דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להתמודד עם השקעה בסטארט אפ שלכם 

מאת    [ 19/08/2012 ]

מילים במאמר: 526   [ נצפה 1684 פעמים ]

יש לכם רעיון מסוים ליוזמה עסקית, שאתם מעוניינים לממש. עד כאן, הכל טוב ויפה - אבל איך אפשר לממש את היוזמה הזו? מבחוץ התהליך נראה לעתים פשוט במיוחד - פשוט משווקים את היוזמה בפני כמה משקיעים או קרנות הון-סיכון, ואפשר להשיג את ההון הדרוש. בפועל, תחום ההשקעות איננו כה פשוט כפי שהוא נראה מבחוץ. נכון להיום, המשקיים לא מוכנים לקחת סיכונים גדולים מידי, ולכן הם בודקים כל יוזמה בשבע עיניים. אם בעבר ניסיתם לממש יוזמה מסוימת ולא הצלחתם, האם זה אומר שאתם יזמים לא מוצלחים? לא בהכרח! לפעמים זה פשוט אומר, שאתם זקוקים לניסיון נוסף, והפעם כשיש לכם את הידע המתאים.

אבל מהו הידע המתאים? האם בכל לקיים ידע "נכון" בשביל שתוכלו לגייס את ההון הדרוש לסטארט אפ שלכם? תתפלאו לגלות, אבל היום יש מסגרות כאלו בישראל! הכוונה היא למסגרות לימוד, שבמהלכן אתם גם רוכשים ידע תאורטי רב בתחום היזמות העסקית, אך מקבלים גם כלים מעשיים - ותוך כדי יכולים לפתח את היוזמה שלכם, והפעם בצורה נכונה, שתדע למשוך את המשקיעים שאתם מחפשים. עם זאת, ראוי ורצוי להבין מה צריך לכלול קורס ומסגרת לימודים שכזו, על מנת שתדעו לאיזה מקום כדאי לכם להירשם.

אז מה כולל הקורס?

קיימים מספר רכיבים, שהם חובה בכל קורס יזמות, שרוצה להביא את התלמידים שלו להצלחה רבה. אחרי הכל, אין זה פשוט למצוא השקעה בסטארט אפ, ולכן חשוב לשים לב למספר מרכיבים.

המרכיב הראשון הוא בניית תכנית העבודה, עבור השקעה בסטארט אפ שלכם. זהו אולי התהליך המרכזי ביותר בכל קורס יזמות, וסביבו בנוי כל הקורס. הרעיון הוא להבין איך בונים בכלל תכנית עסקית מוצלחת, ואיך תכנון ובניה נכונים של התכנית העסקית - יכולים להביא להצלחה של הסטארט אפ, ומשיכה של משקיעים נוספים.

רכיב נוסף, שהוא תמיד חובה בכל קורס יזמות, הוא הליווי האישי. הליווי האישי, הוא בעצם החונך העסקי שלכם, אשר נמצא בצמוד אליכם, ועוקב אחרי תהליך ההתקדמות שלכם. כך, תוכלו למצוא ביתר קלות השקעה בסטארט אפ - משום שאיש מקצוע יושב בצמוד עליכם, ועוזר לכם להאיר את הנקודות החזקות והחלשות שלכם. זכרו תמיד שאף אחד לא מושלם, ותמיד קיימות נקוות שבהן אתם יכולים להשתפר. לכן הליווי העסקי האישי הוא חשוב וקריטי כל כך - משום שהוא עוזר לכם להאיר גם את הנקודות שעליכם להשתפר בהם - והרי זו כל הפואנטה של הלימודים שאתם נרשמים אליהם! היו פתוחים תמיד לביקורת, ודעו לקחת את הביקורת, וליישם אותה כראוי, על מנת שהחונכות תהיה אפקטיבית.

גם מגוון המרצים של קורס יזמות, צריך להיות רחב למדי. אחרי הכל, בשביל למצוא השקעה בסטארט אפ שלכם, אין אדם אחד שיש לו בהכרח את כל הידע העסקי עלי אדמות. יש היום שורה ארוכה מאד של יזמים, משקיעים ותעשיינים, שיכולים לתת לכם עצות טובות, ולתרום מניסיון החיים שלכם. לכן תכנית לימודים איכותית, צריכה להעניק ולהביא לכם את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, שיוכלו לספק לכם זוויות שונות בתחום.

ועוד כמה דברים לסיום

בשביל למצוא השקעה בסטארט אפ במהלך הלימודים שלכם, אתם זקוקים גם לסביבה תומכת, שתהיה לעתים גם אחרי שעות העבודה. לכן, אתם צריכים לקראות שבקמפוס שבו מתקיים קורס יזמות, יש גם מאגרי מידע שתוכלו לגשת אליהם לאחר שעות הקורס. אתם צריכים לראות שיהיו עבורכם חדרי לימודים וחדרי ישיבות בהם תוכלו להשקיע בתהליך היזמות שלכם בשעות שנוחות לכם. כך תוכלו להגיע להישגים הנדרשים, ולמצוא משקיעים!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב