דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תריסי גלילה: מבט אל האור 

מאת    [ 21/08/2012 ]

מילים במאמר: 367   [ נצפה 1939 פעמים ]

מחפשים פיתרון מושלם להצללת הבית? נמאס לכם שהתריסים הישנים נשברים? מחפשים להחליף את המנגנון הישן של התריסים? רוצים לשלוט בחשיפת האור הנכנס לחדר שלכם? יש פיתרון מצוין לכך ? תריסי גלילה יהפכו את חווית האור והצל לפעולה קלה, נוחה ומהנה.

תריסי גלילה מוכרים לנו בעיקר כרצועות העשויות מפלסטיק, עץ או מתכת קלה, שמחוברות במסילה ונגללות למעלה או למטה כאשר מושכים את החוט הצידי בהתאם. ניתן גם לשלוט על הזווית של אותן רצועות, כך שיאפשרו לנו להציץ החוצה מבלי שעוברי האורח מבחוץ יוכלו לראות מה קורה בבית שלנו ואנו שומרים על הפרטיות והאינטימיות שלנו. תריסי הגלילה הם מאוד נוחים לשימוש וקלים לתפעול, וגם מאפשרים לנו לשלוט על כמות האור והצל שנכנסת לבית. אנו מחליטים האם בא לנו ליצור אווירה קלילה וקייצית, או אולי אווירה סגורה וחשוכה.  

התריסים מחליפים או מתווספים לוילון שלצד החלון, שבדרך כלל אינו מספיק על מנת לחסום את קרני השמש החזקות של ארצנו. תריסים אלו היו נפוצים בעבר בעיקר במשרדים, אך כיום, בעקבות המגוון הרחב של עיצוב המוצר, משלבים אותם גם בחלונות הבית. כיום ישנם גם תריסי גלילה חשמליים שמונעים על ידי מנוע חשמלי משופר, כך שהתריסים נגללים למעלה ולמטה על ידי לחיצת כפתור פשוטה במתג הסמוך. תריסי הגלילה החשמליים הם מוצר מקובל מאוד בארץ ישראל ובאירופה, וכיום כמעט ואין בית שלא משתמש במוצר הזה. תריסי הגלילה הידניים הם כמובן פשוטים יותר להתקנה מאשר תריסי גלילה חשמליים, וגם זולים יותר.

יתרון נוסף של תריסי גלילה הוא היכולת לנקות אותם בקלות מאחר והתריסים הם מופרדים זה מזה, קלים ולעיתים גמישים. בדרך כלל, תריסי גלילה ידניים יישחקו פחות מתריסי גלילה חשמליים, ולכן תיקון תריסים ידניים הוא פשוט יותר וזול יותר. עם זאת, קשה לוותר על הנוחות, ואנשים רבים מעדיפים להשקיע מאות עד אלפי שקלים על מנת לשפר את עיצוב הבית ולשדרג את איכות החיים ואת הנוחות היומיומית. העלות משתנה, כמובן, בהתאם לגודל של החלון ובהתאם למנגנון אותו נבחר.

מחיר התריסים החשמליים זול מבעבר אמנם, אך עדיין מדובר בסכום לא מבוטל. המחיר יכול לנוע בין מאות שקלים לאלפי שקלים למ"ר. עקב כך, חשוב לבחור חברה שמתמחה בנושא ומשדרת מקצועיות ואמינות. קיימות חברות רבות בשוק שמציעות את השירות הזה. בכל חברה שתבחרו, זכרו לבקש תעודת אחריות לפחות לשלוש שנים. תיקון תריסים חשמליים הוא לא עניין זול, בייחוד החלפת מנוע, ויכול להגיע גם לאלפי שקלים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב