דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצובי שמלות כלה בכל סגנון שתרצו 

מאת    [ 21/08/2012 ]

מילים במאמר: 421   [ נצפה 2311 פעמים ]

כלה בערב חופתה היא התגשמות החלום של עצמה. נשים צעירות רבות מדמיינות את עצמן בערב החשוב הזה, ומתכננות אותו לפרטי פרטים: האולם, התפריט, הפרחים, המוזיקה, אך הדבר החשוב ביותר העומד בראש מעייניהן הוא השמלה שתלבשנה. מבחינתן זו אמורה להיות שמלה של פעם בחיים, יפה, מלכותית, אלגנטית ובלתי נשכחת, או במילים אחרות – שמלת כלה קלאסית.

עיצוב שמלות כלה לכלות עם טעם מיוחד

הסלונים להלבשת כלות מלאים במבחר גדול של שמלות כלה בכל הסגנונות כגון: שמלה בסגנון וינטג', שמלת כלה מודרנית, או שמלת כלה קלאסית, ובכל הדגמים. ובכל זאת, לא מעט כלות מעדיפות לסיים את הסיור בין סלוני הכלות לאחר שאספו רעיונות, בהחלטה ללכת על עיצוב שמלות כלה ע"י מעצב או מעצבת. הן מסתמכות על הדגמים הרבים שראו, אך יכולות לבקש מהמעצב/ת לחבר תוספות ואביזרים שיתנו ייחוד לשמלה שלהן, כך שתתקבל שמלה מיוחדת, מקורית ואחת במינה, כזו שלא נראתה כמוה קודם לכן. למעצבת מנוסה ומקצועית יש תמיד רעיונות נפלאים ויעילים לשדרוג השמלה, והן גם יודעות להתאים את הגזרה והאריג לגוף הכלה, כך שתראה במיטבה. שיתוף פעולה בין המעצבת לכלה יכול להניב תוצאות נפלאות.

עיצוב שמלות ערב – לא פחות חשוב

נכון שהכלה נמצאת במרכז העניינים, אך האורחות הבוגרות שמגיעות לאירוע שלה, ובמיוחד אם הן בנות משפחתה, יזדקקו ל- עיצוב שמלות ערב לכבוד החתונה, אם לא מצאו שמלה מתאימה בחנויות הבגדים. מעצבת המבצעת עיצוב שמלות כלה תוכל בהחלט ברוב המקרים לבצע גם עיצוב שמלות ערב מוצלחות ומקוריות. גם בתחום שמלות הערב קיימים סגנונות שונים, וניתן לשלב בין הסגנונות, כאשר בעצם אין חוקים. המטרה היא עיצוב שמלות ערב אלגנטיות, מחמיאות ומרשימות. בדיוק כשם שקיימת שמלת כלה קלאסית, כך קיימת גם שמלת ערב קלאסית. במסגרת עיצוב שמלות ערב או עיצוב שמלות כלה, מומלץ לקבל את עצותיה הטובות של המעצבת המנוסה. היא ראתה הרבה מאד כלות ויודעת את מלאכתה.

השמלה האולטימטיבית – שמלת כלה קלאסית

מה הופך שמלת כלה קלאסית לכזו? ובכן, מס' דברים: היא תמיד אופנתית, בעלת גזרה אלגנטית, מתאימה לכל עונה, מתאימה לכל כלה – רזה או מלאה, חילונית או דתית, שמרנית או מודרנית ועוד. שמלת כלה קלאסית תמיד רלוונטית, הדורה ובלתי נשכחת. עיצוב שמלות כלה הוא אמנות, ומעצבת מוכשרת תדע לשלב את הסגנון הקלאסי עם טעמה האישי של הכלה וגם לדאוג שהשמלה תחמיא לה ותדגיש את נשיותה. גם עיצוב שמלות כלה וגם עיצוב שמלות ערב, עובד על אותם העקרונות - התאמת הגזרה לגופה של האישה תוך הדגשת אזורים יפים וטשטוש אזורים יפים פחות, המושגת ע"י בחירה נכונה של אריג, צבעים שיהלמו את פניה וגון שיערה, ובחירת אביזרים ותוספות מתאימים.

אסול עיצוב שמלות כלה וערב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב