דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב תעשייתי שימושי ומדליק 

מאת    [ 19/08/2012 ]

מילים במאמר: 365   [ נצפה 1949 פעמים ]

עיצוב תעשייתי הוא אחד התחומים החזקים ביותר היום בשוק העיצוב בכלל ובשוק עיצוב המוצרים בפרט. הביקוש הגובר למעצבים תעשייתיים מוכשרים ניכר הודות לתחרות הרבה בשוק המוצרים התעשייתיים ובצורך לייצר מוצרים מקוריים, פרקטיים ושימושיים. השילוב בין תכונות שונות של מוצר שיהיה גם יפה, גם פרקטי וגם מיוחד יצר דיסציפלינה שלמה המוכרת לנו היום כעיצוב תעשייתי ויותר ויותר בוגרים של חוגי העיצוב למיניהם משתלבים כמעצבים תעשייתיים בתעשיות השונות החל מתעשיות כבדות ועד לתעשיות עתירות טכנולוגיה.

תפקידו של המעצב התעשייתי

תפקידו של מעצב תעשייתי הוא לעצב מוצרים לשימושים שונים משלב הרעיון ועד לשלב גיבוש המוצר הסופי. מעצב תעשייתי מקצועי יתחשב במספר פרמטרים בעת עיצוב מוצרים לתעשייה ובהם פרמטרים כמו בטיחות השימוש במוצר, עיצוב טרנדי ואופנתי, פרקטיות של המוצר, שימושים שונים שניתן לעשות במוצר וכדומה. בעת ייצור או חשיבה על מוצר כלשהו, שירותיו של מעצב תעשייתי הם חשובים במיוחד לאור הצורך באיש מקצוע אשר יגבש את הקונספט של המוצרים מההתחלה ועד הסוף.

עיצוב תעשייתי אופני

אחד הטרנדים החמים בתקופה האחרונה הוא שימוש בעיצוב תעשייתי לעיצוב של מוצרים אופניים וטרנדיים. שוק התחרותי, התחכום של המוצרים ושל המשתמשים בהם והצורך ליצור מוצרים מקוריים הפך את תחום העיצוב התעשייתי של מוצרים אופנתיים לאחד המבוקשים בתחום העיצוב באופן כללי. עיצוב תעשייתי של מוצרים אופנתיים ייעשה שימוש באופנות האחרונות, ייקח דוגמאות ורעיונות ממוצרים נלווים וכדומה.

אחת הדוגמאות של עיצוב תעשייתי של מוצרים אופנתיים הוא עיצוב תעשייתי של אופניים. עם הביקוש הגובר לאופניים ככלי רכב שאינם מצריכים מקום חנייה ושומרים על הסביבה, יותר ויותר דגמים של אופניים עירוניים ואופני שטח יוצאים לשווקים מדי שנה וניתן היום לראות אופניים עירוניות בצבעים אופנתיים ובדגמים מדליקים. עיצוב תעשייתי של אופניים עירוניות הנחשבות לטרנד עכשווי הוא שימושי ומדליק ומעמיד את המעצב ואת לתעשיית האופניים בפני אתגרים רבים.

לימודי עיצוב תעשייתי

לאור הביקוש הגובר למעצבים תעשייתיים בכל התחומים ובעל התעשיות, מתעניינים רבים ברכישת השכלה בתחום העיצוב התעשייתי. מוסדות לימודים להשכלה גבוה ולהשכלה מקצועית מקיימים לימודים נרחבים בתחום עיצוב תעשייתי ומעניקים לבוגריהם תעודות מקצוע המרשות להם לעסוק בתחום העיצוב התעשייתי. בנוסף למוסדות ההשכלה ללימודי עיצוב תעשיית בישראל ניתן לראות יותר ויותר תלמידים אשר בוחרים ללמוד עיצוב תעשייתי במוסדות השכלה בחוץ לארץ כמו באיטליה ובמדינות אירופאיות נוספות הודות ליוקרה שלהם וליתרון התחרותי שהן מעניקות לבוגרים שלהן בשוק העובדה.

עיצוב תעשייתי - אב טיפוס Quattro-d




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב