסים" בעלי הניסיון דווקא מרווחים. כך שאולי זה חיסרון "למתחילים" אבל לבעלי הניסיון ולאלו שרכשו את הכלים זה יתרון!

שוק ההון כמו שקראת, הוא כנראה ההזדמנות הטובה וההוגנת ביותר. זאת לא עוד תרמית! רבים מחפשים אחר "הזדמנות חדשה" אך בפועל, ההזדמנות הייתה תמיד כאן איתנו. במידה ותרצה להצליח בתחום, ולא להפסיד כמו "המתחילים" כדי לך ללמוד את הנושא. למידע נוסף על לימודי שוק ההון לחץ כאן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב