דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מפלי שוקולד: הדובדבן של האירוע 

מאת    [ 20/08/2012 ]

מילים במאמר: 440   [ נצפה 2251 פעמים ]

רוב האנשים רק שומעים את המילה שוקולד, וכבר מתחיל לנזול להם הריר מהפה. כן, אין ספק שהשוקולד הוא כובש לבבות, וכשמפיקים אירוע חייבים לכלול אותו בין המוזמנים. מפלי שוקולד הם הדרך המושלמת לשדרוג כל אירוע, והאורחים? לא ירצו לעזוב.

אז מה אנחנו יודעים על השוקולד חוץ מזה שהוא מענג לנו את החך? את הגילוי של השוקולד מייחסים לאינדיאנים, שבייתו את עץ הקקאו לפני יותר מ-1500 שנה. הם סברו שהשורשים של העץ  הובאו לכדור הארץ מגן עדן, ושאכילת פירות הקקאו מעניקה חוכמה ואף כוח פיזי. מספרים שהם שתו חמש כוסות משקה קקאו ביום, שנחשב למשקה האלים. היום אנחנו מייחסים חשיבות קטנה יותר לשוקולד ומתבאסים לאכול ממנו יותר מדי כדי להשמין חלילה, אך הוא מוכח כבעל יתרונות תזונתיים רבים, כמשפר מצב רוח, מספק אנרגיה ותורם לבריאות הלב.

שוקולד משמח לבב אנוש

כדי לשלב שמחה בשמחה, אי אפשר שלא להעניק לאורחים שלנו את הדבר הכי מתוק וטעים עלי האדמות. הטרנד הכי מומלץ הם מפלי שוקולד. את מפל השוקולד מציבים במרכז השולחן, כשמסביבו מגוון פירות טריים חתוכים, מרשמלו בצבעים, סוכריות גומי ובעצם כל מזון אחר שתבחרו ונראה לכם מתאים ומשתלב עם טעמו של השוקולד. מפל שוקולד הוא למעשה לא רק קינוח, הוא גם קישוט מקסים ומרשים לאירוע. האורחים לא יוכלו להתעלם מאלמנט המפתה הזה ויעוטו לשולחן שבו הוא מוצב. את המזונות שלצד המפל טובלים בשוקולד, והטעם – גן עדן.

המחירים של מפל השוקולד אמורים להסתכם בלא יותר מ-400 שקלים. את מפלי השוקולד תוכלו להזמין כחלק ממגוון דוכני המזון שבחרתם מראש. כשאתם מתייעצים עם חברת דוכני המזון אותה בחרתם לאירוע, אל תשכחו לשאול על שלב הקינוחים. שלבו בסוף האירוע בר מתוקים, שפרט למגוון הסוכריות, עוגיות ושאר מאפים, יעמוד לו מפל שוקולד מפתה. ההצלחה של מפל השוקולד היא מובטחת, ולכן תוכלו להסתפק רק בו בשלב הקינוחים.

בבואכם לבחור מפל שוקולד, החליטו האם ברצונכם במפל קטן, בינוני או גדול – כמובן בהתאם לכמות האורחים. תוכלו גם לבחור להציב דיילת לצד המפל שתגיש למוזמנים את המנה. ניתן גם לבחור האם להשתמש במפל שוקולד לשימוש חלבי או לשימוש פרווה.

בדקו גם האם השוקולד שהחברה מציעה הוא איכותי וכשר, ואל תתביישו גם לשאול של איזו החברה השוקולד. ישנן חברות שמציעות מעטה שקוף על מנת להגן על המפל מפני מזיקים ורוחות – בדקו גם את האופציה הזו. אל תוותרו על האטרקציה המתוקה הזו, שתהפוך את הקינוח לחגיגה בפני עצמה..

 אפילו שמדובר בדוכני מזון ולא בהגשה של מנות לשולחנות, חשוב לשמור על התבנית המסורתית המורכבת ממנות פתיחה, מנה עיקרית, וכמובן – הקינוח. אתם יכולים לבחור להגיש את הכול בו זמנית, או להתחיל עם מנות פתיחה ואז להעמיד את המנות העיקריות. בכל מקרה, אנו ממליצים שלקראת סוף האירוע יהיה בר מתוקים, כדי להשאיר טעם טוב לאורחים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב