דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שירותי יבוא מקבילים לסין 

מאת    [ 20/08/2012 ]

מילים במאמר: 425   [ נצפה 1900 פעמים ]

 רוב המוצרים אותם אנו רוכשים בעולם סביר להניח מייצרים בסין, כבר אין מדובר בתופעה בלבד, אלא על כדאיות כלכלית, המדינה הקומוניסטית החולשת על מיליארד וחצי תושבים מייצרת במהירות, ביעילות ובזול את רוב מוצרי הצריכה בעולם, כך הפכנו את תחום שירותי יבוא המוצרים לנגיש עבור כולם .

 

רבים מהסוחרים במגוון רחב של תחומים מצאו את עצמם מפעם לפעם מתחבטים בידיעה על יבוא זול יותר של סל המוצרים שלהם המיוצר איך לא בסין, האפשרויות הרבות וטווח המחירים הצפוץ יוצר אצל אותם סוחרים מעבר אפשרי ומהיר, כמו כן שאר האפשרויות כגון מדינות אחרות לייצור או ייצור עצמי יקרים מאוד ולא מאפשרים מסחר עם רווח שזוהי מהות העסקים .

רבים מהחברות בארץ ובחו"ל המעניקים שירותי יבוא מתהדרים בקשרים ענפים עם חברות רבות בסין המאפשרות להם לוגיסטיקה יעילה ומהירה יותר ממתחריהם על מנת למשוך יותר לקוחות ובכך לשתף מטענים רבים בהובלה ימית או אוירית אחת ובכך לחסוך הוצאות גדולות עבור שינוע של מטען כזה או אחר, גם במחיר לפעמים שאינו בהכרח מביא תוצאת רווח אלא יותר מקל על השיתוף בהובלה ואת הרווחים הם גוזרים במטענים אחרים .

 

מה עליי לבדוק בעת בחירת חברת הייבוא ?

יש את החברות הגדולות והמוכרות שאת שמן לא נציין אך רבים בעולם משתמשים בשירותיהן, בשל גודלן ואמינותם ובעיקר בשל היכולות העצומות שלהן אל מול המתחרים המקומיים, להן יש בעיקר את האפשרות לתת שירותי יבוא ממוקדים ומעקב אחר התהליך ומתן שירות יותר אישי, אותן חברות המונות ציי רכב, ספינות שינוע ומטוסים רבים, יכולים לספק בעיקר כמויות וזמינות שלא בהכרח קיימים אצל המתחרים המקומיים, מה גם שרבות מהחברות המקומיות בישראל משתמשים בשירותי היבוא של הגדולות כעזר לשינוע מטענים כצד שלישי, ומשמשים מעין מתווך מקצועי .

יבואן פרטי או חברת סחר בינלאומית ?

הדילמה שקיימת בענפים רבים היא האם כדאי לי לעבוד אל מול חברה גדולה ולהיבלע אל מול המוני העובדים והלקוחות או שמא אני אבחר ללכת אל יבואן פרטי בו אקבל שירות אישי וממוקד עבור יבוא המוצרים שלי שהם לב ליבה של העסק  - כפי שהמלצנו בפסקה הקודמת יש לבחון כמובן את העלויות אל מול הזמינות והיעילות של כל אחד מהצדדים, אנחנו ממליצים לקבל הצעת מחיר ולבצע פגישה עם כל הצדדים לקבל יותר מידע המקדם אותנו לעבר ההחלטה .

סין, תורכיה, אפריקה, הודו, אלו המדינות כיום בהם ניתן לראות רבים מהחברות הגדולות המציגות רווחים נאים וכמויות רבות של עובדים, מכירות ולקוחות, מדינות אלה מאופיינות בכח עבודה רב ומוזל ובעיקר בהתנהגות של סחר המאפשר את התנאים לייצור מסיבי ויעיל עם אופציית רווחים גם כאשר כידוע בענף זה ישנם ידיים רבות המרוויחות בדרך עבור כל מטען ומטען .

ויסקונסין שירותי יבוא -  מעניקה שירותי יבואן פרטי מתקדמים עבור יחידים ועסקים בכל הגדלים, פתרונות שינוע מטענים מכל רחבי העולם




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב