דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך יש אביזרים לאייפון 5 מגיעים לפני השקתו? 

מאת    [ 20/08/2012 ]

מילים במאמר: 434   [ נצפה 1971 פעמים ]

האייפון 5 צפוי להיות אחד הסמארטפונים החזקים בשוק לצד הגלקסי 3 של סמסונג ו-One X של HTC. האייפון ידוע כסמארטפון החזק ביותר בשוק הסלולר בדרך כלל כאשר כל אייפון שוק בשנים האחרונות שובר שיאי מכירות וכך גם צפוי להיות בעת השקתו של האייפון 5.

 

דבר שנהיה בשגרה לפני כל השקת אייפון היא הפצה של שמועות רבות בכל אתרי הטכנלוגיה שמנסים לצפות כיצד יראה האייפון הבא, אתרים אלו משחררים תמונות של אבטיפוסים של האייפון, תמונות של מה שאמור להיות האייפון הבא, תמונות של רכיבים פנימיים של האייפון הבא ותמונות של כיסויים ואביזרים נוספים אשר אמורים להתאים לאייפון בגודל שונה ממה שהכרנו.

בעקבות השמועות הרבות והתמונות הרבות יצרנים רבים של מייצרים אביזרים וכיסויים לאייפון הבא עוד לפני שהוא נחסף והושק בכלל על ידי אפל כל זאת על סמך תמונות והשערות בלבד המסתובבות באינטרנט, כמובן שכל התמונות והשמועות הן בגדר שמועה בלבד ואין לדעת את מקורן והאמינות שלהם.

תעשיית האביזרים לאייפון היא תעשייה גדולה מאוד ולכן יצרני הכיסויים לוקחים את הסיכון כי במקרה שהם יצדקו ובאמת האייפון הבא יתאים לכיסויים שיצרו הם ירוויחו בגדול כאשר הם יהיו בלעדיים על כיסויים שאין להרבה יצרנים בעולם, בגלל שהביקוש לאייפון תמיד גדול במיוחד בזמן השקתו היצרנים יוכלו למכור את הכיסויים במחיר גבוה יחסית עקב הביקוש הגדול. בנוסף חלק מהכיסויים כבר מוצעים למכירה עוד לפני השקת האייפון וכבר יש לקוחות אשר רוצים לרכוש כיסוי לאייפון עוד לפני שהם רכשו את מכשיר הסמארטפון עצמו אם בכלל הכיסוי יתאים למכשיר. כיום מוצעים למכירה מאות דגמים של כיסויים לאייפון 5 עוד לפני שהוא הושק בגלל הביקוש העצום שכבר היום קיים עבור המכשיר.

 

שוק הסמארטפונים נמצא בעלייה בשנים האחרונות והאחוז של מחזיקי מכשיר סמארטפונים מכל בעלי מכשירי הסלולר רק גודל בשנים האחרונות ובשנה שנתיים הבאות כנראה שלא הולך להיות שינוי בנתון הזה.

לחברת אפל וסמסונג יריבות גדולה מאוד בשוק הסלולר כבר שנים רבות כאשר שתי היצרניות נחשבות  ליצרניות הטובות בעולם ועל פי נתוני המכירות אפל וסמסונג מוכרות הכי הרבה מכשירי סלולר. למרות שסמסונג מצליחה למכור יותר מכשירי סלולר מאפל בגלל היצע גדול יותר של מכשירים אפל עדיין מצליחה לשמור על רווחיות יותר גדולה וכעת השווי של אפל מוערך ב-600 מיליארד דולר, החברה בעל שווי השוק הגדול בעולם. הגלקסי 3 של סמסונג אשר נחשב לסמארטפון הטוב בעולם כיום הושק לפני כמה חודשים וכאשר יושק האייפון 5 ישוו בין שניהם על מנת להחליט איזה סמארטפון הוא הטוב בעולם.

הגלקסי S3 שבר שיאי מכירות אבל אפל יכולים להיות רגועים כי על פי סקרים שנעשו לאחרונה הביקוש לאייפון 5 יהיה יותר גדול מהביקוש לגלקסי 3 ואנו צפויים לראות חגיגה של אביזרים וכיסויים לאייפון 5 עקב הביקוש העצום שיהיה למכשיר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב