דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צבע קיר לחדר שינה 

מאת    [ 21/08/2012 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 4284 פעמים ]

בעת עיצוב חלל הבית בכלל וחדרי שינה בפרט, מעצבים רבים בוחרים להתחשב בתורות ותיאוריות שונות מעולם העיצוב אשר מטרתן להקל על ההחלטה בבחירת צבעים ואלמנטים עיצוביים של חדרי הבית. כל חלל בבית נועד לשמש את דיירי הבית למטרות שונות. חדרי הסלון משמשים להתכנסות משפחתית, המטבח משמש לארוחות משפחתיות וחדרי השינה משמשים לשהות של דיירי הבית ולשינה.

יותר ויותר מעצבים מודעים להשפעות השונות של עיצוב חדרי הבית והחללים השונים בבית על התחושה והאווירה בבית ובוחרים באלמנטים שונים תוך התחשבות בתיאוריות עיצוב שונות. בחירה של עיצוב הרהיטים והצבעים של קירות הבית היא חשובה ביותר וביכולתה להשפיע רבות על האווירה הכללית בבית ועל התחושה של דיירי הבית בנוסף למראה הכללי וליופי של הבית.

השפעת צבעים על חדרי הבית

תיאוריות שלמות דנות בהשפעת צבעים על חדרים שונים של הבית. לכל חדר מתאים צבע אחר על פי השימושים של החדר ולכן עיצוב מקצועי יציע לעצב צבעים שונים לחדרים שונים בהתאם לשימושים של החדר. לחדרי שינה אשר מטרתם להשרות אווירה רוגע ולתמוך בשינה יתאימו הצבעים על גווני אדום מאחר והצבעים החמים עודדים אווירה של רוגע ושינה, צבעי הכתום למיניהם יתאימו במיוחד לחדרים שאנו רוצים ליצור בהם אווירה סקסית ואנרגטית ולכן בחדרי שינה של הורים או של זוגות צעירים ניתן להשתמש בצבעים על הגוון הכתום.

הצבע הלבן אשר נחשב לצבע הניטרלי ביותר הוא גם צבע פופולארי ביותר וניתן לראות בו שימוש במרבית הבתים הפרטיים. שימוש בצבע הלבן יכול להתאים לכל חלל הבית והשפעתו תהיה זהה בכל החדרים.

טרנדים ואופנות

צביעת קירות הבית בכלל וקירות חדרי השינה בפרט היא מלאכת מחשבת לאור הצורך להתאים את הצבע לטעמם האישי של דיירי הבית, לאווירה הכללית של הבית ולשימושים השונים בחללי החדרים. נכון להיום ניתן לראות יותר ויותר טרנדים בתחום הצבעים לבית ומרבית הבתים בוחרים בצבעים לא שגרתיים על מנת להעניק אווירה מיוחדת לבית.

בין הטרנדים הבולטים ניתן לראות את טרנד הפנג שווי, שבו נבחר צבע על פי האנרגיות והתורות של עיצוב הבית ברוח הפנג שווי, טרנד נוסף שניתן לראות היום הוא טרנד החדרים הסקסיים ובו ניתן לראות שימוש בצבעים מיוחדים מעוררי תאווה ומיניות שבשילוב עם מצעים מיוחדים וסקסיים מעניקים לחדר אווירה אינטימית לחיזוק המיניות והזוגיות. טרנד בולט נוסף שניתן לראות בו שימוש בבחירת צבעים לחדרי שינה הוא שימוש במספר גווני צבעים על מנת ליצור עניין ואווירה מיוחדת לחדר.   

פרסקו צבעים  - יצרנית צבעים ישראלית המיצרת צבעים דקורטיבים צבעים מינרליים טבעיים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב