דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ארונות לחדרי ילדים - רהיטים שילדים אוהבים 

מאת    [ 20/08/2012 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 1901 פעמים ]

חדר הילדים הוא חדר מלא בתמימות, צבע, חום ואהבה, את הרהיטים המתאימים לחדר בוחרים בתאם לגילאי הילדים, טעמם האישי ושיקולים של בטיחות ונוחות. כל רהיט שנכנס אל החדר כדאי להדק היטב אל הקיר, לוודא כי אין פינות חדות ולחזק היטב את כל הברגים והחלקים הקטנים. בשנים האחרונות אפשר לראות בישראל תנופה של פיתוח בענף הרהיטים, ארונות מעוצבים מכל רחבי העולם מחליפים את ארונות הקיר הגדולים והמשעממים של שנות התשעים והשמונים.

איך בוחרים?

מבחר גדול של ארונות ילדים מקשה על הבחירה, צרכנים רבים מתקשים לבחור, מתייאשים וחוזרים ובוחרים ארון זהה לארון הישן והבלוי.  הארונות החדשים והמעוצבים טובים לא פחות מארונות הקיר הישנים, כבר עם פתיחת הארון מתגלות מגירות נוחות, תאים מיוחדים לאחסון גרביים ומתקנים לתליית בגדי ילדים. מעצבי רהיטים שמבקשים לעצב רהיט בעבור חדרי הילדים מכניסים אל המשוואה שיקולים כמו: גובה הילד, נוחות השימוש, בטיחות וצבעים. ארונות לחדרי ילדים יש לבחור בהתאם לגילאי הילדים, ילדים מעל גיל 6 ירצו לפתח עצמאות, לבחור בגדים בעצמם ולהתלבש ללא עזרה, ארונות בגובה מתאים יעניקו להם גישה נוחה, מהירה ובטוחה.

ארונות שגדלים עם הילדים

ארונות בגדים לא נהוג להחליף לעתים קרובות, ארון טוב ואיכותי אין כל צורך להחליף במשך עשרות שנים. את הארון הישן אפשר יהיה לחדש ולהתאים לטעמו האישי של הילד המתבגר בעזרת החלפת הידיות והדבקת טפטים מעוצבים או מדבקות מיוחדות על הארון. את המדפים שהוקדשו לצעצועים בארון יוכל הילד למלא בבגדים נוספים או בסלסילות לאחסון כלי רחצה, גרביים ובגדים תחתונים. כשהילד גדל המדפים העליונים הופכים שימושיים יותר והארון כולו הופך לשימושי ונגיש בעבורו.

עצות שימושיות לבחירת רהיטים לבית

כבר בשלב הראשוני בו עולה המחשבה לרכוש ארון חדש יש להצטייד במידות מדויקות ולהגדיר את המקום בו יוצב הארון. סיורים באולמות התצוגה ללא מידות מדויקות של החדר יהיו בזבוז זמן מוחלט. בשלב המדידה חשוב להתייחס למידות אורך, רוחב, עומק ושטח פנוי לפתיחת הדלתות, בעבור חדרים קטנים אפשר יהיה להתאים ארונות בגדים עם דלתות הזזה. בהמשך יש לבחון את חלוקת המדפים, שטח האחסון, חומרי הגלם שמרכיבים את הארון, יציבות הרהיט ומידת התאמתו לחדרי ילדים.

בכדי למצוא ארון מתאים לחדר יש למדוד את השטח בצורה מדויקת, חשוב להקפיד למדוד גובה, אורך ורוחב ולהשאיר מרחב מתאים לפתיחת הארון. מאחורי דלתות הארון אפשר יהיה לשלב מדפים, מגירות לאחסון נעליים, מתקנים לתליית בגדים ורשתות מיוחדות לאחסון גרביים ובגדים תחתונים. ארון עשיר בתאים ומגירות מסייע בשמירה  על הסדר ומאפשר איתור מהיר של הפריטים הנחוצים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב